کنسول‌ها و بازی‌ها
موضوعات داغ

بهترین بازیهای اندروید در سال 2023 در هر دسته‌بندی: بخش دوم!

با برخی از بهترین بازی های اندرویدی در سال 2023 آشنا شوید!

به دومین بخش از لیست بهترین بازیهای اندروید در سال 2023 خوش آمديد! چه‌چیزی یک بازی اندروید را بهترین می‌کند؟ با دیدن این‌که هرکسی سلیقه‌های متفاوتی دارد، انتخاب قطعاً پیچیده است. اما هنوز چند ویژگی تعیین کننده وجود دارد که به بازی‌ها اجازه می‌دهد تا بدرخشند! مهم‌ترین ویژگی یک بازی، ایجاد حس لذت است. یک گرافیک خلاقانه نیز می‌تواند آن‌را جذاب‌تر کند نه؟!

درنهایت اگر داستان جالبی هم داشته باشد که واویلا! البته این معیارها در هردسته از بازی‌های موبایلی تغییر می‌کنند و طرفداران در گروه‌های مختلف تقسیم می‌شوند. ما نیز در جمع‌بندی این لیست به ژانرهای مختلف پرداختیم تا بتوانید بنا به سلیقه‌ی خودتان به سرعت به سبک مورد علاقه خود بپرید!

این خبر دو بخش دارد. “شما در بخش دوم آن هستید.” در خبر اول که در انتهای این لیست آن‌را مشاهده می‌کنید، پنج سبک بازی دیگر با نمایندگان خود منتظر شما هستند!

راستی اگر برای خرید به‌دنبال بهترین گوشی‌های آینده هستید، خبر بهترین گوشی‌های سال 2024 را از دست ندهید!

بهترین بازیهای اندروید مسابقه‌ای در سال 2023

Data Wing

یکی از بهترین بازیهای مسابقه‌ای اندروید: Data Wing

بازی رایگان اصطلاحی نیست که برای اکثر مردم جذاب باشد. زیرا آن‌ها اکثراً با تبلیغات فراوان و آزاردهنده همراه هستند. اما به معنای دقیق کلمه، Data Wing یک بازی کاملاً رایگان است. این بازی بدون تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای ارائه می‌شود.

خبر بهتر این‌که این بازی یک لذت مطلق است! جایی‌که شما در نقشه‌های کوچک و در عین حال چالش‌برانگیز با آهنگ‌های رویایی مسابقه می‌دهید. قیمت رایگان، تجربه موسیقی عالی و محیط جذاب، بنابراین نباید آن‌را از دست داد!

GRID Autosport

بهترین بازیهای اندروید: GRID Autosport

این یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک مسابقه‌ای است. GRID Autosport یک بازی مسابقه‌ای عالی در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها بود. اما به لطف سخاوت Feral Interactive، اکنون برروی موبایل نیز در دسترس است. محتوای زیادی در این بازی وجود دارد و تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

البته تنها امتیازی که از دست می‌دهد، قابلیت بازی آنلاین است. اگرچه این قابلیت نیز در مرحله آزمایش است. اگر به‌دنبال گرم کردن آسفالت خیابان‌ها در دنیای اندروید هستید، این بازی مسابقه‌ای عالی برای شماست!

Rush Rally Origins

بازی اندروید Rush Rally Origins

بازی Rush Rally Origins یک مسابقه ماشینی، بسیار شبیه به Reckless Racing 3 است. همه‌چیز چالش برانگیز و سخت شروع می‌شود. اما همان‌طور که مسابقه می‌دهید، ارتقاهایی به دست می‌آورید که به شما کمک می‌کنند. سپس می‌توانید در مسابقات بیشتر و سخت‌تری شرکت کنید. این بازی از تازه‌سازی تصویر 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. بنابراین که اگر دستگاهی رده بالا دارید، تجربه خوبی با آن خواهید داشت. Rush Rally Origins به راحتی یکی از بهترین بازیهای اندرویدی در سبک مسابقه‌ای است.

بهترین بازیهای اندروید نقش آفرینی در سال 2023

Sky: Children of the Light

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Sky: Children of the Light

استودیو بازیسازی Thatgamecompany، همیشه عناوینی را ارائه می‌کند که به تم‌های آرام و در عین حال محیط جذاب مشهور هستند. این بازی رایگان، اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای است. البته آن‌ها فقط برای لوازم تزئینی هستند. بنابراین همه آزادند تا از این بازی خوب لذت ببرند.

کم و بیش، Sky: Children of the Light شبیه بازی نام‌آشنای Journey است. جایی‌که شما از مناظر سه‌بعدی عبور می‌کنید تا داستان بازی را رقم بزنید و در عین حال آیتم‌های مفید برای پیشرفت را جمع‌آوری می‌کنید. چیزی که درمورد این نسخه منحصر به فرد است، این است که آنلاین است و شما به راحتی می‌توانید با دیگران بازی کنید و دنیاهای خارق‌العاده‌ای را کشف کنید.

Stardew Valley

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Stardew Valley

بازی Stardew Valley یک پدیده و یک جریان‌ساز در نوع خود در دنیای بازی هاست. این بازی یکی از بهترین بازی‌های کشاورزی و زندگی است که تاکنون ساخته شده است. صدها ساعت وقت برای توسعه آن صرف شده است تا درجه یک باشد.

البته محتوای چند نفره هنوز در آن وجود ندارد. اما اگر به کاستی‌ها توجه نکنیم، ارائه یک بازی به این سبک در اندروید و با این کیفیت، فوق‌العاده است. شما می‌توانید به راحتی اندازه بازی را تغییر دهید تا با هر صفحه‌ای که روی آن بازی می‌کنید، مطابقت داشته باشد. بنابراین اگر در دنیای بازی‌های خشن، به‌دنبال یک بازی کشاورزی صلح‌آمیز! برای امتحان کردن هستید، Stardew Valley انتخاب واضحی است.

Titan Quest: Legendary Edition

بازی اندروید Titan Quest: Legendary Edition

این بازی را با سایر نسخه‌های بازی Titan Quest اشتباه نگیرید. نسخه Legendary Edition شامل تمام محتوا در یک بسته است. Titan Quest: Legendary Edition یک بازی نقش‌آفرینی و اکشن کلاسیک فوق‌العاده است. این بازی نزدیک‌ترین تجربه به مجموعه بازی‌های Diablo است؛ اما در دنیای باستانی یونان، مصر، بابل و چین اتفاق می‌افتد.

خوشبختانه این بازی از کنترلر خارجی نیز پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه کنترل‌های لمسی نیز به اندازه‌ی کافی خوب هستند که شما را از مراحل سخت بازی عبور دهند. از آن‌جایی‌که تمام محتویات در این نسخه گنجانده شده است، این بازی به‌راحتی می‌تواند بیش از 100 ساعت شما را مشغول خود کند.

بهترین بازیهای اندروید شبیه سازی در سال 2023

Terra Nil

بازی اندروید Terra Nil

نت‌فلیکس گیمز مشغول آوردن انواع بازی‌های با کیفیت از سایر کنسول‌ها به اندروید است. بازی Terra Nil نیز یک بازی شهرسازی عالی است. بنابراین وظیفه شما تبدیل یک زمین بایر به یک اکوسیستم طبیعی پر‌رونق خواهد بود. البته این‌کار اصلاً آسان نخواهد بود، به همین دلیل است که Terra Nil بازی مناسبی برای کسانی است که به‌دنبال یک بازی عمیق و چالش‌برانگیز هستند. در خاطر داشته باشید که این یک نسخه از بازی‌های Netflix است، بنابراین تهیه اشتراک کاربری نتفلیکس برای بازی لازم است. اما اگر قبلاً مشترک برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها شده‌اید، مطمئن باشید که از این بازی لذت خواهید برد.

Papers, Please

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Papers, Please

بازی Papers, Please ترکیبی از ژانرها را به عنوان یک بازی پازلی و شبیه‌سازی و اشاره، ارائه می‌دهد. شما نقش یک بازرس مهاجرت را که برای یک کشور کمونیستی کار می‌کند، ایفا خواهید کرد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا مایل به همکاری با نظام هستید یا بیشتر به پرکردن جیب‌های خود علاقه‌مند هستید! البته در هرصورت باید با عواقب تصمیم خود نیز روبه‌رو شوید که تجربیات خاصی در میان آن‌ها وجود دارد. یک بازی فوق‌العاده و قابل تامل و یک حس مستقل! این بازی را از دست ندهید!

Mini Metro

بازی اندروید Mini Metro

Mini Metro نیز به عنوان یک بازی شبیه‌سازی توصیف می‌شود. زیرا این بازی درمورد هدایت قطارهای مترو است. البته همیشه جنبه معمایی نیز در تعیین مسیرهای ریلی مناسب وجود دارد. طراحی مینیمال آن قابل توجه است و بازی روی هر دستگاهی به‌خوبی اجرا می‌شود.

اگر دوست دارید زمان صرف کنید تا بفهمید چگونه باید قطارها را با منابع محدود روی ریل نگه داشت، هیچ گزینه‌ای بهتر از مینی مترو وجود ندارد. به لطف چالش‌برانگیز بودن بازی، همراهی با آن سخت و جذاب است.

بهترین بازیهای اندروید ورزشی در سال 2023

Perfect Grind

بازی اندروید Perfect Grind

یکی از آخرین بازی‌های استودیو نام‌آشنای Noodlecake، یک بازی اسکیت بورد فوق‌العاده جذاب با نام Perfect Grind است. تعداد زیادی سفارشی‌سازی برای بازکردن قفل کاراکتر‌ها و امکانات مختلف در این بازی وجود دارد. خوشبختانه کنترل‌های لمسی بازی نیز احساس خوبی دارند و به همه این امکان را می‌دهند که حرکات را خیلی نرم انجام دهند. بنابراین اگر به بازی‌های اسکیت بورد علاقه زیادی دارید و به دنبال تجربه جدیدی هستید، Perfect Grind یک گزینه‌ی عالی است.

Rocket League Sideswipe

بازی اندروید Rocket League Sideswipe

دیدار فوتبال با ماشین‌ها در Rocket League Sideswipe! این بازی برای دستگاه‌های تلفن همراه دوباره طراحی شده است. و مهم‌تر از همه، این بازی به معنای دقیق، با کنترل‌های باکیفیت روی صفحه لمسی و همچنین پشتیبانی از کنترل‌کننده فیزیکی، همچنان رایگان است! البته من استفاده از کنترل‌کننده فیزیکی را برای لذت بیشتر توصیه می‌کنم.

هرکسی که از طرفداران بازی اصلی Rocket League است، حتماً باید این نسخه را نیز در موبایل بررسی کند. این نسخه بسیاری از حالت‌های آشنا مانند رقابت سه‌به‌سه را ارائه می‌دهد، پس برای امتحان کردن آن به‌همراه دوستان خود عجله کنید!

Grand Mountain Adventure

بازی اندروید Grand Mountain Adventure

در گذشته بازی‌های ورزش‌های زمستانی در کنسول‌ها بسیار محبوب بودند، اما با وجود اینکه این ژانر اکنون مانند گذشته محبوب نیست، Grand Mountain Adventure می‌تواند یک بازی ورزشی زمستانی جالب برای شما باشد. اول از همه، گرافیک آن کاملاً متناسب با ژانر است، با برفی که کاملاً فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

هفت کوه جهان باز برای کاوش و صدها چالش برای شرکت در آن وجود دارد که باعث می‌شود بازی به‌راحتی بیش از 20 ساعت طول بکشد. این بازی رایگان است اما اگر چیزی را که می‌بینید دوست دارید، می‌توانید قفل بقیه محتوا را از طریق خریدهای درون برنامه‌ای باز کنید.

بهترین بازیهای اندروید استراتژیک در سال 2023

Worms WMD: Mobilize

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Worms WMD: Mobilize

اگر از طرفداران بازی‌های رزمی کلاسیک Worms Artillery مانند Armageddon هستید، از Worms WMD: Mobilize لذت خواهید برد. همه سلاح‌های مورد علاقه‌تان اینجا هستند، به‌علاوه سلاح‌های جدید برای آزمایش و منفجر کردن چیزها، همگی در فرمول کرم‌های دوبعدی کلاسیک ارائه شده‌اند! همچنین می‌توان به‌صورت آنلاین با دوستان و غریبه‌ها نیز بازی کرد. اگر از طرفداران عناوین کلاسیک این سری باشید، Worms WMD: Mobilize یک تجربه‌ی جدید از جنس همان خاطرات قدیمی است که اکنون در اندروید زنده می‌شود.

Bad North: Jotunn Edition

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Bad North: Jotunn Edition

بازی‌های استراتژیک ممکن است در اندروید بسیار محبوب باشند، اما یافتن عناوینی که هم خوب باشند و هم درآمدزایی آن‌ها به تجربه کاربران آسیبی نزند، می‌تواند دشوار باشد. Bad North از رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به اندروید منتقل شده و گیم‌پلی استراتژیک جذاب خود را به موبایل آورده است. هرچند پیشرفت نیروها کند است، اما هر مرحله با مرحله قبل متفاوت است. بنابراین جذابیت در طول بازی کم نمی‌شود. Bad North یکی از بهترین بازیهای اندروید استراتژیک است. آن‌را از دست ندهید!

League of Legends: Wild Rift

بازی اندروید League of Legends: Wild Rift

اگر به دنبال ورود به یک بازی نبرد آنلاین چندنفره جدی هستید، همان چیزی که ارزش امتحان کردن را داشته باشد، League of Legends: Wild Rift بازی است که به دنبالش بودید.

از آن‌جایی‌که این بازی یک سرویس آنلاین است، قهرمانان جدید به‌طور پیوسته به آن اضافه می‌شوند. بنابراین جذاب است و باید مراقب اعتیاد به آن باشید! درهرصورت League of Legends: Wild Rift یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک نبرد آنلاین چندنفره است.

بخش اول از لیست بهترین بازیهای اندروید سال 2023 را از دست ندهید!

ما به پایان بخش دوم لیست بهترین بازیهای اندرویدی در سال 2023 رسیدیم. اگر می‌خواهید با برخی از بهترین بازی‌ها در ژانر اکشن، ماجراجویی، آرکید، بازی‌های پازلی و کارتی آشنا شوید، بخش اول این لیست را اصلاً از دست ندهید! 

بهترین بازیهای اندروید در سال 2023 در هر دسته‌بندی: بخش اول!

راستی اگر شما فکر می‌کنید جای یکی از بهترین بازیهای اندرویدی 2023 در این لیست خالی است، حتماً نام آن‌را در بخش نظرات به ما بگویید!

منبع: Androidpolice

گرد آورنده
نیونیوز1
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا