فیلم و سریال

معرفی انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda: پو دوباره باز میگردد!

انیمیشن جدید پاندای کونگ فو کار 4 در سال 2024 منتشر خواهد شد!

قسمت چهارم انیمیشن جدید پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda در سال 2024 منتشر خواهد شد. این انیمیشن محبوب ماجراهای جالب یک پاندای دوست‌داشتنی را به نمایش می‌گذارد که در چین باستان زندگی می‌کند‌. در ادامه این مطلب با معرفی پاندای کونگ فو کار 4 همراه مجله اینترنتی نیونیوز۱ باشید. مطلب معرفی و بررسی انیمیشن جدید من گروت هستم 2022 (I Am Groot) پیشنهاد جذاب نیونیوز۱ به شما است‌‌.

معرفی انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4 محصول سال 2024: پو و ماجراهای جذابش برای بار چهارم اکران خواهد شد!

پاندای کونگ فو کار در ژانرهای اکشن و خانوادگی برای نخستین‌بار در سال 2008 بر روی پرده سینما ظاهر شد و نامزدی اسکار را در بخش انیمیشن دریافت کرد. این انیمیشن بسیار مورد استقبال قرار گرفت و فروش فوق‌العاده‌ای داشت. سازندگان این انیمیشن در سال‌های بعد قسمت‌های بعدی آن و همچنین مجموعه‌ تلویزیونی دیگری از آن را ساختند. نتفلیکس جدیدترین مجموعه پاندای کونگ فو کار با عنوان شوالیه اژدها (The Dragon Knight) را در ماه گذشته منتشر کرد.

سه قسمت محبوب پاندای کونگ فو کار در سال‌های 2008، 2011 و 2016 منتشر شدند. این سه فیلم در مجموع یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار درآمد داشته است. استقبال گسترده طرفداران و نظرات مثبت منتقدان از این اثر ستودنی بود، به طوری که جاستین چانگ (Justin Chang) منتقد سینما، انیمیشن سه‌گانه پاندای کونگ فو کار را یک سه‌گانه لذت بخش و رضایت‌بخش از پشتکار و خودشناسی خواند‌‌. مطلب معرفی انیمیشن هیولای دریا 2022 (The Sea Beast) را در نیونیوز۱ از دست ندهید‌‌.

اکنون یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که چهارمین فیلم از مجموعه‌جذاب پاندای کونگ فو کار (Kung Fu Panda) را در سال 2024 منتشر خواهد کرد. عوامل ساخت، اکران انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 را برای 8 مارس 2024 (برابر با 19 اسفندماه 1402) برنامه‌ریزی کرده‌اند. هیچ اطلاعاتی در مورد عوامل ساخت قسمت چهارم اعلام نشده است. جک بلک (Jack Black) صداپیشه شخصیت پو در شوالیه اژدها بوده است و انتظار می‌رود که در قسمت چهارم نیز حضور داشته باشد.

 

خلاصه داستان انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda: ماجراهای جنگجوی اژدها و دوستانش!

داستان انیمیشن پاندای کونگ فو کار روی شخصیت دست و پا چلفتی یک پاندای دوست‌داشتنی به نام پو تمرکز دارد. این پاندا به عنوان جنگ‌جوی اژدها انتخاب شده است و ماجراهای بسیاری را با دشمنان و دوستانش دارد. او باید به استاد کونگ فو تبدیل شود و زیر نظر استاد دانایی به نام شیفو آموزش می‌بیند. پو باید بر ترس‌های خود غلبه کند تا یک قهرمان توانا شود‌‌. در قسمت چهارم پاندای کونگ فو کار ماجراهای جدید شخصیت پو با چشمانی درشت در چین باستان را دنبال می‌کند. عشق او به کونگ فو ستودنی است و اشتهای سیری‌ناپذیرش باعث محبوبیت او شده است.

منبع: variety.com و مجله اینترنتی نیونیوز۱

گرد آورنده
newnews1
منبع
variety
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا