فیلم و سریال

انیمیشن مخترع The Inventor 2023: داستانی از مرد افسانه ای لئوناردو داوینچی!

بررسی استاپ موشن مخترع با داستانی جذاب از اوج زندگی نقاش معروف داوینچی را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

انیمیشن جدید مخترع با عنوان انگلیسی The Inventor محصول سال 2023 است. این اثر به بررسی زندگی نقاش، مخترع و متفکر بزرگ لئوناردو داوینچی پرداخته که به دنبال یافتن معنای زندگی است. در ادامه این مطلب با معرفی، بررسی، خلاصه داستان و تریلر انیمیشن اینونتر با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. این اثر از انیمیشن‌های در راه سال 2023 است که در لیست بهترین‌های نیونیوز1 نیز قرار دارد. از عناوین دیگر نیز باخبر شوید.

معرفی انیمیشن مخترع The Inventor 2023
معرفی و بررسی انیمیشن اینونتر

معرفی استاپ موشن مخترع The Inventor 2023

انیمیشن مخترع یا اینونتر (The Inventor) در ژانرهای کمدی، ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی جیم کاپویانکو و پیر لوک گرانژون است. این استاپ موشن جدید شخصیت‌ها را با مجسمه‌هایی طراحی کرده و به ما نشان می‌دهد. عوامل تولید، به جای استفاده از تکنولوژی رایانه‌ای، برای بیان بیشتر داستان داوینچی از نیروی انسانی کمک گرفته‌اند.

لئوناردو داوینچی در سراسر این استاپ موشن بخش‌های انیمیشن دو بعدی وجود دارد‌ تا افکار لئوناردو داوینچی و نحوه بررسی فرمول‌هایش در ذهن را نشان دهد. تماشای این اثر فرصت یک آشنایی فوق‌‌العاده با لئوناردو داوینچی را به تماشاگران می‌دهد. او توانست با شجاعت و هوش وصف‌ناشدنی هدایای ارزشمندی به بشر دهد.

انیمیشن اینونتر
انیمیشن اینونتر

انیمیشن اینونتر یک اثر ارزشمند، خلاقانه، زیبا و الهام‌بخش است. او نشان می‌‌دهد که چگونه یک فرد با تمام مخالفت‌ها شکوفا می‌شود و زندگی بشر را راحت‌تر می‌کند. معرفی انیمیشن جذاب و فانتزی ماوکا ملودی جنگل 2023 پیشنهاد ما به شما است.

جزئیات تولید استاپ موشن مخترع 2023

لئوناردو داوینچی یکی از شخصیت‌های برجسته و مشهور در تاریخ است. نوآوری‌های او بود که راه را در عرصه‌های الکترونیک و هوانوردی برای ما باز کرد. به ندرت داستان این مرد بزرگ را دیده‌ایم. اما اکنون انیمیشن استاپ موشن جدید اوج زندگی داوینچی را به طور حرفه‌ای بررسی کرده است. در استاپ موشن وقایع تاریخی و سیاسی بررسی نشده‌اند، تنها به افکار و داستان داوینچی و هموار کردن راه برای تکنولوژی حاضر پرداخته شده است.

The Inventor

کمپانی‌ MK2 Films منتشرکننده جهانی استاپ موشن اینونتر خواهد بود. این انیمیشن امتیاز فوق‌العاده 8.4 را در سایت IMDb دارد‌. مدت زمان آن 1 ساعت و 32 دقیقه است. این اثر جذاب و تماشایی در 15 سپتامبر 2023 (برابر با 24 شهریورماه 1402) منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان انیمیشن مخترع The Inventor 2023

استاپ موشن اینونتر در قرن شانزدهم با شخصیت‌های لئوناردو داوینچی و کاردینال آراگون آغاز می‌شود. داوینچی به آناتومی بدن انسان علاقه‌مند شد و این باعث شد او را به کفر متهم کنند‌. در آن زمان جنگ با فرانسه شروع شده بود‌. کاردینال تصمیم گرفت لئوناردو را از ایتالیا به فرانسه بفرستد تا با دوستی صلح را بر قرار کند.

انیمیشن مخترع 2023

داوینچی در پادشاهی جدید احساس آزادی می‌کند و کارهایش را دنبال می‌کند. اما او متوجه می‌شود که پادشاه می‌خواهد با استفاده از او به قدرت برسد. مارگریت شاه‌دختی است که امید او را دوباره زنده می‌کند. او داوینچی را حمایت می‌کند تا اختراعاتش را به پایان برساند و به کارش ادامه دهد.

تریلر انیمیشن استاپ موشن مخترع The Inventor 2023

در این بخش از مطلب، برای آشنایی شما با انیمیشن استاپ موشن، فضا و شخصیت‌ها تریلر آن را قرار داده‌ایم. معرفی انیمیشن جدید المنتال 2023 داستانی فوق‌العاده از عشق آب و آتش را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

لیست عوامل The Inventor 2023

جیم کاپویانکو (Jim Capobianco) نویسنده فیلم‌نامه مخترع است. او با همکاری پیر لوک گرانژون کارگردانی آن را برعهده داشتند. از صداپیشگان انیمیشن استیون فرای (Stephen Fry) صداپیشه لئوناردو داوینچی، دیزی ریدلی (Daisy Ridley) صداپیشه مارگریت، مت بری (Matt Berry) صداپیشه پاپ لئو ایکس و ماریون کوتیار (Marion Cotillard) صداپیشه لوئیز دو ساوی هستند.

لئوناردو داوینچی

انیمیشن نیمونا Nimona 2023: ماجراهای یک دختر قدرتمند و یک شوالیه جسور!

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا