نقد و بررسی فیلم و سریال

بررسی فیلم سناریوی رویایی ۲۰۲۳ Dream Scenario: شاهکار کمدی نیکولاس کیج!

سناریوی رویایی ۲۰۲۳ با بازی نیکلاس کیج اثری متفاوت از یک کمدی سیاه اجتماعی است!

نیکلاس کیج در فیلم سناریوی رویایی با یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های خود ظاهر می‌شود! شاهد ایفای نقش نیکلاس کیج در جایگاه یک استاد دانشگاه و مردی که صاحب خانواده است، خواهیم بود. اما او تبدیل به یک کابوس شبانه می‌شود. جولیا نیکلسون و مایکل سرا در بطن داستان حضور دارند. سناریوی رویایی “Dream Scenario” جدیدترین شاهکار کریستوفر بورگلی می‌باشد. معرفی فیلم سوسک آبی ۲۰۲۳ و داستان ابرقهرمانی آن را از دست ندهید! طرفداران کیت وینسلت آماده عکاسی از جنگ جهانی شوید.

بررسی فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳

بررسی فیلم سناریوی رویایی ۲۰۲۳: نیکلاس کیج در اپیدمی کابوس ها!

کارنامه سینمایی نیکلاس کیج بیشتر از ۱۲۰ فیلم موفق را در خود گنجانده است. اما بدون شک فیلم سناریوی رویایی کمدی‌ترین فیلمی است که از این بازیگر خواهید دید. گریم غیرقابل این ستاره کیج شما را شوکه می‌کند: کتی مردانه، همراه با ریش خاکستری، سری طاس و عینکی که او را کاملا متفاوت می‌کند.

بررسی فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳

نیکلاس کیج در ظاهری که حتی فکرش را هم نمی‌کنید به کابوس رویاپردازان تبدیل می‌شود. این استاد دانشگاه هیچ علاقه‌ای به دور کردن هیولاها ندارد و تلاشی برای نجات دادن رویاپردازان از اتفاقات فاجعه‌بار نمی‌کند. شاید چنین سکانسی برای شما در دنیای واقعی آشنا به نظر برسد. یک طنز تلخ اجتماعی که شما را می‌خنداند. همانند اتفاقی است که تمام معادلات شما را بر هم می‌زند. در این نقطه تصورتان از سلبریتی‌ها و عدالت اجتماعی تغییر می‌کند. کریستوفر بورگلی، این کارگردان نروژی به ما یک شخصیت عجیب را در ژانر کمدی سیاه ارائه می‌دهد.

بررسی فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳

بررسی فیلم اکولایزر ۳: اختتامیه دنزل واشنگتن با شخصیت محبوب مک‌کال!

فیلم سناریوی رویایی از کار کمدی قبلی او “از خودم خسته شدم، Sick of Myself” کاملاً چندین جایگاه بالاتر و متفاوت‌تر است. ‏Dream Scenario در ۱۰ نوامبر مطابق با جمعه ۱۹ آبان، به طور عمومی اکران خواهد شد. نقد مثبت مخاطبان در Rotten Tomatoes برای سناریوی رویایی ۸۹ است. در مقابل از امتیاز ۸.۴ در IMDb برخوردار می‌باشد. فیلمنامه توسط خود کریستوفر بورگلی نوشته شده است و اری آستر جزو یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بوده است. کمپانی بزرگ A24 تهیه‌کننده و اکران‌کننده سناریوی رویایی می‌باشد.

بررسی فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳

 بررسی داستان فیلم Dream Scenario 2023: حقیقت در ضمیرناخودآگاه است!

نکته جذاب داستان وقتی است که این پروفسور زیست شناسی تهدید به انتشار یک کتاب علمی می‌کند، که امکان دارد دنیای آکادمیک را تکان دهد. نیکلاس کیج تنها برای افرادی که او را می‌شناسند محترم به نظر می‌رسد. اما او تنها کسی است که ضمیرناخودآگاه غریبه‌ها را تخریب می‌کند. در ابتدا این پرفسور به اتفاقی که در حال رخ دادن است بی‌توجه است. با این وجود منفعل و تماشاگر بودن او، در رویاها کلافه کننده است، هرچند که نقش یک بازنده را به خوبی نشان می‌دهد.

بررسی فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳

با این وجود تکرار کابوس‌های شبانه پائول را، در یک اپیدمی رویایی قرار می‌دهد. اوج داستان از جایی شروع می‌شود که مولی استدلال می‌کند وجود پائول در رویایش هیچ چیزی نبود. از این نقطه به بعد شاهد اتفاقات وحشتناکی خواهیم بود. تاریکی فیلم را فرا می‌گیرد و نیکلاس کیج به یک انسان غیرقابل کنترل تبدیل می‌شود. در ادامه همه چیز بر رابطه او و همسرش، جانت هم تاثیر می‌گذارد.

داستان فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳

نقد و بررسی فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ Oppenheimer: اشتباهی تاریخی یا نجاتی اجباری؟

فیلم سناریو رویایی، به صورت افراطی پیش می‌رود و انرژی بالا، همراه با فلش‌بک‌های زیاد در آن حفظ می‌شود. وجود برف در پس‌زمینه بخاطر محل فیلمبرداری آن در تورنتو، جلوه فیلم را چندین برابر می‌کند. مطمئناً سناریوی رویایی با بازی کمدی نیکلاس کیج خیره‌کننده خواهد بود. این بازیگر آنچنان نقش پائول با کفش‌های قدیمی و لباس‌های دهه ۹۰ را به خوبی بازی می‌کند که انگار همه چیز واقعی است.

داستان فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳


اگر نیکولاس کیج هنوز به ضمیرناخودآگاه شما راه پیدا نکرده است، بدون شک منتظرش باشید.


داستان فیلم سناریویی رویایی ۲۰۲۳

خلاصه داستان فیلم سناریو رویایی ۲۰۲۳: آیا دوست دارید در خواب دیگران باشید؟

سناریوی رویایی داستان یک مرد خانواده به نام پائول متیوز را دنبال می‌کند. او یک استاد زیست شناسی تکاملی مضطرب است، که از ناشناس بودنش می‌ترسد. به طور اتفاقی او می‌فهمد که در رویاهای دیگران ظاهر می‌شود. در این رویاها، او کاملاً بی‌تفاوت ایستاده و به کابوس‌های ناشناسان نگاه می‌کند. همه چیز در چشم برهم‌زدنی تغییر می‌کند و تبدیل به یک سلبریتی می‌شود که آرزویش را داشته است. اما به طور اتفاقی او با یک رویاپرداز مواجه می‌شود که تمام معادلات در ذهنش را خراب می‌کند.


نقد و بررسی سریال آسوکا ۲۰۲۳: جنگ ستارگان با جستجوی جنگجویان زن!


منبع: Hollywoodreporter
گردآورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱

 

امتیاز فیلم از نظر نیونیوز۱

کارگردانی - 8.9
ایفای نقش - 8.4
فیلم‌نامه - 8.4
تولید، تدوین، ترکیب - 7.8
نوآوری، جذابیت و هیجان - 8.6
بودجه - 8.6
اتمسفر - 7.8
جلوه‌های ویژه - 8

8.3

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا