فیلم و سریال

معرفی و بررسی انیمیشن سریالی من گروت هستم I Am Groot 2022: شخصیت جذاب نگهبانان کهکشان به دیزنی پلاس آمد!

انیمیشن سریالی من گروت هستم داستانی از شخصیت نهال پر جنب و جوش مارول را به نمایش خواهد گذاشت.

انیمیشن سریالی من گروت هستم (I Am Groot) محصول سال 2022 از ایالات متحده است. این انیمیشن سریالی اسپین آفی از نگهبانان کهکشان است. در ادامه با معرفی من گروت هستم مجله اینترنتی نیونیوز۱ را در بخش فیلم و سریال همراهی کنید. اگر به انیمیشن‌ها علاقمند هستید، مطالب معرفی انیمشین هیولای دریا 2022 (The Sea Beast)، معرفی انیمیشن شانس 2022 (Luck) و همچنین مطلب معرفی لایو اکشن پینوکیو 2022 (Pinocchio) پیشنهادات جذاب نیونیوز۱ به شما هستند‌.

معرفی انیمیشن سریالی من گروت هستم I Am Groot 2022: مارول از انتشار انیمیشن سریالی جدید خود خبر داد!

انیمیشن سریالی من گروت هستم با عنوان اصلی  (I Am Groot) در ژانرهای فانتزی، علمی‌تخیلی، کمدی، فانتزی، اکشن و ماجراجویی از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد‌. کارگردان این اثر کرستن لپور (Kirsten Lepore) است. این انیمیشن سریالی اسپین آفی از نگهبانان کهکشان 2014 (Guardians of the Galaxy) است که در داستان خود به شخصیت پرطرفدار گروت پرداخته است. در نگهبانان کهکشان گروت خود را قربانی کرد تا پسرش بیبی گروت به عنوان یک نهال از بدنش رشد کند. استدیو مارول این مجموعه را در 5 داستان کوتاه و مختلف تشکیل داده است.

فضای انیمیشن من گروت هستم بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد‌. عوامل ساخت این انیمشین به طور باورنکردنی به جزئیات منظره، شخصیت گروت و دیگر شخصیت‌های جذاب آن توجه کرده‌اند. پنج داستان کوتاه و سرگرم‌کننده از سفر و ماجراهای گروت را در این انیمیشن شاهد خواهیم بود. گروت یک نهال کوچک محبوب است که دیزنی پلاس آن را با داستان‌های کوچک به نمایش خواهد گذاشت.

تمرکز اصلی انیمیشن جدید من گروت هستم بر روی شخصیت نهال کوچک و پر جنب و جوش به نام گروت است. این نهال کوچک با عنوان Baby Groot نیز شناخته می‌شود. گروت برای نخستین بار در یک کتاب مصور در سال 1960 به وجود آمد. این شخصیت جذاب یک موجود فرازمینی است که به دلیل رفتار دوستانه و خلق‌ و خوی مهربانش مورد توجه قرار گرفته است. این موجود بسیار باهوش است و عبارت من گروت هستم را در هر زمان تکرار می‌کند‌‌.

جزئیاتی از تولید و امتیاز انیمیشن من گروت هستم I Am Groot 2022

کمپانی استدیو مارول (Marvel Studios) تولیدکننده انیمیشن سریالی من گروت هستم است. منتشرکننده جهانی این اثر در تمامی رسانه‌ها دیزنی پلاس Disney + خواهد بود. پنج قسمت نخست این انیمیشن در 10 آگوست (برابر با چهارشنبه 19 مردادماه 1401) از ایالات‌متحده آمریکا خواهد بود. همچنین قسمت‌های دیگر نیز در راه خواهند بود. امتیاز این انیمیشن 6.8 از 10 در سایت IMDb است. برای مشاهده امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ به انتهای مطلب مراجعه نمایید‌.

خلاصه داستان انیمیشن سریالی من گروت هستم I Am Groot 2022: ماجراهای بیبی گروت در کهکشان!

داستان انیمیشن سریالی من گروت هستم بزرگ شدن این نهال کوچک و ماجراهای عجیب او با شخصیت‌های جدید و غیرعادی را در کهکشان به نمایش می‌گذارد. این موجودات عجیب و غریب بیبی گروت را به دردسر می‌اندازند و او خود را در خطر خواهد دید. مارول جزئیات بیشتری از داستان این مجموعه پنج قسمتی منتشر نکرده است.

تریلر انیمیشن سریالی من گروت هستم I Am Groot 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر این انیمیشن تریلر آن را قرار داده‌ایم. مطلب معرفی و بررسی انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی (Chickenhare and the Hamster of Darkness) را در نیونیوز1 از دست ندهید.

 

جزئیاتی از سازندگان انیمیشن سریالی من گروت هستم I Am Groot 2022

کرستن لپور سرپرست ساخت این مجموعه سریالی است که پیش‌تر نیز مجموعه فیلم‌های کوتاه را کارگردانی کرده است. جیمز گان (James Gunn) کارگردان دو فیلم نگهبانان کهکشان بوده است و اطلاعات کاملی از شخصیت گروت دارد. او در انیمیشن سریالی جدید به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت‌‌.

وین دیزل (Vin Diesel) که در نگهبانان کهکشان به عنوان شخصیت گروت هنرنمایی می‌کرد، این‌بار در انیمیشن جدید و سریالی من گروت هستم به صداپیشگی شخصیت خود باز خواهد گشت. بردلی کوپر (Bradley Cooper) نیز صداپیشگی شخصیت راکت را برعهده خواهد داشت.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDB 

امتیاز انیمیشن از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 6.6
فیلم‌نامه - 6.3
ریتم و ضرب آهنگ - 7.1
شخصیت ها - 7.7
اتمسفر - 5.7
جذابیت - 7.1

6.8

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDB
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا