اخبار سینما و هالیوود

نتفلیکس اسپین آف فیلم مرد خاکستری را خواهد ساخت!

دنباله جدیدترین و موفق‌ترین فیلم نتفلیکس به نام مرد خاکستری ۲۰۲۲ ساخته می‌شود!

از رکود نتفلیکس تا شروع دوباره این کمپانی با خبر هستید؟ آیا می‌دانید دنیل کالویا در فیلم پلنگ سیاه ۲ ایفای نقش نمی‌کند؟! مستند زندگی دیوید بکهام به زودی توسط نتفلیکس ساخته می‌شود. اینک با تازه‌ترین خبر از تولید دنباله فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲ همراه ما باشید. همچین می‌توانید نقد و بررسی فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲ را در سایت ما بررسی کنید.

رایان گاسلینگ در اسپین آف مرد خاکستری ۲ ایفای نقش خواهد کرد!

نتفلیکس به تازگی اعلام کرد که از فیلم مرد خاکستری اسپین آف محشری در راه است! در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام شد که دو پروژه سینمایی از این فیلم در دست است. این بیانیه زمانی منتشر شد که مرد خاکستری ۲۰۲۲ به محبوب‌ترین استریمر تبدیل شد. ایفای نقش رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) به همراه کریس ایوانز (Chris Evans) به یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های اکشن هیجانی بدل شد. رایان گاسلینگ در نقش کورت جنتری (Court Gentry) معروف به سییِرا سیکس (Sierra Six) برای اسپین آف بازی خواهد کرد.

اسپین آف مرد خاکستری-نیونیوز۱

کریستوفر مک فیلی فیلمنامه اسپین آف مرد خاکستری را مینویسد!

برادران روسو قسمت اول فیلم مرد خاکستری را کارگردانی کردند. با وجود اینکه قسمت دوم این فیلم هنوز تاریخ رسمی برای انتشار ندارد، اما به نظر می‌رسد برادران روسو آن را کارگردانی خواهند کرد. حدس و گمان بر این است که قسمت دوم مرد خاکستری با عنوان On Target باشد. این فیلم برگرفته از رمان‌های محبوب مارک گرینی است. نویسنده فیلم مرد خاکستری کریستوفر مک‌فیلی (Christopher MacFeely)، فیلمنامه اسپین آفِ مرد خاکستری را خواهد نوشت. کریستوفر مک‌فیلی قبلا هم با برادران روسو کار کرده بود. او فیلمنامه فیلم‌هایی از جمله: Avengers: infinity War و Avengers: Endgame را هم نوشته است.

اسپین آف مرد خاکستری-نیونیوز۱

نتفلیکس از پیشرفت قسمت دوم مرد خاکستری خبر داد!

نتفلیکس اعلام کرده است که اسپین آف این فیلم در حال توسعه و پیشرفت است. به تازگی اعلام شد که پائول ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese) وارد این پروژه می‌شوند. آن‌ها پروژه‌های موفقی از جمله Zombieland و Deadpool را هم در دست داشتند. نتفلیکس در بیانیه متفاوت اعلام کرد که اسپین آف مرد خاکستری یک جوهر متفاوتی به جهان نشان خواهد داد.
بله دنباله این فیلم پرطرفدار با جو و آنتونی روسو در کنار رایان گاسلینگ و استفن مک‌فیلی ساخته می‌شود.

اسپین آف مرد خاکستری-نیونیوز۱

کارگردانان فیلم مرد خاکستری از ساخت قسمت دوم این فیلم استقبال کردند!

در یک بیانیه آنتونی و جو روسو بابت طرفداری از فیلم مرد خاکستری از طرفدارانشان قدردانی و تشکر‌ کردند. همچین خوشحالی خود را نسبت به محبوبیت فیلم مرد خاکستری نشان دادند. آن‌ها اظهار کردند که با شخصیت‌های منحصر به فرد مرد خاکستری منتظر بودیم تا این فیلم در جهان بدرخشد. از اینکه دنباله این فیلم توسط نتفلیکس با ایفای نقش رایان خواهد بود بسیار خوشنودیم. شما را از جزئیات اسپین آف به زودی با خبر‌ می‌کنیم.

اسپین آف مرد خاکستری-نیونیوز۱

محبوبیت فیلم مرد خاکستری در حال افزایش است!

اسکات استابر رئیس نتفلیکس اظهار کرد: روس‌ها با فیلم مرد خاکستری منظره‌ای را به جهان نشان دادند که تمامی فیلم دوستان آن را دوست داشتند. ما هیجان زده هستیم که با این تیم قسمت بعدی را ادامه می‌دهیم. این تعجب برانگیز نیست که محبوبیت مرد خاکستری ۲۰۲۲ در حال افزایش است! قابل توجه است که این فیلم رتبه اول را در ۹۲ کشور بدست آورد.

تریلر فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲

گرداورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱
منبع: وب سایت خارجی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا