فیلم و سریال

گلچینی از 10 عنوان بهترین سریال های سال 2023: بخش دوم!

این مطلب شامل 5 عنوان دیگر از بهترین سریال‌های سال 2023 است. با نیونیوز1 همراه باشید.

در این مطلب به 5 عنوان دیگر از بهترین سریال های سال 2023 پرداخته‌ایم‌. این سریال‌ها امتیازات فوق‌العاده‌ای را در رسانه‌ها به دست آورده‌اند و می‌توان گفت ارزش تماشا کردن را دارند. اگر بخش اول این مطلب را مطالعه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید. با کلیک بر بخش رنگی مطلب بخش اول بهترین سریال های 2023 را بررسی کنید. اگر به ژانر کمدی علاقه‌مند هستید، مطلب بهترین سریال های 2023 را در بخش اول و بخش دوم از دست ندهید.

 

سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us 2023: داستانی ماجراجویی و اکشن آخر الزمانی از بهترین سریال های سال 2023!

نخستین عنوان از بهترین سریال های سال 2023 در بخش دوم، سریال آخرین بازمانده از ما با عنوان انگلیسی The Last of Us می‌باشد. این سریال در ژانرهای درام، مهیج، اکشن و ماجراجویی ترکیبی فوق‌العاده جذاب از وحشت، جرات و امید را به نمایش می‌گذارد. این نمایش جذاب اقتباسی خارق‌العاده از یک بازی ویدئویی است و می‌توان گفت یکی از بهترین اقتباس‌هایی است که تا به حال از یک بازی ویدئویی صورت گرفته است. خالقان این اثر نیل دراکمن (Neil Druckmann) و کریگ مازین (Craig Mazin) هستند. پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل میلر و بلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش الی ویلیامز دو هنرپیشه اصلی آخرین بازمانده از ما می‌باشند.

شبکه HBO Max منتشرکننده سریال آخرین بازمانده از ما می‌باشد. این اثر امتیاز بسیار خوب 8.8 از 10 را در سایت IMDb دارد و 96 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes نیز از تماشای این سریال لذت برده‌اند. هم‌چنین 91 درصد از کاربران گوگل نیز نظر مثبتی نسبت به این سریال داشته‌اند. تاکنون تنها یک فصل 9 قسمتی از این سریال مهیج منتشر شده است. هر قسمت حدود 50 دقیقه است‌. تولیدکنندگان این اثر اعلام کرده‌اند که فصل دوم آخرین بازمانده از ما ساخته و منتشر خواهد شد. این سریال در 15 ژانویه 2023 برابر با (25 دی‌ماه 1401) منتشر شد.

 

داستان و تریلر سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us 2023

در داستان سریال آخرین بازمانده از ما، 20 سال پس از نابودی تمدن مدرن، یک بازمانده از این تمدن به نام جوئل باید دختری 14 ساله را از یک منطقه خارج کند. این کار او باعث شروع سفری دلخراش می‌شود. این دو باید مسیر درازی را طی کنند و هر دو برای بقا و زندگی به یکدیگر وابسته هستند. بررسی سریال مامور شب از موفق‌ترین درام‌های هیجان‌انگیز ۲۰۲۳ را در نیونیوز1 از دست ندهید!

 

فصل چهارم سریال بری Barry 2023: روایت قاتل افسرده ای که میخواهد بازیگر شود!

عنوان دیگر از بهترین سریال های 2023 سریال بری با نام انگلیسی Barry است. این سریال برای نخستین‌بار در سال 2018 منتشر شد و مانند سریال وراثت فصل چهارم آن در سال 2023 به پایان رسید. سریال بری در ژانرهای کمدی، جنایی و اکشن یک نمایش خارق‌العاده را رقم زده است. داستان این سریال کاملا پیچیده است و یک کمدی تاریک را نمایش می‌دهد که نمی‌توانید آن را از دست بدهید. سازندگان این اثر الک برگ (Alec Berg) و بیل هدر (Bill Hader) هستند. هدر در نقش ستاره اصلی فیلم و شخصیت بری برکمن در این سریال هنرنمایی می‌کند. این سریال فضای جالبی از کمدی را ایجاد کرده است و می‌تواند گزینه منحصربه‌فردی برای تماشای کمدی سیاه باشد.

منتشرکننده سریال بری شبکه HBO است. این سریال امتیاز عالی 8.4 از 10 را در سایت IMDb دارد و 98 درصد از داوران رسانه پرمخاطب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 87 درصد از کاربران گوگل نیز از این سریال لذت برده‌اند. سریال بری در چهار فصل منتشر شده است و شامل 32 قسمت است. هر قسمت از این سریال حدود 30 دقیقه است و اگر به دنبال یک سریال طولانی و جذاب هستید، می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. شخصیت اصلی سریال قاتل است و سکانس‌های خشونت‌آمیز را شاهد خواهید بود.

داستان و تریلر سریال بری Barry 2023

داستان سریال بری شخصیتی به نام بری را نشان می‌دهد که یک قاتل افسرده است. او  برای کشتن یک فرد از غرب‌میانه به لس‌آنجلس نقل‌مکان می‌کند. بری هدف خود را در صحنه‌‌های تئاتر و هنر می‌بیند‌ و قصد دارد او را بکشد. اما او خود را مایل به کار بازیگری می‌بیند و اشتیاق تازه‌ای برای انجام آن دارد. آیا این قاتل کهنه‌کار می‌تواند بازیگر شود؟

 

سریال وظیفه هیئت منصفه Jury Duty 2023: آیا میدانید در دادگاه ها چه میگذرد؟

سریال وظیفه هیئت منصفه با عنوان اصلی Jury Duty محصول سال 2023 می‌باشد. این سریال یک کمدی بر اساس واقعیت است که نمایش طنزی را با استفاده از دوربین‌مخفی در محل‌کار ارائه می‌دهد. می‌توان گفت این سریال یک مستند جنایی و واقعی است و روند دادگاه را به تصویر می‌کشد. لی آیزنبرگ (Lee Eisenberg) و جن استاپنیتسکی (Gene Stupnistky) سازندگان سریال وظیفه هیئت منصفه هستند. دو هنرمند این سریال جیمز مارسدن (James Marsden) و آلن بارینهولتز (Alan Barinholtz) می‌باشند. اتفاقات شگفت‌انگیز در این اثر مخاطبان را هیجان‌زده و سرگرم می‌کند.

منتشرکننده سریال وظیفه هیئت منصفه Amazon Freevee است. این سریال امتیاز بسیار خوب 8.3 از 10 را در سایت IMDb دارد و 76 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت‌مند بوده‌اند. هم‌چنین 88 درصد از کاربران گوگل نیز این مستند واقعی را پسندیده‌اند. تاکنون فقط فصل اول سریال وظیفه هیئت منصفه در 8 قسمت منتشر شده است. مدت زمان هر قسمت نیز حدود 30 دقیقه است. تمام افراد در این سریال بازیگر هستند، اما شخصیت رونالد واقعی است. این نمایش جذاب در 7 آوریل 2023 (برابر با 18 فروردین 1402) منتشر شد.

 

داستان و تریلر سریال وظیفه هیئت منصفه Jury Duty 2023

سریال وظیفه هیئت منصفه یک پرونده قضایی را از ابتدا تا انتها دنبال می‌کند. سکانس‌های این نمایش در یک مکان مشترک و دادگاه لس‌آنجلس هستند. فردی با صحنه‌سازی در یک محاکمه شرکت می‌کند و تماشاگران او و موقعیتی که در آن قرار دارد را تماشا می‌کنند. شخصیت‌های رنگارنگ در این نمایش بسیاراند و برای پرونده محاکمه تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

سریال روان شناس عجیب Shrinking 2023: تراپیست افسرده ای که همه چیز را به بیماران میگوید!

سریال روان شناس عجیب با عنوان اصلی Shrinking محصول جدید سال 2023 است. این سریال در ژانرهای کمدی و درام داستان یک خانواده و مشکلات آن‌ها را ارائه می‌دهد. درد و نجات دو عنصر اصلی این اثر هستند. جیمز پونزولت (James Ponsoldt) یکی از خالقان سریال روان شناس عجیب است. شخصیت اصلی این سریال بازیگر محبوب، جیسون سگل (Jason Segel) می‌باشد. هر یک بازیگران این سریال نمایش فوق‌العاده‌ای را اجرا کرده‌اند. در این نمایش تعاملات انسانی، احساسات، هنر و رشد شخصیت را درک خواهید کرد.

منتشرکننده سریال روان شناس عجیب Apple TV+ است. این سریال امتیاز 8 از 10 را در وب‌سایت IMDb دارد و 82 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes نیز آن را پسندیده‌اند. هم‌چنین 90 درصد از کاربران گوگل نظر مثبتی درمورد این سریال دارند. تاکنون تنها یک فصل از سریال روان شناس عجیب منتشر شده و شامل 10 قسمت است. مدت‌زمان هر قسمت از این سریال نیز حدود 33 دقیقه می‌باشد. سریال روان شناس عجیب خنده‌دار است و طنز جذابی را ارائه می‌دهد. این سریال در 27 ژانویه 2023 (برابر با 7 بهمن 1401) منتشر شد‌.

داستان و تریلر سریال روان شناس عجیب Shrinking 2023

داستان سریال روان شناس عجیب درمان‌گری به نام جیمی را دنبال می‌کند که از مرگ همسرش اندوهگین است. او با بیمارانش صحبت می‌کند و افکارش را به آن‌ها توضیح می‌دهد. در نتیجه تغییرات بسیار بزرگی در زندگی این تراپیست و بیمارانش به وجود می‌آید. این سریال با موضوع زندگی یک روان‌شناس، مشکلات مراجعه‌کنندگان را نشان می‌دهد و غم و اندوه در کنار شوخ‌طبعی احساس می‌شود.

 

فصل دوم سریال پیشتازان فضا جهان های جدید شگرف Star Trek: Strange New Worlds 2023: اکتشاف جهان های جدید در کهکشان!

سریال پیشتازان فضا جهان های جدید شگرف با عنوان اصلی (Star Trek: Strange New Worlds) برای نخستین‌بار در سال 2022 منتشر شد. فصل دوم این اثر نیز در سال 2023 منتشر شد و تا ماه آگوست نیز ادامه دارد. این سریال در ژانرهای اکشن، ماجراجویی و علمی‌تخیلی یازدهمین مجموعه پیشتازان فضا است. سریال جدید اسپین‌آفی از مجموعه پیشین است و نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرده است. آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) یکی از خالقان سریال پیشتازان فضا جهان های جدید است. دو هنرپیشه اصلی این اثر ماجراجویی آنسون مونت (Anson Mount) و ایتان پک (Ethan Peck) هستند.

شخصیت‌های سریال پیشتازان فضا جهان های جدید متفاوت هستند و داستان آن احساسات عمیقی را به تماشاگران نشان می‌دهد. این سریال نامزد دریافت جایزه Emmy و هم‌چنین جوایز دیگر شد. این نمایش به طور فوق‌العاده‌ای مخاطبان را سرگرم می‌کند و خسته‌کننده نیست. منتشرکننده سریال پیشتازان فضا جهان های جدید Paramount + است. این سریال امتیاز 8.2 از 10 را در سایت IMDb دارد و 98 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 93 درصد از کاربران گوگل نیز این سریال علمی‌تخیلی را پسندیده‌اند. هر دو فصل سریال پیشتازان فضا جهان های جدید شامل 10 قسمت است و شما 20 قسمت 52 دقیقه‌ای را تماشا خواهید کرد. فصل دوم این سریال جذاب در 15 ژوئن 2023 (برابر با 25 خرداد 1402) منتشر شد.

 

داستان و تریلر سریال پیشتازان فضا جهان های جدید شگرف Star Trek: Strange New Worlds 2023

داستان سریال پیشتازان فضا جهان های جدید در قرن بیست و سوم می‌گذرد و ماجراهای کاپیتان کریستوفر و خدمه کشتی فضایی را دنبال می‌کند. آن‌ها جهان‌های جدیدی را در سراسر کهکشان کشف می‌کنند. بررسی سریال شهر نامرئی: داستان‌های افسانه‌ای برزیل در زمان حال ظاهر پیشنهاد ما به شما است.

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا