فیلم و سریال

معرفی فیلم مردی به نام اتو 2022 A Man Called Otto: با هنرنمایی جذاب تام هنکس!

فیلم مردی به نام اتو روایت زندگی مردی است که روابط اجتماعی خوبی ندارد اما ناگهان همه چیز تغییر می‌کند!

خلاصه نوشته
  • فیلم مردی به نام اتو در ژانر درام با هنرنمایی تام هنکس به تصویر کشیده شده است. در این فیلم شاهد مردی بازنشسته خواهیم بود که علاقه‌ای به اجتماع و دوستی با مردم ندارد. او چندین بار خودکشی ناموفق داشته است و ناامید است. اما ناگهان زندگی او تغییر می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را در مجله نیونیوز1 از دست ندهید.

فیلم مردی به نام اتو با عنوان انگلیسی A Man Called Otto محصول مشترک و جدید سال 2022 از ایالات متحده و سوئد می‌باشد. تام هنکس (Tom Hanks) ستاره آمریکایی، به عنوان بازیگر اصلی در این اثر ایفای نقش کرده است. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید و معرفی مردی به نام اتو را مطالعه نمایید. مطلب معرفی فیلم درام بلوند Blonde 2022 روایتی از زندگی مرلین مونرو را در نیونیوز1 بخوانید.

معرفی فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto 2022: اثری بر اساس فیلمی که برنده اسکار شد!

فیلم مردی به نام اتو (A Man Called Otto) در ژانرهای درام و کمدی به کارگردانی مارک فورستر (Marc Forster) است. این اثر اقتباسی از فیلم مردی به نام اوو (A Man Called Ove) محصول سال 2015 از کشور سوئد می‌باشد که نامزد دریافت اسکار شد. هم‌چنین این اثر براساس رمانی پرفروش با عنوان مردی به نام اوو از فردریک بکمن (Fredrik Backman) ساخته شده است.

در فیلم‌نامه این اثر فلاش‌بک‌ها به صورت حرفه‌ای ساخته شده‌اند و زندگی فردی را که از نظر اجتماعی با کاستی مواجه است، به تصویر کشیده است. ستاره اصلی این فیلم تام هنکس، بازیگر دوست‌داشتنی است که در نقش اتو هنرنمایی می‌کند. فلاش‌بک‌ها مرد جوانی را نشان می‌دهند که به مهندس علاقمند است و به طور تصادفی با فردی به نام سونیا آشنا می‌شود. مطلب معرفی بهترین فیلم‌های درام نتفلیکس را در اینجا بخوانید.

ترومن هنکس در نقش اتو جوان هنرنمایی میکند!

فردی که نقش اتو در جوانی را بازی می‌کند، ترومن هنکس (Truman Hanks) است. او فرزند تام هنکس است و در فیلم مردی به نام اتو نقش جوانی پدرش را ایفا می‌کند. داستان این اثر ارزشمند، احساسی و غیرقابل پیش‌بینی است‌ و می‌توانید آن را در کنار خانواده تماشا کنید. در مردی به نام اتو تلاش‌های مکرر اتو برای خودکشی را شاهد هستیم که نمی‌تواند مرگ همسرش را بپذیرد. او با مردم روابط صمیمی ندارد و رفتار خوبی با دیگران از خود نشان نمی‌دهد. در ادامه فیلم زندگی این مرد بازنشسته تغییر می‌کند و بهبود میابد.

جزئیاتی از تولید و امتیازات فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto 2022!

از کمپانی‌های تولیدکننده مردی به نام اتو کمپانی‌های Playtone وSony Pictures Entertainment بوده‌اند. این اثر امتیاز 7.6 را در سایت IMDb دریافت کرده است‌ و 69 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes تماشای آن را پیشنهاد کرده‌اند. هم‌چنین 91 درصد از کاربران گوگل نیز این فیلم را پسندیده‌اند. مدت زمان مردی به نام اتو 2 ساعت و 6 دقیقه است. این اثر در 13 ژانویه 2022 (برابر با 23 دی‌ماه 1401) در ایالات متحده منتشر شد. مردی به نام اتو تاکنون بیش از 58 میلیون‌دلار فروش داشته است.

خلاصه داستان فیلم مردی به نام اتو A Man Called Otto 2022: مرد قانونمندی که از قانون شکنان بیزار است!

مردی به نام اتو درامی از زندگی فردی بازنشسته و قانون‌مند است. نام این مرد اتو است و به تازگی همسر خود را از دست داده است. او رفتار خوبی با دیگران نشان نمی‌دهد و روابط دوستانه‌ای ندارد. اما در ادامه فیلم، زوج جوانی به خانه همسایه اتو نقل مکان می‌کنند. آن‌ها اصرار دارند تا با او دوست شوند و غم‌های این مرد را تسکین دهند. زندگی اتو در ادامه تغییر می‌کند و روابط او بهبود پیدا می‌کنند. مطلب 7 فیلم و سریال جذاب سال 2022 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تریلر فیلم مردی به نام اتو 2022 A Man Called Otto

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر مردی به نام اتو تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

 

لیست عوامل و بازیگران فیلم مردی به نام اتو

مردی به نام اتو به کارگردانی مارک فورستر (Marc Forster) است. نویسنده فیلم‌نامه این اثر دیوید مگی (David Magee) می‌باشد. تهیه‌کنندگان این فیلم تام هنکس، فردریک ویکستروم (Fredrik Wikström) و ریتا ویلسون (Rita Wilson) هستند‌. موسیقی فیلم بر عهده توماس نیومن (Thomas Newman) بوده است. معرفی فیلم مورینا را در نیونیوز1 از دست ندهید.

از بازیگران مردی به نام اتو تام هنکس در نقش اتو، ماریانا تروینو (Mariana Treviño) در نقش ماریسول، راشل کلر (Rachel Keller) در نقش سونیا، مک بایدا (Mack Bayda) در نقش مالکوم، کامرون بریتون (Cameron Britton) در نقش جیمی و خوانیتا جنینگر (Juanita Jennings) در نقش آنیتا هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز فیلم از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 6
فیلم‌نامه - 7.2
تولید و تدوین - 5.8
شخصیت ها - 6
جذابیت - 6.7

6.3

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 4.2 ( 1 رای)

منبع
imdb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا