فیلم و سریالمنتخب سردبیر

فیلم ولگردها Strays 2023: انتقامی سخت به سبک سگ ها!

معرفی و بررسی فیلم ولگردها داستانی از سگی که صاحبش آن را رها کرده است را در نیونیوز1 از دست ندهید.

فیلم ولگردها با عنوان اصلی Strays محصول جدید سال 2023 می‌باشد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های سال 2023 است. داستانی جذاب و تماشایی از سگ‌های سخن‌گو و نقشه‌های آن‌ها را در ولگردها تماشا خواهید کرد. در ادامه این مطلب با معرفی، بررسی، خلاصه داستان، تریلر و عوامل تولید فیلم انیمیشن ولگردها مجله اینترنتی نیونیوز1 در بخش فیلم و سریال را همراهی کنید.

strays 2023

معرفی فیلم ولگردها Strays 2023

فیلم انیمیشن ولگردها (Strays) محصول سال 2023 در ژانرهای کمدی و ماجراجویی به کارگردانی جاش گرین‌باوم (Josh Greenbaum) می‌باشد. این فیلم کمدی نمایشی فوق‌العاده سرگرم‌کننده از سگ‌های سخن‌گو است. در واقع، شخصیت‌های اصلی داستان سگ‌های انتقام‌جو هستند. مطلب جدید معرفی و بررسی فیلم پرحاشیه باربی 2023 را در نیونیوز1 از دست ندهید.

فیلم انیمیشن ولگردها

مضامین اصلی ولگردها عوارض عشق و دوستی‌های فوق‌العاده است. این فیلم مملو از سکانس‌های خنده‌دار است و یکی از بهترین فیلم‌های کمدی سال 2023 می‌باشد. ایده رها کردن حیوانات خانگی در قلب فیلم انیمیشن ولگردها وجود دارد. در این فیلم به موضوع مسئولیت‌پذیری در قبال حیوانات خانگی پرداخته شده است. شخصیت‌های بامزه و جذاب ولگردها سگ‌ها هستند. این کمدی دوستانه برای بزرگسالان است و مطمئنا برای آن‌ها جذاب خواهد بود. داستان غیرقابل پیش‌بینی است و یک حیوان خانگی گم‌شده و سخن‌گو شخصیت اصلی آن است.

فیلم strays 2023

تولید و ساخت سکانس های فیلم انیمیشن ولگردها

کارگردان فیلم اصرار داشت که از سگ‌های واقعی در تولید ولگردها استفاده کند. او می‌گوید حدود 95 درصد از سکانس‌های فیلم سگ‌های واقعی حضور دارند. مربیان بسیاری برای آموزش به انواع سگ‌های شکاری استخدام شدند و می‌توان گفت عملکرد موفقی داشتند. معرفی سریال کمدی و مستند وظیفه هیئت منصفه 2023 پیشنهاد نیونیوز1 به شما است.

فیلم انیمیشن ولگردها

تولید و ساخت سکانس‌ها با حضور سگ‌ها بسیار سخت بود‌. برای مثال در یک سکانس، یک سگ باید پارس می‌کرد، دیگری توپ را برمی‌داشت و سگ دیگر نیز در همان‌جا دراز می‌کشید. تولید و اتمام ساخت فیلم انیمیشن ولگردها یک پروژه منحصربه‌فرد بود. این کمدی جذاب اثری میان لایو‌اکشن و انیمیشن است.

جزئیات فیلم Strays

کمپانی یونیورسال پیکچرز از تولیدکنندگان ولگردها است. این اثر امتیاز 8.5 از 10 را در سایت IMDb دارد. مدت‌زمان این اثر 1 ساعت و 33 دقیقه است. این فیلم انیمیشن در 18 آگوست 2023 (برابر با 27 مرداد 1402) در ایالات‌متحده منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که در آخر هفته افتتاحیه آن حدود 15 میلیون‌دلار فروش داشته باشد. معرفی سریال کمدی و درام مشاجره 2023 را در نیونیوز1 بخوانید.

فیلم ولگردها 2023

خلاصه داستان فیلم انیمیشن ولگردها

داستان فیلم ولگردها درمورد رجی، یک سگ بامزه و پشمالو است. او بازی کردن و دویدن را دوست دارد. صاحب رجی او را رها می‌کند و توله‌سگ بیچاره در خیابان می‌ماند. او نمی‌داند کجا برود، و با یک سگ ولگرد آشنا می‌شود. باگ دنیای اطراف را به او نشان می‌دهد و رجی را نسبت به صاحبش بدبین می‌کند. در ادامه فیلم انیمیشن ولگردها سگ‌ها انتقام جدیدی را طراحی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند از صاحب رجی انتقام بگیرند.

فیلم انیمیشن ولگردها 2023

تریلر فیلم ولگردها Strays 2023

در این بخش از مطلب تریلر ولگردها با نگاهی به شخصیت‌های سگ‌ها و داستان کمدی آن را برایتان قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل و صداپیشگان ولگردها Strays

جاش گرین‌باوم کارگردان ولگردها است. نویسنده فیلم‌نامه این اثر دن پررو (Dan Perrault) است. فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) از تهیه‌‌کنندگان این اثر هستند. ویل فرل (Will Ferrell) صداپیشه رجی، ایلا فیشر (Isla Fisher) صداپیشه مگی، جیمی فاکس (Jamie Fox) صداپیشه باگ، رندال پارک (Randall Park) صداپیشه هانتر، ویل فورته (Will Forte) در نقش داگ صاحب رجی و برت گلمن (Brett Gelman) در نقش ویلی هستند.

فیلم ولگردها 2023

گلچینی از 10 عنوان بهترین سریال های سال 2023: بخش اول!

گلچینی از 10 عنوان بهترین سریال های سال 2023: بخش دوم!

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا