فیلم و سریال

معرفی سریال دیپلمات The Diplomat 2023: درام سیاسی از قلمرو دیپلماسی در نتفلیکس!

سریال دیپلمات 2023 چالش‌های جذاب از دیپلمات حرفه‌ای و قدرت‌مند را به نمایش می‌گذارد!

سریال دیپلمات با عنوان انگلیسی The Diplomat محصول جدید سال 2023 می‌باشد. این اثر یک درام سیاسی جدید است که امتیاز فوق‌العاده‌ای را نیز دریافت کرده است. در ادامه این مطلب با معرفی سریال دیپلمات 2023 و نگاهی به خلاصه داستان، تریلر و امتیازات تخصصی با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید‌. بررسی سریال مامور شب ۲۰۲۳ مطلب داغ مجله نیونیوز1 را از دست ندهید.

معرفی سریال دیپلمات The Diplomat 2023: درامی جذاب با هنرنمایی کری راسل!

سریال دیپلمات (The Diplomat) محصول سال 2023 در ژانرهای درام و مهیج با هنرنمایی کری راسل (Kery Russell) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر اصلی می‌باشد. این سریال بیشتر صحنه‌های خود را در اتاق‌های کنفرانس و مکان‌های سیاسی می‌گذراند و بحث‌ها و اختلاف نظرهای سیاسی را به نمایش می‌گذارد. اگر شیفته دنیای سیاست هستید، تماشای این سریال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مجادله، سکانس‌های عاشقانه و چالش‌های دیوانه‌وار میان دو شخصیت اصلی داستان کری راسل و روفوس سیول (Rufus Sewell) در پس‌زمینه‌ای جذاب باعث جذب مخاطبان به سریال جدید دیپلمات شده است. این زوج قدرتمند پس از حمله موشکی به ناو بریتانیایی در خلیج فارس، وارد رویدادهای جهانی می‌شوند. مطلب معرفی سریال وراثت 2023 را در نیونیوز1 بخوانید.

 

جزئیات سریال دیپلمات The Diplomat

بیشتر سکانس‌های دیپلمات در خاک بریتانیا فیلم‌برداری شده است. این سریال نمایشی است که نشان می‌دهد چگونه افرادی ما را از نابودی هسته‌ای نجات می‌دهند و چگونه نفس، کینه و رنج بر تاریخ تاثیر می‌گذارند‌. شخصیت‌های سریال باهوش و گرم هستند و مخاطبان را سرگرم می‌کنند. فصل نخست این درام سیاسی در هشت قسمت می‌باشد و کمپانی نتفلیکس منتشرکننده آن است.

نتفلیکس اعلام کرده است که فصل دوم این اثر نیز منتشر خواهد شد. فیلم‌برداری فصل دوم در 2 ژوئن 2022 آغاز شده و مکان آن از کلیسای سنت پل شروع می‌شود. تاریخ انتشار رسمی فصل دوم هنوز رسانه‌ای نشده است، اما احتمال دارد که قسمت‌های جدید در بهار سال 2024 منتشر شود. به نظر می‌رسد که داستان فصل دوم، در ادامه قسمت آخر فصل نخست باشد.

مدت‌زمان هر قسمت از فصل نخست دیپلمات 50 دقیقه است. این سریال امتیاز 8 از 10 را در سایت IMDb دارد و 85 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند. هم‌چنین 92 درصد از کاربران گوگل نیز از تماشای این درام جذاب رضایت داشته‌اند. نتفلیکس قسمت نخست سریال دیپلمات را در 20 آوریل 2023 (برابر با 31 فروردین 1402) منتشر کرده است.

نگاهی به خلاصه داستان سریال دیپلمات The Diplomat 2023

داستان این سریال یک دیپلمات حرفه‌ای به نام کیت وایلر را دنبال می‌کند که ماموریتی برای بمباران ناو هواپیمابر بریتانیایی دارد. او به عنوان سفیر ایالات متحده در افغانستان ظاهر می‌شود و در سواحل ایران گرفتار می‌شود و خود را در تحقیقات تروریستی می‌بیند. بزرگ‌ترین مانع او در برابر رهبران جهانی همسرش هال وایلر است. در ادامه سریال کیت تبدیل به یک غارتگر سیاسی می‌شود‌. او در تلاش برای جلوگیری از جنگ هسته‌ای است.

تریلر سریال دیپلمات 2023 The Diplomat

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر این سریال، تریلر آن را قرار داده‌ایم. هم‌چنین با مراجعه به انتهای مطلب امتیازات تخصصی مجله اینترنتی نیونیوز۱ به این نمایش را از دست ندهید. معرفی بهترین سریال های کمدی سال 2023 در بخش اول و بخش دوم پیشنهاد جذاب ما به شما است.

لیست عوامل و بازیگران سریال دیپلمات The Diplomat

خالق این سریال دبورا کان (Debora Cahn) است. کارگردانان هشت قسمت این اثر اندرو برنشتاین (Andrew Bernstein)، سایمون سلان جونز (Simon Callan Jones)، الکس گریوز (Alex Graves) و لیزا جانسون (Liza Johnson) هستند. سرپرست تیم فیلم‌برداری جولیان کورت (Julian Court) است.

از بازیگرانی که در تمام هشت قسمت از فصل اول سریال دیپلمات حضور داشتند، کری راسل در نقش سفیر کیت وایلر، روفوس سیول (Rufus Sewell) در نقش هال وایلر، دیوید گیاسی (David Gyasi) در نقش وزیر امور خارجه، علی اهن (Ali Ahn) در نقش عیدرا پارک، روری کینیر (Rory Kinnear) در نقش نخست وزیر و آتو اساندوه (Ato Essandoh) در نقش استوارت هستند‌.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 7
فیلم‌نامه - 8
تولید و تدوین - 7.5
شخصیت ها - 8
جذابیت - 8
انتخاب بازیگران - 7.9

7.7

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 4.63 ( 3 رای)

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا