کنسول‌ها و بازی‌ها
موضوعات داغ

بهترین بازیهای اندروید در سال 2023 در هر دسته‌بندی: بخش اول!

با برخی از بهترین بازی های اندرویدی در سال 2023 آشنا شوید!

بیایید وارد دنیای بهترین بازیهای اندروید 2023 شویم… چه چیزی یک بازی اندروید را بهترین می‌کند؟ با دیدن این‌که هرکسی سلیقه‌های متفاوتی دارد، قطعاً انتخاب پیچیده است. اما هنوز چند ویژگی تعیین‌کننده وجود دارد که به بازی‌ها اجازه می‌دهد تا بدرخشند! مهم‌ترین ویژگی یک بازی، ایجاد حس لذت است. یک گرافیک خلاقانه نیز می‌تواند آن‌را جذاب‌تر کند نه؟!

درنهایت اگر داستان جالبی هم داشته باشد که واویلا! البته این معیارها در هردسته از بازی‌های موبایلی تغییر می‌کنند و طرفداران در گروه‌های مختلف تقسیم می‌شوند. ما نیز در جمع‌بندی این لیست به ژانرهای مختلف پرداختیم تا بتوانید بنا به سلیقه‌ی خودتان به سرعت به سبک مورد علاقه خود بپرید!

راستی تا یادم نرفته بگویم؛ این خبر دو بخش دارد و “شما در بخش اول آن هستید.” در خبر دوم که در انتهای این لیست آن‌را مشاهده می‌کنید، پنج سبک بازی دیگر با نمایندگان خود منتظر شما هستند!

بهترین بازیهای اندروید اکشن در سال 2023

Among Us

بازی اندروید Among Us

بازی Among Us اولین نمونه در نوع خود نیست. خیلی از این بازی‌ها که در آن‌ها ناگهان یک‌نفر ناپدید می‌شود، خود نیز پس از انتشار مورد توجه زیادی قرار نگرفتند و به‌تدریج از دنیای بازی‌ها ناپدید شدند. اما این بازی به‌لطف استریمر‌ها مورد توجه قرار گرفت. بنابراین چیزی نگذشت که Among Us به یک بازی بسیار محبوب در میان کاربران تبدیل شد.

بازی Among Us را باید حتماً یک‌بار امتحان کنید. خصوصاً اگر می‌خواهید یک بازی چندلایه ببینید که در آن هم دوستی و هم خنجر زدن از پشت، از نان شب واجب‌تر است! بازی‌ای که تقریباً همیشه در بین بازیکنان، منجر به ایجاد خاطرات شیرین و جالب می‌شود.

Fireball Wizard

بازی اندروید Fireball Wizard

بازی Fireball Wizard در نگاه اول یک اکشن ساده به نظر می‌رسد. اما سرگرمی‌های زیادی را ارائه می‌کند. این بازی کوتاه، از چهار دنیا که هرکدام ده سطح دارند تشکیل شده‌ است. در تمام مراحل بازی می‌توانید انتظار یک چالش را داشته باشید، به‌خصوص اگر قصد دارید همه رازها را شکار کنید! این همان چیزی است که هسته‌ی سرگرمی آن‌را هدایت می‌کند. دویدن و تیراندازی، شما را در این‌جا نجات نمی‌دهد. شما باید به تک‌تک حرکات خود فکر کنید. دراین‌صورت پیشرفت به دست می‌آید و در نتیجه احساس موفقیت خواهید کرد!

Brotato: Premium

بازی اندروید Brotato: Premium

آیا از طرفداران Vampire Surivors یا نمونه‌های مشابه آن هستید؟ خب… پس شما عاشق Brotato خواهید شد. شما یک سیب زمینی هستید. ببخشید… منظورم در بازی است! این سیب زمینی خشمگین می‌تواند تا شش اسلحه را در آن واحد در طول جنگ حمل کند تا هرچه بیشتر بیگانگان را بکشد. مهم نیست بیگانگان چه‌قدر هستند. شما باید آن‌ها را با سرعتی سرسام‌آور سلاخی کنید! بازی Brotato یک نسخه پریمیوم دارد که توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید از آن بدون محدودیت لذت ببرید، به فکر دانلود این نسخه باشید.

Dead Cells

بازی اندروید Dead Cells

Dead Cells نامی است که اغلب در لیست بهترین بازیهای اندروید مطرح می‌شود. این یک بازی چالش برانگیز است و مرگ در آن یک امر ثابت است! اما پس از تلاش و با بازکردن قفل سلاح‌های جدید در طول دویدن، شما به آرامی پیشرفت خواهید کرد.

این بازی در سال 2018 توسط استدیو Motion Twin ساخته و منتشر شد. از آن زمان در پلتفرم‌های مختلفی موفق عمل کرد و نهایتاً در سال 2020 پای خود را به دنیای اندروید باز کرد. چیزی که من در این بازی می‌پسندم، این است که بازی از نرخ بالای بروزرسانی تصویر پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر دستگاه شما نیز از این ویژگی پشتیبانی کند، تجربه‌ای روان و دلپذیر را برای شما رقم می‌زند.

بهترین بازیهای اندروید سبک ماجراجویی در سال 2023

Super Meat Boy Forever

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Super Meat Boy

سال‌ها طول کشید تا به جایی برسیم که Super Meat Boy Forever بالاخره در اندروید در دسترس قرار بگیرد. این بازی نیز مانند نسل قبلی خود سخت است. اما لذت همین است که خود را به چالش بکشید تا یک مرحله دیگر را به‌سختی پشت سر بگذارید. محیط بازی هم ساده است و هم سخت، کاراکترها نیز هم عصبانی هستند و هم بامزه! بنابراین اگر به دنبال یک بازی عالی برای صرف زمان با آن هستید، Super Meat Boy Forever یک انتخاب مناسب است. چه بخواهید مدت طولانی پای آن باشید و چه مدت کوتاهی آن‌را امتحان کنید، این بازی همراه خوبی برای شما خواهد بود. بنابراین تا امتحان آن رایگان است، نگاه کردن به آن ضرری ندارد!

Kentucky Route Zero

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Kentucky Route Zero

شرکت نت‌فلیکس گیمز، گام‌های بلندی برای آوردن بازی‌های خارق‌العاده به اندروید برداشته است. یکی از جدیدترین عناوین برجسته آن‌ها Kentucky Route Zero است. یک بازی ماجراجویی فوق‌العاده که تم‌های رئالیستی جادویی را ارائه می‌کند. یک بزرگراه مخفی در داخل غارها در زیر ایالت کنتاکی وجود دارد. شما باید به کاوش و همچنین ملاقات با افراد عجیب و غریب بپردازید که درنهایت داستانی غیرعادی را رقم می‌زند! اگر به من اعتماد کنید، این بازی ارزش تجربه کردن را دارد. البته برای اجرای آن نیاز به اشتراک نت‌فلیکس خواهید داشت.

Thimbleweed Park

بازی اندروید Thimbleweed Park

وقتی به بازی‌های ماجراجویی فکر می‌کنید، ممکن است ذهن شما به سمت سبک اشاره و کلیک برود. شاید ارباب این سبک، پلتفرم PC باشد، اما اندروید نیز میزبان یکی از خوب‌های بازی‌های مدرن در این سبک است. بنابراین بیایید Thimbleweed Park را به این لیست اضافه کنیم. این بازی ساخته افراد مطرحی است و هدفی بزرگ دارد.

در بازی، شما نقش شخصیت‌های مشابه اسکالی و مولدر را ایفا می‌کنید که درحال بررسی جسد مرده در یک شهربازی محلی هستید. یک داستان عالی و یک گیم‌پلی کلاسیک که در آن با جستجوی سرنخ‌ها، معماها را یکی پس از دیگری حل می‌کنید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی جالب هستید، Thimbleweed Park می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

Genshin Impact

بازی اندروید Genshin Impact

اگر نام Genshin Impact را شنیده باشید، احتمالاً می‌دانید که گرافیک در این بازی ماجراجویی زلدا مانند فوق‌العاده است. البته طراحی کاراکترهای آن ممکن است با سلایق همه‌ی بازیکنان جور نباشد، اما شخصیت‌های بازی با جزئیات و در نوع خود جالب هستند! این بازی رایگان است، اما با این‌حال، شما هرروز با انواع تبلیغات فروش امکانات بازی و سایر پیام‌های آزاردهنده بمباران می‌شوید!

تجربه‌ی من می‌گوید یا Genshin Impact را دوست خواهید داشت و یا از آن متنفر می‌شوید. حالت بینابینی وجود ندارد! این موضوع در‌نهایت به این بستگی دارد که چقدر مایل هستید با گیم‌پلی جذاب و سختی که به‌دنبال درآمدزایی است کنار بیایید. البته این بازی برای تست استرس سخت‌افزار نیز عالی است و اگر بخاطر کاراکترهای آن نباشد، افراد بسیاری نیز به این قصد آن‌را دانلود می‌کنند!

بهترین بازیهای اندرویدی سبک آرکید در سال 2023

TMNT: Shredder’s Revenge

بازی اندروید TMNT: Shredder's Revenge

قبل از خواندن نام آن، اول یک نفس عمق بگیرید! Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک بازی جدید در سبک کلاسیک برای ضرب‌وشتم است! هووف! بنابراین این بازی با گرافیک پیکسلی تولید شده است. این بازی بسیار شبیه به کارتون لاکپشت‌های نینجا است و حتماً برای شما حس نوستالژی را ارائه می‌دهد. اما نوستالژی و تم‌های شیک برای جذابیت یک بازی کافی نیست و شما به گیم‌پلی باکیفیت نیاز دارید. خوشبختانه TMNT: Shredder’s Revenge گیم‌پلی مناسبی هم دارد. بنابراین یک پیتزا سفارش دهید، اسکیت‌برد خود را بردارید و برای تجربه یک بازی کلاسیک مدرن با نام TMNT آماده شوید!

Vampire Survivors

بازی اندروید Vampire Survivors

همان‌طور که از نام آن پیداست، کار شما در این بازی، رقابت برای بقا است! و از آن‌جایی‌که تنها چیزی که می‌توانید کنترل کنید، جهت‌گیری کاراکترتان است، باید امتحان کنید که چقدر می‌توانید دوام بیاورید! این بازی رایگان است، اما با تبلیغات اختیاری برای کسب پاداش ارائه می‌شود.

شما در این بازی به‌تدریج تجهیزات خود را بهبود می‌بخشید تا مطمئن شوید که بیشتر و بیشتر دوام می‌آورید. اجرای این بازی برروی گوشی‌های پایین‌رده سخت است، بنابراین اجازه ندهید ظاهر و گرافیک ساده آن شما را گول بزند. نهایتاً وقتی شما توسط هزاران دشمن محاصره می‌شوید، در پایان بازی خیلی اتفاقات می‌افتد! Vampire Survivors یک بازی فوق‌العاده اعتیاد‌آور است، پس این بازی را از دست ندهید.

Kombinera

بازی اندروید Kombinera

شاید باورش سخت باشد، اما آتاری با یک بازی جدید به دنیای بازی‌ها بازگشته است. بازی Kombinera از این شرکت قدیمی، همان گیم‌پلی قدیمی را این‌بار همراه با زیبایی‌شناسی مدرن ارائه می‌کند که یادآور خاطرات گذشته شما باشد. هدف این است که کاراکتر خود را با توپ‌های رنگی به ترتیب صحیح ترکیب کنید تا از موانع اجتناب کنید.

این بازی هیچ چیز عجیبی ندارد اما با این‌حال لذت بخش است. البته گول نخورید، وقتی متوجه می‌شوید که چالش برانگیز است که وارد این بازی شوید! بنابراین اگر عاشق همان ایده‌های قدیمی با طراحی بروز هستید، Kombinera یک بازی به سبک آرکید است که ارزش دیدن دارد.

Streets of Rage 4

یکی از بهترین بازیهای خاطره‌انگیز اندروید: Streets of Rage 4

مجموعه بازی‌های شورش در شهر به دهه ۹۰ میلادی و کنسول سگا جنسیس برمی‌گردد. حالا پس از 30 سال Streets of Rage 4 یک نسخه جدید از این بازی خاطره‌انگیز است! انتشار این بازی در اندروید برای دوست‌داران آن، خبری فوق‌العاده است. شما می‌توانید همان شخصیت‌های کلاسیک و یا شخصیت جدید خود را انتخاب کنید. با هنر موسیقی استثنایی، این بازی قطعاً برای شما خاطرات گذشته را زنده خواهد کرد.

خوش‌بختانه پورت اندروید آن نیز فوق‌العاده است. بنابراین تمام ویژگی‌هایی را که از یک بازی باکیفیت در کنسول انتظار دارید، حالا در اندروید نیز خواهید داشت.

بهترین بازیهای کارتی اندروید در سال 2023

Marvel Snap

بازی اندروید Marvel Snap

به جرات می‌توان گفت که مارول اسنپ یک موفقیت بزرگ بوده است. Marvel Snap درس‌هایی از بازی‌های کارتی گذشته گرفته و این ژانر را بهبود می‌بخشد تا یک تجربه عالی را ارائه کند. دور بازی‌ها کوتاه است، بنابراین می‌توانید به سرعت یک یا دو مسابقه را انجام دهید. کارت‌ها به تعداد کافی وجود دارند. در سراسر جهان، مارول اسنپ یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک کارتی درنظر گرفته می‌شود. این بازی سرگرم‌کننده، اعتیاد آور و چالش برانگیز است. آیا کسی هست که نخواهد یک دسته‌ از ابرقهرمانان را برای خود جمع کند؟!

Dicey Dungeons

بازی اندروید Dicey Dungeons

بازی کارتی Dicey Dungeons به لطف گیم‌پلی خوب و کارت‌های کلکسیونی جذاب، یک رقیب قوی برای بهترین بازیهای اندروید در این سبک است. این بازی اغلب با بازی Slay the Spire نیز مقایسه می‌شود. مانند بسیاری از بازی‌های کارتی رقابتی، شما با تهیه نسخه کامل، آزاد هستید که هرطور که می‌خواهید از خرید خود لذت ببرید. نسخه‌های جدید بازی نیز بدون چشم‌داشت به خریداران عرضه می‌شوند.

Slay the Spire

بازی اندروید Slay the Spire

چه بگویم؟! متعصبان بازی‌های کارتی، عاشق Slay the Spire هستند. در خیلی از لیست‌‌های بازی‌های اندروید، شما این نام را می‌بینید. برخلاف بسیاری از بازی‌های کارتی موبایل، این بازی یک تجربه انفرادی است. جایی‌که یک دسته کارت می‌سازید تا به ماجراجویی خود بپردازید. خودتان ببینید که تا کجا می‌توانید پیش بروید! این یک بازی است که بسیاری از بازیکنان صدها ساعت را در آن سپری کرده‌اند!

بنابراین اگر از هدر دادن زمان و پول در بازی‌های کارتی بی‌معنا خسته شده‌اید، شاید وقت آن رسیده است که Slay the Spire را امتحان کنید!

GWENT: Rogue Mage

یکی از بهترین بازیهای اندروید: GWENT: Rogue Mage

به لطف مینی بازی Gwent و با دیدن اینکه بسیاری از طرفداران از آن بازی لذت بردند، توسعه‌دهنده این بازی حالا عنوانی مستقل برای این بازی رقابتی ایجاد کرده است. Gwent: Rogue Mage نسخه جدیدتری است که گیم‌پلی آشنای Gwent را برای این بازی انفرادی ارائه می‌کند. این بازی ارزش کاوش را دارد، خصوصا اگر نسخه کامل آن‌را تهیه کنید. خوشبختانه پس از تهیه نسخه کامل، برخلاف بسیاری از بازی‌ها مدام با تبلیغات خرید جدیدی مواجه نمی‌شوید.

بهترین بازیهای پازلی اندروید در سال 2023

Down in Bermuda

بازی اندروید Down in Bermuda

هنر عالی، گیم پلی ماجراجویانه و لذت بخش، داستان مرموز. بازی Down in Bermuda همه‌ی این ویژگی‌ها را در خود جای داده است. نه‌تنها این یک بازی زیباست که دیدن آن لذت‌بخش است، بلکه پازل‌های جذابی را نیز ارائه می‌دهد که در حین تکامل داستان، ذهن را به چالش می‌کشند. مانند بسیاری از بازی‌های فرار، وظیفه شما این است که مسیر خود را از جزیره برمودا که در آن گرفتار شده‌اید پیدا کنید. بازی فوق‌العاده روان است، سرگرمی‌های زیادی برای حل پازل ارائه می‌دهد و صادقانه بگویم، نباید آن‌را از دست داد. بنابراین اگر مشتاق یک معمای شایان ستایش هستید که با آن وقت خود را بگذرانید، حتما Down in Bermuda را امتحان کنید.

Railbound

بازی اندروید Railbound

سازنده Golf Peaks در سال 2022 بازی جدیدی به نام Railbound را عرضه کرد. این بازی بسیار شبیه کارهای قبلی این توسعه دهنده است. هدف بازی این است که مسیرهایی را برای رسیدن به خانه ایجاد کنید. از آن‌جایی‌که این یک بازی پازلی است، برای موفقیت در هر مرحله، به آزمون و خطا نیاز است. این چالش‌ها اساس لذت بردن از این بازی هستند. اگر از کارهای قبلی این سازنده لذت برده‌اید، ضرری ندارد که Railbound را نیز بررسی کنید!

Baba Is You

یکی از بهترین بازیهای اندروید: Baba Is You

اگر به دنبال چیزی چالش برانگیز هستید که شما را به فکر کردن وادار کند و هنوز بازی Baba Is You را بازی نکرده‌اید، فرصت را از دست داده‌اید. این بازی یک تجربه‌ی خاص و فوق‌العاده محبوب در رایانه‌های شخصی بود. حالا پس از درخواست‌های متعدد کاربران، به سیستم عامل اندروید نیز سرایت کرده است! این یک بازی پازلی است که نیاز به تفکر غیرمعمول شما دارد. هر جزئیاتی منجر به عملکرد جدیدی برای کاراکتر شما می‌شود که می‌تواند برای حل معما استفاده شود. Baba Is You یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک پازلی است. حتماً آن‌را امتحان کنید!

Bridge Constructor Portal

یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک پازلی: Bridge Constructor Portal

تیم Headup بیش از چند بازی در این سبک را ارائه می‌کند. اما Bridge Constructor Portal به دلیل تم خاص خود به‌راحتی محبوب‌ترین بین ‌آن‌ها است. شما هنوز وظیفه ساختن پل‌ها را دارید، اما در این نسخه، برای ساخت موفقیت آمیز، باید تعدادی پورتال را نیز در نظر بگیرید. این بازی ترکیبی عالی از دو سبک بسیار متفاوت و فوق‌العاده سرگرم کننده است.

این بازی من را به یاد بازی فوق‌العاده محبوب World of Goo و تجربه‌ی بی‌نظیر آن می‌اندازد. پس از سال‌ها، حالا Bridge Constructor Portal نیز یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک پازلی در فروشگاه Play است.

بخش دوم از لیست بهترین بازیهای اندروید سال 2023 را از دست ندهید!

ما به پایان بخش اول لیست بهترین بازیهای اندرویدی در سال 2023 رسیدیم. اگر می‌خواهید با برخی از بهترین بازی‌ها در ژانر مسابقه‌ای، نقش‌آفرینی، شبیه‌سازی، ورزشی و استراتژیک آشنا شوید، بخش دوم این لیست را اصلاً از دست ندهید!

بهترین بازیهای اندروید در سال 2023 در هر دسته‌بندی: بخش دوم!

اگر شما فکر می‌کنید جای یکی از بهترین بازیهای اندرویدی 2023 در این لیست خالی است، حتماً نام آن‌را در بخش نظرات به ما بگویید! درضمن لیست بهترین برنامه‌های اندرویدی در سال 2023 نیز منتظر شماست!

منبع: Androidpolice

گرد آورنده
نیونیوز1
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا