اخبار سینما و هالیوود

سریال جانشینی Succession 2018 برنده تاریخ ساز جشنواره امی شد!

سه تن از بازیگران سریال وراثت نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش اول امی شده‌اند!

سریال وراثت یا جانشینی با عنوان اصلی Succession از سال 2018 منتشر شد. این سریال تاکنون جوایز بسیاری را دریافت کرده و می‌توان گفت یکی از پرستاره‌ترین سریال‌های هالیوودی است. اکنون این سریال با نامزدی دریافت جایزه امی برای سه بازیگر اصلی آن، تاریخ جوایز امی را تغییر داده است. در ادامه مطلب با اخباری جدید از هالیوود همراه مجله اینترنتی نیونیوز1 باشید. با کلیک بر بخش رنگی از خبرهای جدید سینما و هالیوود باخبر شوید.

جانشینی 2018 جایزه امی

سه بازیگر سریال جانشینی، برایان کاکس (Brian Cox)، کایران کالکین (Kieren Culkin) و جرمی استرانگ (Jeremy Strong) از ستاره‌های برجسته این اثر هستند. هر سه نفر این هنرمندان حرفه‌ای نامزد دریافت جایزه امی برای بازیگر نقش اول درام شده‌اند. مطلب معرفی سریال وراثت را در نیونیوز1 از دست ندهید.

سریال جانشینی در امی غوغا به پا کرد!

سریال وراثت با اولین پخش خود در سال 2018 در طی سه فصل جذاب و تماشایی از 48 نامزدی امی، 13 جایزه دریافت کرده است. جرمی استرانگ در سال 2020 برنده جایزه بازیگر نقش اول امی شد. او در هر دو سال از هم‌بازی خود برایان کاکس پیشی گرفت. کالکین نیز امسال اولین نامزدی خود را به عنوان بازیگر نقش اول تجربه کرد‌. او در سال‌های 2020 و 2022 به عنوان بازیگر نقش مکمل جایزه دریافت کرد.

سه بازیگر جانشینی نامزد جایزه امی

سریال وراثت سال گذشته تاریخ جوایز امی را تغییر داد!

سریال جانشینی در سال گذشته از مجموع 25 جایزه، 14 نامزدی بازیگری را در تاریخ امی با بیش‌ترین جایزه در بخش بازیگری ثبت کرد. ستارگان هالیوودی، کالکین، نیکلاس براون (Nicholas Braun) و متیو مک‌فادین (Matthew Macfadyen) در سال 2022 برای بازیگر نقش مکمل در یک درام حضور داشتند. این درحالی است که جی. اسمیت کامرون (J. Smith-Cameron) و سارا اسنوک (Sarah Snook) هر دو نامزد جایزه نقش مکمل زن شدند. جوایز امی در سال‌های گذشته نیز چندین بازیگر از یک نمایش و سریال را نامزد دریافت جایزه کرده بود. اکنون سریال جانشینی در سه فصل خود تاریخ جوایز امی برای بازیگر نقش اول را تغییر داده است.

نامزدان جایزه امی

مارتین شورت (Martin Short) و استیو مارتین (Steve Martin) هر دو با بازی در سریال کمدی تنها قتل‌های این ساختمان (Only Murders in the Building)، نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش اول مرد در سال 2022 شدند. هم‌چنین در سال 2021، آن داود (Ann Dowd)، ایوون استراهوفسکی (Yvonne Strahovski)، سمیرا وایلی (Samira Wiley) و مدلین بروئر (Medeline Brewer) همگی نامزد جایزه بازیگری نقش مکمل در یک اثر درام شدند. از رکود نتفلیکس تا شروع دوباره این کمپانی رسانه‌ای!

سریال درام

در همان سال ستاره هالیوودی اولیویا کولمن (Olivia Colman) و اما کورین (Emma Corrin) ستارگان تاج (The Crown) نامزد بازیگری نقش اول شدند. نامزدی امی تنها برای یک هنرمند نیست و در سال‌های مختلف به گروهی از هنرمندان یک تیم تعلق گرفته است. گیلیان اندرسون (Gilian Anderson)، هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) و امرالد فنل (Emerald Fennell) در یک فیلم درام نامزد جایزه بازیگر نقش مکمل زن شدند‌.

منبع: variety

گرد آورنده
newnews1
منبع
variety
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا