اخبار سینما و هالیوود

فیلم باربی با هنرنمایی مارگوت رابی پرفروش ترین اثر استدیو برادران وارنر!

آیا فیلم جدید باربی Barbie 2023 درآمد یک میلیارد دلاری خواهد داشت؟ اخبار سینما را در نیونیوز۱ دنبال کنید.

مارگوت رابی (Margot Robbie) به عنوان تهیه‌کننده فیلم باربی Barbie 2023 یقین دارد که این اثر موفقیت مالی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. در ادامه این مطلب با اخبار جدید هالیوودی همراه مجله نیونیوز1 باشید. با کلیک بر بخش رنگی از خبرهای جدید سینما و هالیوود باخبر شوید.

مارگوت رابی اعتقاد دارد فیلم باربی یک میلیارد دلار درآمد خواهد داشت!

مارگوت رابی تهیه‌کننده فیلم باربی است که معتقد است که این فیلم جدید می‌تواند درآمد یک میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی داشته باشد‌. او به عوامل فیلم گفته است که موفقیت باربی تنها به گرتا گرویک (Greta Gerwig) بستگی دارد. گرویک خالق، نویسنده و کارگردان این فیلم انیمیشن جذاب است‌. گرویک کارگردان و نویسنده‌ای باهوش است. او به خودش اجاره نمی‌دهد ژانرهای کمدی و درام را جدا کند و این یکی از کارهایی است که او را مورد تحسین قرار می‌دهند.

مارگوت رابی در باربی 2023

تولید فیلم جدید یک ایده بزرگ است که تنها یک کارگردان ماهر می‌تواند آن را به یک موفقیت فوق‌العاده برساند. برخی از آثار مشهور طی چندین سال درآمد بسیاری برای استدیوی تولید خود رقم زده‌اند. رابی اعلام کرده است که فیلم جدید گرتا گرویک یک میلیارد دلار درآمد خواهد داشت. سریال جانشینی Succession 2018 برنده تاریخ ساز جشنواره امی شد! برای مطالعه این مطلب جدید روی بخش رنگی کلیک کنید.

فیلم باربی با هنرنمایی مارگوت رابی

تاکنون باربی چقدر درآمد داشته است؟

بودجه فیلم باربی 100 میلیون‌ دلار بوده است‌. کمپانی برادران وارنر منتشر‌کننده باربی می‌باشد. اینکه این سریال می‌تواند یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد یا خیر، هنوز مشخص نیست‌. اما در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های استدیو برادران وارنر است. باربی در آستانه افتتاحیه خود حدود 110 میلیون دلار درآمد داشته است. غرفه‌داران معتقد‌ هستند که ممکن است کمدی جدید باربی در اولین نمایش خود فروش 140 میلیون دلاری داشته باشد‌. برادران وارنر این فیلم را در 4200 سینمای آمریکای شمالی اکران می‌کنند. نتفلیکس اسپین آف فیلم مرد خاکستری را خواهد ساخت!

مارگوت رابی در نقش باربی

 

منبع: variety

 

گرد آورنده
newnews1
منبع
variety
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا