اخبار سینما و هالیوود

فیلم اوپنهایمر و باربی با فروش میلیون دلاری گیشه های سینما را در چنگ دارند!

فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ با داستان پدر بمب اتمی و فیلم باربی ۲۰۲۳ با ماجرای استقلال زن ها بازار فروش جهانی را بدست گرفتند!

به تازگی دو فیلم جنجالی اوپنهایمر ۲۰۲۳ و باربی ۲۰۲۳ طرفداران سینما را به گیشه‌ها کشاندند. داستا‌ن‌هایی کاملاً متفاوت، در دو ژانر متضاد، هر کدام در جذب مخاطب خود، در حال اکران هستند. نقد، بررسی و معرفی این دو فیلم بی‌سابقه را در سایت نیونیوز۱ از دست ندهید! در ادامه به فروش جهانی آن‌ها و جزئیات رکورد‌ها می‌پردازیم. معرفی سریال آسوکا ۲۰۲۳ را در صفحه‌ی سینمای ما مطالعه کنید.

فیلم باربی اوپنهایمر نیونیوز۱

رکورد فروش باربی ۲۰۲۳: پردرآمدترین فیلم به کارگردانی یک زن!

یک‌ ماه پس از اکران عمومی فیلم باربی، همچنان از ۳۰ تیر تا به امروز، در حال رکورد‌شكنی رو به بالا است! کارگردانی گرتا گرویک همه را متعجب کرد، با رکورد فروش ۱.۸ میلیارد دلاری طرفداران سینما در شوک عجیبی هستند! باربی ۲۰۲۳ دومین فیلم پرفروش تاریخ برادران وارنر، در باکس آفیس جهانی شد. تنها با بدست آوردن ۴۵.۱ میلیون دلار از ۷۵ بازار خارجی، به ۶۵۷.۶ میلیون دلار در سطح بین‌المللی رسید. مارگو رابی در کنار رایان گاسلینگ در پردرآمدترین فیلم‌ به کارگردانی یک زن نقش آفرینی کردند. یکبار دیگر هم در فیلم Frozen 2 به کارگردانی جنیفر لی، این دو هنرمند همکاری کردند.

نقد و بررسی فیلم باربی Barbie 2023: هنرنمایی بازیگر کاریزماتیک مارگوت رابی!

رکورد فروش اوپنهایمر ۲۰۲۳: پردرآمدترین فیلم تاریخ جنگ جهانی دوم!

فیلم فوق‌العاده و بی‌نظیر اوپنهایمر ۲۰۲۳ همچنان در عرصه رقابت است. کریستوفر نولان با فروش در باکس آفیس جهانی به رکورد ۶۴۹ میلیون دلاری رسید. با جذب ۳۲ میلیون دلار فروش سراسری خارج از مرز‌ها، ۳۸۵ میلیون دلار در بازار بین‌المللی بدست آورد. کیلین مورفی، با بازی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، درامی بی‌سابقه را رقم زد. داستان پدر بمب اتمی جهان، توانست رکورد پردرآمدترین، فیلم تاریخ جنگ دوم جهانی را دریافت کند. به این معنی که اوپنهایمر از «دانکرک» هم پیشی گرفت.

نقد و بررسی فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ Oppenheimer: اشتباهی تاریخی یا نجاتی اجباری؟

فیلم مگ ۲ در حال جا به جایی میلیون ها دلار است!

فروش‌های جهانی همچنان ادامه دارد! فیلم مگ ۲: گودال ۲۰۲۳ به کارگردانی بن ویتلی با سرعت کمتری در حال کسب درآمد است. با دریافت ۴۳.۷ میلیون دلار از ۷۵ مارکت خارجی به ۲۰۲.۸ میلیون دلار رسید. مگ ۲ داستان کشف کوسه ما قبل تاریخ را در استدیو برادران وارنر دنبال می‌کند. جیسون استاتهام با ماجراجویی در این فیلم هنرنمایی کرده است.

فیلم باربی فروش

کمپانی Columbia Pictures با داستانی براساس واقعیت در میدان رقابت است!

کمپانی Columbia pictures با فیلم گرن تورسیمو ۲۰۲۳، با کسب ۱۰.۷ میلیون دلار فروش از مارکت‌های جهانی در کنار بقیه رقیبان قرار گرفت. داستان این فیلم براساس واقعیت و اقتباسی کم‌نظیر، از یک بازی ویدیویی Playstation بوده است. گرن تورسیمو ۲۰۲۳ در فرانسه به ۲.۳ میلیون دلار، در بریتانیا به ۱.۳ و همچنین در استرالیا و آلمان به ۱ میلیون دلار درآمد رسید.

فیلم باربی اوپنهایمر نیونیوز۱

منبع: variety.Com

گردآورنده: نیونیوز۱

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا