کنسول‌ها و بازی‌هامنتخب سردبیر
موضوعات داغ

بهترین بازی های رایگان آیفون در سال 2023 که نباید از دست داد!

با برخی از بهترین بازی های رایگان آیفون در سال 2023 آشنا شوید!

خیلی از بهترین چیزها در زندگی رایگان است و باید آن‌ها را امتحان کنید. من به‌ویژه از چند بازی رایگان اما تودل برو صحبت می‌کنم! اما بهترین بازی های رایگان آیفون کدام‌اند؟ اگر همیشه به‌دنبال جدیدترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها هستید، خواندن این مقاله برای شما ضروری است!

من برای تهیه این لیست، بیش از 72 بازی را امتحان کردم. درنهايت توانستم تا این بازی های رایگان آیفون که برتر از بقیه هستند را انتخاب کنم. از بازی‌های پازلی و بازی‌های تیراندازی گرفته تا ماجراجویی‌های استراتژیک و فراتر از آن، همگی در این لیست گنجانده شده‌اند. برای هر سلیقه‌ای در این لیست، انتخاب‌های مختلف وجود دارد پس بهترین بازی های رایگان آیفون در سال 2023 را از دست ندهید!

راستی هرچند من سعی کردم که بازی‌هایی را انتخاب کنم که رایگان هستند، اما با این‌حال، بیشتر بازی‌های رایگان برای کسب درآمد به خریدهای درون برنامه‌ای متکی هستند. بنابراین لیست ما ممکن است دارای بازی‌هایی باشد که این ویژگی را دارند.

بازی های رایگان اکشن آیفون در سال 2023

World War 2 Battle Combat

بازی World War 2 Battle Combat

گرافیک خیره‌کننده این بازی تیراندازی اول شخص رایگان، مطمئناً یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن است و شما را مجذوب خود می‌کند. من از تمام پنج میدان نبرد و شش حالت مختلف بازی لذت بردم. حداکثر 10 بازیکن می‌توانند در آن با هم بجنگند!

پس پیش بروید و تیم خود را پیروز کنید. یا به صورت انفرادی بروید و با تیراندازان دیگر از سراسر جهان روبرو شوید. این بازی همراه با گیم پلی مهیج و مجموعه‌ای از سلاح‌ها و زره‌های تاریخی، شما را به دنیای قهرمانی و مبارزه خواهد برد!

Among Us

یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون: Among Us

این بازی در طول فراگیری ویروس کووید 19 در سال 2020 به محبوبیت رسید. می‌توانید با 4 تا 10 بازیکن به صورت آنلاین و یا از طریق WiFi بازی کنید. برای به مقصد رساندن سفینه فضایی خود تلاش کنید، اما مراقب فریب‌کاران بین خود باشید که قصد کشتن شما و خدمه را دارد!

برای برنده شدن، باید دروغ‌گو را پیدا کنید و کارهای مختلفی را انجام دهید. چیزی‌که این بازی را بسیار جذاب و اعتیادآور می‌کند، این است که هر مسابقه یک راز است و همه در شروع بازی مشکوک هستند! این بازی ذهن شما را آزمایش می‌کند و شما را تا ساعت‌ها درگیر خود نگه می‌دارد.

Sniper 3D

بازی آیفون Sniper 3D

اگر به‌دنبال یک بازی تیراندازی مهیج و رایگان هستید، حتماً Sniper 3D را امتحان کنید. شما در این بازی، برای مبارزه با جرم و جنایت و ترور در 13 شهر باورنکردنی به ماموریت‌های مختلف تک‌تیراندازی خواهید رفت. هدف شما کمک به پلیس و کسب جوایز در طول مسیر است. با پیشرفت شما قفل شهرهای بیشتری نیز باز می‌شود.

این بازی اکشن دارای گرافیک 3 بعدی کم‌نظیر است که هیجان را در شما به‌وجود می‌آورد. یکی از بهترین بخش‌های این بازی، انجام کارهای ساده برای کسب پول نقد یا الماس در بازی است. شما می‌توانید از آن‌ها برای خرید وسایل جدید استفاده کنید.

Walk master

بهترین بازی های آیفون: Walk master

Walk master یک بازی منحصر‌به‌فرد و در عین حال چالش برانگیز است. این بازی اساساً یک شبیه‌ساز راه رفتن، اما به سبک اکشن است! شما در آن باید شخصیت‌های حیوانات بامزه را در مناظری مانند جنگل‌ها، مناظر یخی و مزارع به پیش ببرید!

برای جلوگیری از زمین خوردن، واژگون شدن، سر خوردن یا کشته شدن توسط موانع یا موجودات، باید خیلی دقت کنید. بنابراین بازی آنقدرها هم که به‌نظر می‌رسد آسان نیست! موسیقی محیط یکی از جذابیت‌های این بازی است.

بازی های رایگان آرکید آیفون در سال 2023

Crossy Road

بازی رایگان آیفون: Crossy Road

در ژانر آرکید هستیم، اما در این‌جا یک بازی به سبک دونده بی‌پایان برنده جایزه است! Crossy Road ذهن شما را درگیر می‌کند و نوید یک سرگرمی بی‌پایان را می‌دهد. از شخصیت‌های زیبا گرفته تا گرافیک رنگارنگ و جلوه‌های صوتی، این بازی راه خوبی برای گذراندن زمان است.

هدف این بازی، عبور از موانع جاده‌ها و ترافیک روبرو است. با پیشرفت شما، همه چیز به طور پیوسته چالش برانگیزتر می‌شود. بنابراین این بازی اعتیادآور را به‌راحتی نمی‌توانید کنار بگذارید!

Pigeon Wings Strike

بازی Pigeon Wings Strike

در این بازی خنده‌دار باید به اطراف پرواز کنید و به چیزهایی در آسمان شلیک کنید. هدف این است که از دوک دکستر طفره برید و به مینیون‌های او شلیک کنید!

علاوه بر این، به لطف حالت چند نفره، زمانی که با دوستانتان جمع می‌شوید، این بازی سرگرم‌کننده‌تر است. آیا آماده هستید؟ از گیم‌پلی فوق‌العاده روان در سریع‌ترین تیراندازی که تاکنون در دستگاه‌های تلفن همراه استفاده شده است، لذت ببرید!

بازی های رایگان تخته‌ای آیفون در سال 2023

Gogogo

بهترین بازی های آیفون در سال 2023: Gogogo

یکی از بهترین بازی‌های رایگان برای مهمانی‌ها که هر جمعی را سرگرم می‌کند! چالش‌های متعددی در این بازی برای آزمایش حافظه، سرعت پاسخ‌ها، خلاقیت و موارد دیگر وجود دارد.

اگر از طرفداران بازی‌های رومیزی باشید، آن‌را دوست خواهید داشت. همه می‌توانند آن‌را بازی کنند. از بچه‌ها تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها! این بازی برای 3 تا 16 بازیکن در یک زمان طراحی شده است. گرافیک زیبا و سرگرم‌کننده نیز به جذابیت‌های آن اضافه می‌کند.

Flow Free

بهترین بازی های آیفون: Flow Free

این بازی پازلی همه چیز را دارد! از چالش‌های ساده و آرامش‌بخش که برای فعالیت‌های ذهن‌آگاهی عالی هستند، تا گیم‌پلی دیوانه‌وار که شما را روی گوشی میخکوب می‌کند! بهترین بخش این بازی این است که می‌توانید از صدها سطح از بازی به‌صورت رایگان لذت ببرید.

هدف شما در Flow Free این است که رنگ‌های منطبق را به یک‌دیگر وصل کنید تا زمانی‌که کل صفحه پازل را بپوشانید. اما مراقب باشید! زیرا اگر لوله‌ها از روی هم عبور کنند یا روی هم قرار بگیرند می‌شکنند. این بازی رنگارنگ، مینیمالیستی و جذاب است.

بهترین بازی ژانر دونده بی‌پایان آیفون در سال 2023

Subway Surfers

بازی رایگان Subway Surfers

وقتی صحبت از بازی‌های ژانر دونده بی‌پایان می‌شود، Subway Surfers یکی از بهترین و قدیمی‌ترین گزینه‌های رایگان است. این بازی بازیکنان را برای سال‌ها مجذوب حرکات آکروباتیک و شگفت‌انگیز خود نگه داشته است.

هدف شما این است که از موانع طفره بروید و به سرعت رو به جلو ادامه دهید. گرافیک زنده و بهینه‌شده با کیفیت HD و به‌روزرسانی‌های مکرر این بازی را برای همه سنین جدید و لذت‌بخش نگه می‌دارد.

بازی های رایگان پازلی آیفون در سال 2023

Farmscapes

بازی آیفون Farmscapes

آیا به‌دنبال یک سرگرمی آرام هستید؟ بازی Farmscapes را دانلود کنید! شما می‌توانید به مری، یک دختر سابق شهری که حالا به روستا آمده است، کمک کنید تا مزرعه متروکه خود را به یک بهشت ​​پرنعمت تبدیل کند!

چالش‌های زیادی در قالب پازل در این بازی وجود دارد. شما حتی می‌توانید مکان‌های مختلف را تزئین کنید و از حیوانات، از جمله گربه‌ای به‌نام ادوارد، مراقبت کنید. یکی دیگر از شخصیت‌ها فیلیپ است که با ابزارهای برقی به شما کمک می‌کند. در مجموع، این بازی یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون برای گذراندن زمان و کمی فاصله گرفتن از زندگی واقعی است.

Towers: Relaxing Puzzle

بازی Towers: Relaxing Puzzle

این بازی جدید آیفون، هم سرگرم‌کننده و هم آرامش‌بخش است. هدف این است که برج‌های رنگارنگ را در سلول‌های خالی رها کنید! حالت‌های مختلف را امتحان کنید و جوایز را به دست آورید. من عاشق گرافیک مینیمالیستی و آرامش‌بخش آن هستم که باعث می‌شود بخواهید بیشتر بازی کنید. این بازی مملو از جلوه‌های صوتی دلپذیر است که یک تجربه آرامش‌بخش را ایجاد می‌کند.

وقتی می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، سطوح چالش برانگیزتری نیز وجود دارد که باید امتحان کنید! ماموریت‌های روزانه نیز برای رقابت با سایر بازیکنان اضافه می‌شوند تا ببینید چه کسی بهترین است. این بازی به مغز شما تمرینات ملایمی می‌دهد و استدلال فضایی، منطق و تفکر استراتژیک شما را بهبود می‌بخشد.

Find My Way

بازی آیفون Find My Way

Find My Way یک بازی ساده و زیبا است که شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند. تئوری آن ساده است. هدف این است که مسیری را در پیچ و خم پیدا کنید و کاراکتر را بدون برخورد به دیوارها یا موانع به ماشین برسانید.

شاید در نگاه اول ساده به‌نظر برسد، اما ایجاد یک مسیر عالی به جلو از همان ابتدا شما را با چالش رو‌به‌رو می‌کند. این بازی یک معمای مینیمالیستی با گرافیک تمیز و در عین حال رنگارنگ است. تنها نقطه ضعف آن نمایش تبلیغات بعد از هر سطح است. البته بستن آن‌ها و ادامه بازی بسیار آسان است. راستی جمع‌آوری جواهرات و الماس‌ها را در طول مسیر فراموش نکنید!

Candy Crush Saga

بازی رایگان Candy Crush Saga

یکی از موفق‌ترین بازی‌های پازلی در تمام دوران! هدف بازی ساده است. آبنبات‌های خوشمزه و همرنگ را با هر روش ممکن، کنار یکدیگر قرار دهید تا با يکديگر ترکیب شوند! گیم پلی ساده و در عین حال اعتیاد‌آور چیزی است که این بازی را متمایز می‌کند.

Candy Crush Saga دارای گرافیکی واضح و خیره‌کننده است. همچنين برای هر گروه سنی سرگرم‌کننده خواهد بود. استراتژی خود را با برنامه‌ریزی حرکات و استفاده هوشمندانه از قابلیت‌ها امتحان کنید! حالت‌های مختلف این بازی شما را با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو خواهد کرد.

بازی های رایگان مسابقه‌ای آیفون در سال 2023

Asphalt 9 – Legends

بازی Asphalt 9 – Legends

یک بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز پر از مسابقه‌های تنگاتنگ در شگفت‌انگیزترین مکان‌های واقعی دنیا را تجربه کنید! از مانور دادن در میان گردبادهای غول‌پیکر در بیابان‌های آمریکا گرفته، تا هیمالیا و سواحل کارائیب، Asphalt 9 شما را برای مسابقه به نقاط مختلف جهان می‌برد!

استفاده از آهنگ‌های متعدد و ترکیب آن با گیم‌پلی جذاب، باعث می‌شود احساس کنید که در یک فیلم هستید! گرافیک درجه یک است و کنترل‌ها روان و سرگرم‌کننده هستند. شما می‌توانید از حالت حرفه‌ای تک‌نفره لذت ببرید یا با دیگران مسابقه دهید تا به یک راننده‌ی افسانه‌ای تبدیل شوید!

High Heels

بازی آیفون High Heels

دویدن با کفش‌های پاشنه‌دار در دنیای واقعی چالش‌برانگیز است، اما یکی از ملزومات بازی High Heels محسوب می‌شود! هرچه پاشنه کفش شما بلندتر بهتر! این بازی صنعت مد را با خلاقیت ترکیب کرده است. هدف جمع‌آوری پاشنه‌ها در طول مسیر و عبور از تمام موانعی است که برروی مسیر وجود دارد. اگر زمین بخورید، شکست می‌خورید، اما اگر به انتها برسید، داوران برای راه رفتن خیره‌کننده شما کف خواهند زد!

بازی بسیار ساده است و دنیای رنگارنگ آن شما را درگیر می‌کند. علاوه بر آن، به‌غیر از پاشنه، لوازم جانبی بسیار زیبای دیگری برای شکار کردن وجود دارد. از الماس و تاج گرفته تا کیف، دست‌بند و حتی دم خرگوش!

بهترین بازی رایگان نقش آفرینی آیفون در سال 2023

Cyberika -Action Adventure RPG

بازی Cyberika -Action Adventure RPG

داستان این بازی در یک جهان سایبرپانک جذاب با شهری آینده‌نگرانه رقم می‌خورد. شما ماموریت‌های چالش برانگیزی برای تکمیل دارید. من نیز عاشق این هستم که بازی حس یک فیلم علمی تخیلی را دارد. شما در جهانی پر از تضاد هستید. فناوری آینده‌نگرانه اما فقر رو به رشد است. بنابراین تنها قانون، بقای قوی‌ترین هاست!

شما سفر خود را در یک آپارتمان ساده در حومه‌ی شهر آغاز می‌کنید و باید در تلاش برای خرید چیزهای جدید مانند جدیدترین ماشین، لباس‌های مد روز و سلاح‌ها پیشرفت کنید. در طول مسیر، می‌توانید خانه خود را نیز ارتقا دهید. اما همه‌چیز انقدر آرام نیست! طولی نمی‌کشد که جنگ‌های مافیایی شروع می‌شوند. شما باید ترکیبی از سرعت، قدرت و مهارت‌های هک کردن را داشته باشید. خود را در این جهان غوطه‌ور نکنید، زیرا ترک آن دشوار خواهد بود!

بهترین بازی رایگان شبیه سازی آیفون در سال 2023

Williams Pinball

بازی Williams Pinball

یکی از بهترین بازی‌های پین‌بال که می‌توانید با دوستان خود امتحان کنید. دوست نداشتن این بازی کلاسیک سخت است! Williams Pinball دارای مجموعه‌ای گسترده از جداول با تم‌ها و گرافیک‌های منحصر‌به‌فرد است.

شما عاشق شخصیت‌های تعاملی سه‌بعدی و بازی‌های چندنفره‌ آن خواهید شد. این بازی برای خیلی از کاربران مانند من، حس نوستالژیک به‌همراه دارد. درست از همان زمان که آن‌را در ويندوز XP برای اولين‌بار ديدیم، جذاب بود!

بهترین بازی رایگان ورزشی آیفون در سال 2023

Score! Hero

بازی رایگان Score! Hero

یکی از بازی های رایگان آیفون برای طرفداران ورزش و فوتبال! این بازی ادامه‌ای بر اولین بازی این سری و از نظر گیم‌پلی و گرافیک بسیار عالی است. همچنين به لطف حضور بیش از 90 باشگاه و لیگ فوتبال، اگر عاشق فوتبال باشید، شما حتماً درگیر آن خواهید شد.

وقت آن است که قهرمان فوتبالی خودتان را بسازید و خودی نشان دهید! شما باید او را از کودکی گمنام‌ به یک سوپراستار جهانی تبدیل کنید! در طول پیشرفت او می‌توانید ظاهر او را نیز شخصی‌سازی کنید.

بازی های رایگان استراتژیک آیفون در سال 2023

Summoners War: Lost Centuria

بازی Summoners War: Lost Centuria

شما دربرابر یک دنیا از دشمنان هستید و باید با بازیکنان دیگر در نبردهای پیاپی بجنگید تا کارت‌هایی با هیولاهای نمادین جمع‌آوری کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. سپس هیولاهای خود را با ترکیبات منحصربه‌فرد و سنگ‌های افسانه‌ای مسلح کنید تا قهرمان این دنیا شوید!

شما می‌توانید با دوستان خود متحد شوید و استراتژی‌های عالی برای پیروزی در هر نبرد تدبیر کنید. من مجذوب انیمیشن‌های دیدنی این بازی شدم! نبردهای سریع، شما را وادار می‌کند که سریع فکر کنید و سریع حرکت کنید تا پیروز شوید! Summoners War: Lost Centuria یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های آیفون است که به صورت رایگان در دسترس است.

The Walking Dead: Survivors

بازی The Walking Dead: Survivors

آیا کسی از طرفداران The Walking Dead این متن را می‌خواند؟ من یک بازی جدید برای شما دارم! همان‌طور که از نام آن پیداست، این یکی در مورد بقا میان زامبی‌ها است. شما باید یک شهرک بسازید، از دیوارهای خود دفاع کنید، تدارکات جمع‌آوری کنید، اتحاد تشکیل دهید، ارتش خود را آموزش دهید، رهبری کنید، بجنگید و درنهايت با افتخار بمیرید!

این بازی حال و هوای واقع‌گرایانه و نوستالژیک مجموعه مردگان متحرک را به شما می‌دهد. شما باید دائماً دیوارهای خود را تقویت کنید، موانع را بکارید، برج‌های دفاعی خود را بسازید و هرکاری که لازم است برای زنده ماندن انجام دهید. شما همچنین می‌توانید با بازیکنان دیگر تیم شوید تا قبیله تشکیل دهید. این بازی شما را تا ساعت‌ها درگیر خود نگه می‌دارد!

Core Defense

بازی Core Defense

یکی از جدیدترین بازی‌های استراتژیک که مستقیماً به قوه‌ی تخیل شما شلیک می‌کند! یادگیری بازی Core Defense آسان است، اما تسلط بر آن دشوار است، که شما را علاقه‌مند و درگیر نگه می‌دارد.

من عاشق سبک‌ها و استراتژی‌های آن هستم. شما می‌توانید تا 20 سطح را به صورت رایگان بازی کنید که به نظر من بسیار خوب است. حتی یک حالت بی‌پایان نیز وجود دارد که شما را به چالش می‌کشد که تا جایی‌که می‌توانید پیش بروید. Core Defense در مجموع، یک بازی کاملاً منحصربه‌فرد و قابل توجه است.

The Battle of Polytopia

بازی The Battle of Polytopia

The Battle of Polytopia یک بازی استراتژیک نوبتی منحصر‌به‌فرد است. این بازی شامل ساخت قبیله، مبارزه با قبایل دشمن، تسخیر سرزمین‌های جدید، تسلط بر فناوری‌های جدید و درنهايت تسلط بر نقشه است.

چیزی که من دوست دارم این است که می‌توانید به صورت آفلاین نیز بازی کنید. سه حالت بازی وجود دارد که Perfection ،Domination و Creative هستند و هرکدام جذابیت خود را دارند. نقشه‌های تولید شده در هر بازی منحصربه‌فرد است. شما همچنین می‌توانید حالت عمودی یا افقی را برای راحتی خود در بازی انتخاب کنید.

بهترین بازی های اندرویدی در سال 2023 را نیز از دست ندهید!

ما به پایان لیست بهترین بازی های رایگان آیفون در سال 2023 رسیدیم. اگر می‌خواهید با برخی از بهترین بازی‌های اندرویدی در سال 2023 آشنا شوید، لیست دوگانه زیر را اصلاً از دست ندهید!

بهترین بازیهای اندروید در سال 2023 در هر دسته‌بندی: بخش اول!

بهترین بازیهای اندروید در سال 2023 در هر دسته‌بندی: بخش دوم!

راستی اگر شما فکر می‌کنید جای یکی از بهترین بازی های رایگان آیفون در این لیست خالی است، حتماً نام آن‌را در بخش نظرات به ما بگویید!

منبع: Igeeksblog

گرد آورنده
نیونیوز1
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا