عمومی

مردی که به زندگی سگی روی آورد: مرد ژاپنی تبدیل به سگ کالی شد!

جزئیات حرکت عجیب مردی که با پوشیدن لباس سگ خود را شبیه به سگ کالی کرده است را در نیونیوز1 از دست ندهید‌

حرکت عجیب یک مرد ژاپنی که با نام توکو شناخته می‌شود، در فضای مجازی جنجال به پا کرده است. این مرد ژاپنی با صرف هزینه هنگفت خود را به یک سگ کالی که سگ گله اسکاتلندی است، تبدیل کرد. در ادامه این مطلب با جزئیات این حرکت و تصاویر منتشر شده از او با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید.

توکو

مردی که رویای تبدیل شدن به سگ دارد!

توکو یک مرد ژاپنی است که رویای سگ شدن را در سر داشت. او تصمیم گرفت رویای خود را به واقعیت نزدیک کند. کمپانی زپت (Zeppet) برای تولید و خلق لباس‌ها و مدل‌های واقعی برای فیلم‌ها مشهور است. توکو به آن‌ها یک سفارش ویژه می‌دهد تا لباس سگ دلخواهش را برایش بسازند.

مرد سگی

جزئیات لباس عجیب و گران قیمت سگ!

هزینه تولید لباس سگ رویایی توکو بیش از 12000 یورو و معادل 10250 پوند شد. خلق این لباس 40 روز طول کشید و وزن آن حدود 4 کیلوگرم است. او جزئیات زیادی درمورد لباس و زندگی شخصی‌اش فاش نکرده و تنها گفته است که تاکنون برای رویای خود 2 میلیون ین هزینه کرده است. او این مبلغ را در مدت زمان طولانی پس‌انداز کرده بود.

توکو

ایجاد تغییر حتی به قیمت سگ شدن!

توکو به رسانه‌ها اعلام کرده است که از بچگی آرزوی ایجاد تغییر در ظاهرش را داشته و اکنون هر زمان که لباس سگ را می‌پوشد، بسیار خوشحال است. توکو اکنون به آرزویش رسید. او در رسانه‌ها کامنت‌ها و پیام‌های مثبت بسیاری از مردم دریافت کرده و حتی برخی گفته‌اند می‌خواهند کاری که او کرده است را انجام دهند.

مرد ژاپنی

زمانی که توکو به خیابان می‌رود، مردم دور او جمع می‌شوند، گاهی برای نوازش و ابراز علاقه، و گاهی برای دیدن سگی که در فضای مجازی مشهور شده است. او در مواقع خاص سعی می‌کند مانند یک سگ واقعی رفتارهای خاص انجام دهد تا از ازدحام جمعیت جلوگیری کند.

شاید توکو لباس سگهای دیگر را نیز بپوشد!

سگ کالی حیوان موردعلاقه توکو است. او همچنین سگ‌های دیگر مانند آلاسکن مالاموت، هاسکی و گلدن رتریور را نیز دوست دارد. زیرا جسه آن‌ها متوسط تا بزرگ است و این مرد ژاپنی می‌تواند خود را شبیه آن‌ها کند. یوتیوب او بیش از 54000 دنبال‌کننده دارد. هم‌چنین در برنامه TikTok نیز بیش از 245000 دنبال‌کننده دارد. برخی از ویدیوهای توکو بیش از 2 میلیون بازدید و هزاران کامنت دارند.

مرد سگی

موضوعات مرتبط با سگ‌ها در نیونیوز1:

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و theguardian.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا