فیلم و سریال

انیمیشن های در راه سال 2023: بخش دوم به انتخاب نیونیوز1!

جدیدترین انیمیشن های ۲۰۲۳ با داستان‌ها و ماجراجویی‌های تازه به زودی پخش می‌شوند!

در این مطلب به بخش دوم از جدیدترین انیمیشن های در راه سال 2023 می‌پردازیم. از فرار مرغی 2 تا انیمیشن سگ های نگهبان و لاک پشت های نینجا! مطالعه این مطلب را در بخش فیلم و سریال مجله اینترنتی نیونیوز1 از دست ندهید. همچنین با کلیک بر لینک زیر بخش اول مطلب را که شامل انیمیشن برادران سوپر ماریو، آرزو و مهاجرت است را بررسی کنید.

انیمیشن های در راه سال 2023: بخش اول به انتخاب نیونیوز1!

انیمیشن فرار مرغی: ظهور ناگت Chicken Run Dawn of the Nugget 2023: چیکن ران 2 از انیمیشن های در راه انتشار است!

نخستین عنوان از بخش دوم انیمیشن های در راه 2023، انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت با عنوان اصلی Chicken Run Dawn of the Nugget است. این انیمیشن جدید در ژانرهای کمدی، ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی سم فل (Sam Fell) می‌باشد. نسخه اصلی فرار مرغی یا چیکن ران 23 سال پیش منتشر شد و اکنون نوبت به انیمیشن جدید آن رسیده است‌.

انیمیشنهای جدید

در انیمیشن جدید فرار مرغی 2 شخصیت‌های دوست‌داشتنی در قسمت نخست با همان ترکیب جذاب بازگشته‌اند. فیلم اصلی هنوز هم پرفروش‌ترین انیمیشن استاپ موشن تمام دوران است‌. اکنون دنباله دوم آن اشتیاق فوق‌العاده‌ای را در طرفداران به وجود آورده است. کمپانی نتفلیکس به طور انحصاری این انیمیشن جدید را در پلتفرم خود منتشر خواهد کرد. مطلب جدید معرفی انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی محصول سال 2023 است که نمایش جدیدی از شخصیت محبوب مرد عنکبوتی است را در نیونیوز1 بخوانید.

انیمیشنهای 2023

نویسندگان فیلم اصلی برای دنباله جدید بازگشته‌اند و داستان پر قدرتی را به نمایش خواهند گذاشت. از صداپیشگان انیمیشن زاخاری لوی (Zachary Levi) صداپیشه راکی، بلا رمزی (Bella Ramsey) صداپیشه مولی، تاندیو نیوتن (Thandiwe Newton) صداپیشه جینجر و ایملدا استونتون (Imelda Staunton) صداپیشه بانتی هستند. فرار مرغی ظهور ناگت در 15 دسامبر 2023 (برابر با 24 آذر 1402) منتشر خواهد شد.

داستان و تریلر انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت Chicken Run Dawn of the Nugget 2023

در داستان جدید چیکن ران 2 جینجر پس از فرار مرگبار از مزرعه تویدی، سرانجام به رویای خود دست پیدا کرد. او یک پناهگاه جزیره‌ای و آرام برای کل دوستانش پیدا کرد تا دست انسان‌ها به آن‌ها نرسد. اما در دنیای اصلی تمام جوجه مرغ‌ها در خطر تبدیل به ناگت هستند. جینجر و دوستانش به دنبال راه نفوذ و نجات جوجه‌ها هستند‌. حتی اگر به معنای به خطر انداختن آزادی تیم باشد.

 

انیمیشن نیمونا Nimona 2023: داستانی جذاب از دختری که میتواند تغییر شکل دهد!

عنوان دیگر از انیمیشن های در راه سال 2023 انیمیشن نیمونا با عنوان اصلی Nimona است. این انیمیشن در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، مهیج، فانتزی، علمی‌تخیلی و خانوادگی به کارگردانی نیک برونو (Nick Bruno) و تروی کوان (Troy Quane) می‌باشد. این انیمیشن دنیای فانتزی در آینده را با دو شخصیت اصلی خود نشان می‌دهد. این اثر از یک رمان گرافیکی ساخته شده و سکانس‌های کمدی بینندگان را سرگرم می‌کنند. داستان انیمیشن قوی و جذاب است و طرفداران داستان‌های هیولا و شوالیه از آن لذت خواهند برد‌.

انیمیشن جدید 2023

کمپانی نتفلیکس منتشرکننده نیمونا است. شخصیت اصلی پرانرژی و شاداب است. در این انیمیشن جذاب جادو و فناوری با یکدیگر ترکیب می‌شوند. جهانی جدید خلق می‌شود و شخصیت اصلی فردی است که تغییر شکل می‌دهد. سکانس‌های انیمیشن دوستانه، همدلانه و تاثیرگذار هستند و جسارت و شجاعت را نمایش می‌دهند.

انیمیشن

از صداپیشگان انیمیشن نیمونا کلوئه گریس مورتز (Chloe Grace Mortez) صداپیشه نیمونا، ریز احمد (Riz Ahmed) صداپیشه بالستر و یوجین لی یانگ (Eugene Lee Yang) صداپیشه آمبروسیوس و لورن توسن (Lorraine Toussaint) صداپیشه ملکه والرین هستند. این اثر امتیاز 7.6 را در سایت IMDb دارد. مدت‌‌زمان این انیمیشن 1 ساعت و 41 دقیقه است. نیمونا در 30 ژوئن 2023 (برابر با 9 تیر 1402) منتشر شد. مطلب معرفی و بررسی انیمیشن نیمونا را در نیونیوز1 از دست ندهید.

داستان و تریلر انیمیشن نیمونا Nimona 2023

در داستان انیمیشن نیمونا شاهد یک دختر جوان و یک شوالیه هستیم. نیمونا می‌تواند به حیوانات تغییر شکل دهد و می‌تواند به شکل اژدها، میمون و کرگدن شود. یک شوالیه به نام بالستر متهم به یک جنایت می‌شود و نیمونا تلاش می‌کند تا بی‌گناهی او را ثابت کند.

 

انیمیشن سگ های نگهبان: فیلم بزرگ PAW Patrol The Mighty Movie 2023: داستان جدید از قهرمانان چهارپا!

عنوان دیگر از انیمیشن های در راه 2023 انیمیشن سگ های نگهبان فیلم بزرگ (PAW Patrol: The Mighty Movie) محصول جدید در ژانرهای اکشن و ماجراجویی می‌باشد. کارگردان این اثر کال برونکر (Cal Brunker) است. نخستین فیلم سگ های نگهبان در سال 2021 منتشر شد و نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرد. پس از موفقیت قسمت اول، بلافاصه ساخت قسمت دوم آغاز شد. اکنون این انیمیشن دنباله‌ای از داستان قبل است.

انیمیشن های در راه 2023

انیمیشن جدید سگ های نگهبان با داستانی دل‌انگیز، نجات‌های حماسی و چالش‌های جدید مخاطبان را مجذوب و سرگرم خود خواهد کرد. این اثر نتیجه کار گروهی و اتحاد را نشان می‌دهد. در این انیمیشن خواهیم دید که حتی کوچک‌ترین عضو نیز می‌تواند کارهای بزرگ و موثری انجام دهد.

انیمیشن های در راه

از صداپیشگان انیمیشن سگ های نگهبان مک کنا گریس (McKenna Grace) صداپیشه اسکای، مارسای مارتین (Marsai Martin) صداپیشه لیبرتی، کریستن کانوری (Christian Convery) صداپیشه چیس و کیم کارداشیان (Kim Kardashian) صداپیشه دلورس هستند. کمپانی Paramount Pictures این انیمیشن را در 29 سپتامبر 2023 (برابر با 7 مهر 1402) منتشر خواهد کرد. معرفی انیمیشن نگهبان اژدها 2023 روایتی از آخرین اژدها را در نیونیوز1 از دست ندهید.

داستان و تریلر انیمیشن سگ های نگهبان فیلم بزرگ PAW Patrol The Mighty Movie 2023

داستان انیمیشن سگ های نگهبان فیلم بزرگ در شهر ماجراجویانه‌ای می‌گذرد. یک شهاب‌سنگ با شهر برخورد می‌کند و قدرت‌های فوق‌العاده‌ای به سگ‌های نگهبان می‌دهد. اسکای کوچک‌ترین عضو تیم است که قدرت‌های رویایی خود را به دست می‌آورد. رقیب آن‌ها از زندان بیرون می‌آید تا با شرور متحد شود. توله سگ‌ها باید ابرشرور را بگیرند.

انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته ها Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Mayhem 2023:

انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته ها با عنوان اصلی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem محصول سال 2023 در ژانرهای اکشن، فانتزی، علمی‌تخیلی، کمدی و ماجراجویی می‌باشد. جف رو (Jeff Rowe) و کیلر اسپیرز (Kyler Spears) کارگردانان این انیمیشن هستند. این اثر جدیدترین بازسازی از داستان لاک‌پشت‌های نینجا است. این انیمیشن جلوه‌های بصری فوق‌العاده قوی و صداگذاری خلاقانه‌ای دارد.

انیمیشن های در راه

شخصیت‌ها نمادهای فرهنگ پاپ در دهه 80 هستند که اکنون به طور خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند و از نظر بصری جذاب هستند. کمپانی استودیو انیمیشن Nickelodeon از تولیدکنندگان لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته می‌باشد. بودجه ساخت این اثر 70 میلیون‌دلار بوده است. داستان این انیمیشن منشا ابرقهرمانی دارد. طرفداران کتاب‌های کامیک تماشای این انیمیشن ماجراجویی را با شخصیت‌های جذاب از دست ندهید. لاک‌پشت‌ها نوجوانان پرشور، پرانرژی و ستارگان اصلی انیمیشن هستند.

انیمیشنها

از صداپیشگان انیمیشن لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته ها میکا ابی (Micah Abbey) صداپیشه دوناتلو، شامون براون جونیور (Sbamon Brown Jr.) صداپیشه مایکل‌انجلو، نیکلاس کانتو (Nicolas Cantu) صداپیشه لئوناردو و برادی نون (Brady Noon) صداپیشه رافائل هستند. این انیمیشن امتیاز 7.5 را در سایت IMDb دارد. مدت زمان آن 1 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد. لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته ها در 2 آگوست 2023 (برابر با 11 مرداد 1402) منتشر شد.

داستان و تریلر انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته ها Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Mayhem 2023

داستان انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته درمورد برادران لاک پشت های نینجا است که تصمیم می‌گیرند قلب مردم را به دست آورند. آن‌ها می‌خواهند به عنوان نوجوان در نیویورک زندگی کنند. یکی از دوستان آن‌ها سعی می‌کند در این کار به لاک‌پشت‌ها کمک کند. اما با شورش جهش یافته‌ها ماجراجویی نینجاکاران آغاز می‌شود. آیا آن‌ها می‌توانند به عنوان یک نوجوان ساده در دنیا زندگی کنند؟

 

انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023: قهرمان جدید در پادشاهی میمون ها!

آخرین عنوان از انیمیشن های در راه 2023، انیمیشن جدید شاه میمون با عنوان انگلیسی The Monkey King محصول سال 2023 است. این انیمیشن جدید در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی آنتونی استاکی (Anthony Stacchi) می‌باشد. این انیمیشن با الهام از یک رمان چینی قرن شانزدهم به سرعت مخاطبان را به دنیای فانتزی می‌برد و جلوه‌های تاثیرگذاری را نمایش می‌دهد. شخصیت میمون قهرمان قدرتمند در این انیمیشن جدید است.

انیمیشنهای جدید

شخصیت‌های منحصربه‌فردی در شاه میمون حضور دارند و قهرمان داستان عجیب و غریب است. به نظر می‌رسد این شخصیت ضدقهرمان است. گاهی داستان انیمیشن قابل‌پیش‌بینی است. برخی از سکانس‌ها تکراری به نظر می‌رسد، و عناصر داستان در پایان فیلم وارد می‌شود. سبک انیمیشن با الهام از سنت نقاشی چینی است و از نظر بصری خیره‌کننده است. تصویرسازی انیمیشن بسیار موفق بوده است. موسیقی متن شاد است و کودکان و بزرگسال می‌توانند از آن استقبال کنند.

انیمیشن

تولیدکننده انیمیشن شاه میمون نتفلیکس است. مدت زمان آن 1 ساعت و 32 دقیقه است‌. از صداپیشگان آن هون لی (Hoon Lee) صداپیشه امپراطور جید، جیمی او. یانگ (Jimmy O. Yang) صداپیشه شاه میمون، بی‌دی ونگ (BD Wong) صداپیشه بودا و بوون یانگ (Bowen Yang) صداپیشه پادشاه اژدها هستند. شاه میمون در 18 آگوست 2023 (برابر با 27 مرداد 1402) از نتفلیکس منتشر خواهد شد.

داستان و تریلر انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023

داستان انیمیشن شاه میمون درمورد میمونی است که یک چوب جنگی و جادویی را به دست می‌آورد. او تصمیم می‌گیرد 100 شیطان را فتح کند‌. در سفر حماسی این میمون با دختر دهقان 13 ساله چینی آشنا می‌شود. این دختر اصرار دارد که دستیار میمون شود. در نهایت این میمون جسور خشم پادشاه اژدها، حاکم دریاها را به خود جلب می‌کند.

 

معرفی انیمیشن المنتال Elemental 2023: روایتی از دوستی آب و آتش در دنیای مدرن!

فیلم پری دریایی کوچک The Little Mermaid 2023: لایواکشنی جدید از پری دریایی دیزنی!

 

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا