اخبار سینما و هالیوود

از رکود نتفلیکس تا شروع دوباره این کمپانی رسانه ای!

با آخرین خبر از کمپانی بزرگ نتفلیکس همراه نیونیوز۱ باشید!

معرفی بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ تا به امروز را از دست ندهید. آیا خبر دارید که نتفلیکس از زندگی دیوید بکهام مستند خواهد ساخت؟ معرفی مینی سریال ایرما وپ ۲۰۲۲ را حتما بررسی کنید. در ادامه با خبری مهم است از کمپانی نتفلیکس همراه نیونیوز۱ باشید.

کمپانی نتفلیکس-نیونیوز۱

سال ۲۰۲۲ برای نتفلیکس وحشتناک گذشت! در ماه آوریل کمپانی بزرگ نتفلیکس اعلام کرد که بعد از ۱۲ سال اولین بار است که مشترکین خود را از دست داده است. به نظر می‌رسد از سال سال ۲۰۱۱ تا به امروز هم چنین اتفاقی نیفتاده بود. متاسفانه سهام این شرکت در سال جاری و تا به این لحظه ۶۰ درصد کاهش یافته است!

کمپانی نتفلیکس-نیونیوز۱

رکود پایان نتفلیکس نیست، شروعی تازه در راه است!

اما این کاهش و رکود پایان نتفلیکس نیست! زیرا نتفلیکس در حال رشد و تبدیل شدن به یک کمپانی رسانه‌ای می‌باشد. نتفلیکس در ابتدا بعنوان یک کمپانی بزرگ فناوری ارزش گذاری شد. این کمپانی بزرگ بخشی از وال استریت بوده است.

کمپانی نتفلیکس-نیونیوز۱

کمپانی نتفلیکس ارزش ۳۰۰ میلیارد دلاری دارد؟

یک زمانی وال استریت ارزش این کمپانی را ۳۰۰ میلیارد دلار مشخص کرده بود. یک رقم که با ارزش سهامی شرکت‌های بزرگ همتراز بوده است. اما فرم تجاری نتفلیکس نتوانست به این رقم برسد.
جالب است که مدیر استراتژی Parrot Analytics،‌ جولیا الکساندر به CNN Business گفت: من فکر‌ می‌کنم نتفلیکس بیش از اندازه ارزش گذاری شده بود!

کمپانی نتفلیکس-نیونیوز۱

در سایت نیونیوز۱ می‌توانید آخرین اخبار مهم نتفلیکس را دنبال کنید. در اینجا ما از فیلم‌ها، سریال‌ها، مینی سریال‌ها و مستند‌ها به شما اطلاع رسانی می‌کنیم. می‌توانید جدیدترین‌ها و بهترین‌ها را در نیونیوز۱ دنبال کنید.

گرداورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱
منبع: وب سایت خارجی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا