فیلم و سریال

فیلم لی 2023 Lee: داستانی بیوگرافی از مدلی که عکاس جنگ جهانی شد!

معرفی و بررسی فیلم جدید لی با هنرنمایی کیت وینسلت در نقش یک زن شجاع و عکاس را در نیونیوز1 از دست ندهید. 

فیلم لی با عنوان اصلی Lee محصول جدید سال 2023 با داستانی بیوگرافی و جذاب از عکاس جنگ جهانی دوم است. این فیلم فردی را نشان می‌دهد که آغاز جنگ زندگی او را تغییر داد و باعث دیده شدن او در جهان شد. در ادامه مطلب با معرفی فیلم لی با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. بررسی فیلم هیل 2023، درامی بیوگرافی از ورزشکار معلول بیسبال را در نیونیوز1 بخوانید.

فیلم لی 2023 Lee

معرفی فیلم لی Lee 2023

فیلم لی (Lee) در ژانرهای درام، زندگی‌نامه، جنگی و تاریخی به کارگردانی الن کوراس (Ellen Kuras) است. این فیلم براساس زندگی لی میلر (Lee Miller)، عکاس جنگ جهانی دوم می‌باشد. تصاویر او صمیمی و مملو از احساس هستند و فقط یک زن می‌توانست آن‌ها را بگیرد.

Lee 2023

لی فیلمی است که شایسته دریافت جوایز است و پتانسیل آن را دارد. این اثر درام تجربه تماشای خوب را به تماشاگران می‌دهد. این اثر نخستین کارگردانی کوراس است که بسیار خوش درخشیده است. او در فیلم جدیدش مجموعه‌ای از فلش‌بک‌ها را قرار داده که لی در مقابل یک روزنامه‌نگار جوان است. معرفی فیلم صدای آزادی 2023، روایتی واقعی از قاچاق کودکان در سایه وحشت پیشنهاد ما به شما است.

بررسی فیلم Lee 2023

سبک لی در فیلم ساده و واقعی است و زبان بصری با روایت داستان مطابقت دارد. سکانس‌های اکشن به طور حرفه‌ای ساخته شده‌اند و بازآفرینی‌های داستان فوق‌العاده‌ای دارد. لی طی 9 هفته و در سه کشور فیلم‌برداری شد. این فیلم مخاطبان را کنجکاو می‌کند که تا درمورد زندگی و مشارکت‌های لی میلر بیشتر بدانند. آثار دیگر در ژانر بیوگرافی مانند اوپنهایمر جدید هستند و اکنون فیلم لی می‌خواهد با داستان جذاب از یک زن مدلینگ به جوایز ویژه‌ای دست یابد. ممکن است در ابتدا احساس کنید که فیلم مانند مستند است. اما در واقع این اثر بیان‌گر دیدگاه و هنر میلر است. معرفی فیلم اوپنهایمر را از دست ندهید.

درام بیوگرافی

کیت وینسلت (Kate Winslet) شخصیت اصلی این درام بیوگرافی است که در سال 2015 به پروژه تولید فیلم پیوست. اجرای او فوق‌العاده و تماشایی است و نقش شخصیت واقعی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. او نمونه یک هنرپیشه بااستعداد است که شخصیت میلر را زنده می‌کند. تطبیق‌پذیری او با شخصیت اصلی داستان ستودنی است. کارولین برک در سال 2005 زندگی‌نامه میلر را از مسیر او برای مدلینگ تا عکاس جنگ جهانی نوشت‌. در سال 2015 نیز تصاویر خیره‌کننده جنگی میلر در نمایشگاه‌هایی در ایالات متحده و بریتانیا به نمایش گذاشته شد.

Lee

جزئیات فیلم Lee 2023

کمپانی 55 Films از تولیدکنندگان این درام تماشایی است. سینما آسمان منتشرکننده آن است. این اثر امتیاز بسیار خوب 8.1 از 10 را در سایت IMDb دارد. مدت زمان آن 1 ساعت و 56 دقیقه است. لی اولین نمایش جهانی خود را در 9 سپتامبر 2023 (برابر با 18 شهریور 1402) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو آغاز کرد.

فیلم جدید

خلاصه داستان Lee 2023

لی میلر در سال 1907 متولد شد و در 20 سالگی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مد نیویورک است. داستان در سال 1938 آغاز می‌شود. لی روزهای خود را با دوستانش سپری می‌کند و ناگهان خطر جنگ ظاهر می‌شود. زندگی لی و دوستانش تغییر می‌کند. او مدل لباس است و با کناره‌گیری از شغل خود، تصمیم می‌گیرد عکاس شود. در اوایل جنگ جهانی دوم لی در دفتر ووگ کار می‌کرد. او برای عکاسی به میدان جنگ رفت و تصاویر فوق‌العاده‌ای را ثبت کرد. این تصاویر به او شهرت جهانی دادند. او خود را در جنگ انداخت تا بتواند حقیقت را جست و جو کند.

Lee 2023

لیست عوامل و بازیگران Lee

لی به کارگردانی الن کوراس (Ellen Kuras) است‌. نویسندگان فیلم‌نامه لیز هانا (Liz Hannah)، ماریون هیوم (Marion Hume) و جان کولی (John Collee) هستند‌. فیلم‌بردار حرفه‌ای فیلم پاول ادلمن (Pawel Edelman) است. الکساندر دسپلات (Alexandre Desplat) آهنگساز است. معرفی و بررسی فیلم سیزده زندگی 2022، روایتی واقعی و پرهیجان با تولیدی جذاب و باکیفیت!

فیلم لی 2023 Lee

از بازیگران فیلم کیت وینسلت در نقش اصلی لی میلر، الکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgard) در نقش رولاند پنروز، ماریون کوتیار (Marion Cotillard) در نقش سولانژ داین، آندریا رایزبورو (Andrea Riseborough) در نقش آدری ویترز، جاش اوکانر (Josh O’connor) در نقش آنتونی پنروز و اندی سمبرگ (Andy Samberg) در نقش دیوید ای شرمن هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز فیلم از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 8
ایفای نقش - 8.5
فیلم‌نامه - 7.5
تولید، تدوین، ترکیب - 8
نوآوری، جذابیت و هیجان - 7.5
اتمسفر - 7
جلوه‌های ویژه - 7.5

7.7

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا