زندگیکنسول‌ها و بازی‌ها

10 بازی آنلاین برای کاهش استرس: بازی کنید تا آرام شوید!

در این مطلب 10 بازی آنلاین و جذاب برای کاهش استرس و افزایش آرامش را به شما معرفی خواهیم کرد.

در این مطلب به معرفی 10 بازی آنلاین برای کاهش استرس پرداخته‌ایم. تحقیقات نشان می‌دهند که برخی از بازی‌های آنلاین با انواع گجت‌ها از جمله رایانه و تلفن‌همراه هوشمند مزایایی برای کاهش استرس دارند. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید تا با این بازی‌های آرامش‌زا آشنا شوید. مطلب ۹ بازی و وب‌سایت برای تقویت عملکرد مغز را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ از دست ندهید. با این برنامه‌ها می‌توانید مغز خود را تمرین دهید. با کلیک بر روی بخش رنگی، این مطلب را مطالعه کنید.

تحقیقات نشان داده است که برخی از بازی‌های آنلاین در تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌ها می‌توانند استرس را کاهش دهند. این در حالی است که تحقیقات دیگری نشان داده‌اند که موقعیت‌های استرس‌زا در برخی از بازی‌ها، خود به تنهایی باعث بروز استرس در افراد می‌شوند. در نتیجه باید بگوییم که برخی از بازی‌ها به عنوان ابزاری برای افزایش استرس و برخی دیگر برای کاهش آن عمل می‌کنند‌. در ادامه مطلب توضیحاتی از 10 بازی آنلاین برای کاهش استرس قرار داده‌ایم. مطلب کاهش اضطراب با 10 روش کارآمد و طبیعی پیشنهاد نیونیوز۱ به شما است.

بازی آنلاین مناسبی را برای کاهش استرس انتخاب کنید!

انتخاب بازی تا حد زیادی به شخصیت و علایق شما بستگی دارد. برای برخی از افراد بازی‌های تک‌نفره مانند پازل و کارت‌بازی مناسب است. برخی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند که با یک حریف انسانی و یا ربات بازی کنند. انتخاب با شما است که جزو کدام دسته هستید. این روز‌ها به راحتی می‌توانید هر نوع بازی که از آن لذت می‌برید را به راحتی در رایانه و تلفن‌همراه خود پیدا کنید.

پس از انتخاب یک و یا دو بازی، با خیال راحت پشت رایانه و یا تلفن‌همراه خود بنشینید و بازی کنید. اگر نمی‌دانید که کدام بازی را انتخاب کنید، ما لیستی از 10 بازی آنلاین برای کاهش استرس و کمک به شما آماده کرده‌ایم.

1- بازی Candy Crush Saga اولین عنوان از 10 بازی آنلاین برای کاهش استرس است!

سازنده بازی Candy Crush Sega به قدری متعهد به آرامش و سرگرمی کاربران این بازی است که هنگام باز کردن آن در صفحه نخست عبارت Escape the stress today به معنی فرار از استرس امروز را قرار داده است. افرادی که این بازی را انجام می‌دهند، با جا به جا کردن آب‌نبات‌ها به آرامش ذهنی دست پیدا می‌کنند. باید توجه داشته باشید که اگر شما از افرادی هستید که رنگ‌های روشن را دوست ندارید، ممکن است انجام این بازی را نیز دوست نداشته باشید.

بازی Candy Crush Sega در دو نسخه Android و iOS قابل اجرا است. این بازی امتیاز 4.6 از 5 را از گوگل پلی و 4.7 از 5 را نیز از اپ استور ایفون دریافت کرده است. همچنین می‌توانید از نسخه رایگان Freemium استفاده کنید، اما این بازی فرصت‌ خرید ابزارهای ویژه و یا ارتقاء را نیز به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید تبلیغات خسته‌کننده را نیز نادیده بگیرید و به بازی خود ادامه دهید. همانطور که مراحل را می‌گذرانید، سطوح بازی چالش‌برانگیز می‌شوند و ممکن است برای گذراندن یک مرحله چندین بار تلاش کنید.

2- بازی Drop7 پیشنهادی برای دوستداران تمرکز!

بازی Drop7 یک بازی پازلی است و از شما می‌خواهد که دایره‌های شماره‌دار را در ردیف‌ها و ستون‌های صحیح بچرخانید. این بازی نیازمند تمرکز است و اگر علاقمند به تمرکز کردن نیستید، ممکن است از انجام این بازی لذت نبرید. Drop7 یک پیشنهاد مناسب برای کسانی که است از تمرکز و کارهای دقیق لذت می‌برند. هر دو نسخه‌ اندروید و iOS این بازی در دسترس هستند‌. کافه بازار امتیاز 4.3 از 5 را به این بازی پازلی داده است‌.

3- بازی Home Sheep Home 2 برای علاقمندان به انیمیشن بره ناقلا!

بازی عجیب و غریب Home Sheep Home را می‌توانید در وب‌سایت Shaunthesheep.com بازی کنید. سازندگان انیمیشن والاس و گرومیت این مجموعه را ساخته‌اند. شما سه گوسفند در سایزهای مختلف را در این بازی می‌بینید و باید گوسفندها را با استفاده از لوازم مختلف مانند پله‌ها به انبار برسانید.

اتمسفر بازی Home Sheep Home 2 آرام است و بازیکنان فضای آرامش‌‌بخشی را تجربه می‌کنند. اما سطوح و مرحله‌های بالاتر آن چالش برانگیزتر می‌شوند. نسخه iOS این بازی در دسترس است و قیمت آن 1.99 دلار است، اما همین سازندگان بازی‌های مشابهی را در نسخه اندروید نیز قرار داده‌اند. این بازی امتیاز 4.4 از 5 را در سایت Gameflare دریافت کرده است.

4- در بازی Prune درخت خود را سلامت نگه دارید!

بازی Prune یکی دیگر از بازی‌های آنلاین برای کاهش استرس است که در سایت prunegame.com قرار دارد. این بازی پولی عرضه می‌شود و با پرداخت یک‌بار هزینه 3.99 دلاری در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است. در محیط بازی می‌توانید درخت خود را به شکل دلخواه هرس کنید و لذت ببرید. Prune یک بازی آرامش‌بخش است و برای انجام هر سطح، شما با یک نهال شروع می‌کنید و مسئولیت سلامتی آن را برعهده دارید. با حرکت ملایم کشیدن روی صفحه، می‌توانید شاخه‌ها را جدا کنید و به درخت خود کمک کنید تا از موانعی که مانع رشد آن به سمت نور خورشید می‌شوند، جلوگیری کنید.

5- با بازی Pokemon Go به دنبال پوکمون بروید!

بازی Pokemon Go فقط برای نوجوانان نیست و بزرگسالان نیز می‌توانند آن را بازی کنند. این بازی در دو نسخه Android و iOS در دسترس است. هدف از انجام آن، گرفتن شخصیت‌های مختلف به نام پوکمون است و شما را تشویق می‌کند تا از جایتان بلند شوید و در فضای باز قدم بزنید، ورزش کنید و به دنبال پوکمون بروید.

بازی Pokemon Go امتیاز 4.3 از 5 را از گوگل‌ پلی و امتیاز 4 از 5 را از اپ استور ایفون دریافت کرده است. این بازی به بازیکنان نوید می‌دهد که می‌توانند بین دنیای واقعی و مجازی سفر کنند و مکان‌های جدید را در جست و جوی پوکمون‌ کشف کنند. هنگام انجام بازی، خواهید دید که پوکمون‌های کم‌یاب در مکان‌های مختلف ظاهر می‌شوند.

6- بازی Neko Atsume: Kitty Collector پیشنهادی جذاب برای کسانی که نمیتوانند گربه واقعی داشته باشند!

در بازی Neko Atsume: Kitty Collector شما باید اسباب‌بازی‌ها و خوراکی‌های گربه را در حیاط قرار دهید تا گربه‌ها را جذب کنید. این بازی روند بسیار ساده‌ای دارد و پیشنهادی آرامش‌بخش و مناسب برای دوست‌داران گربه‌ها است. اگر آلرژی دارید و نمی‌توانید یک گربه واقعی را در کنار خود داشته باشید، می‌توانید در دنیای مجازی بازی Neko Atsume لذت ببرید.

بازی Neko Atsume: Kitty Collector رایگان است و در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است. این بازی امتیاز یکسان 4.8 از 5 را در گوگل پلی و اپ استور ایفون دریافت کرده است. با شروع بازی، زبان خود را انتخاب می‌کنید و آهنگ جذابی پخش می‌شود. به شما توصیه می‌شود که می‌توانید با پیشنهاد تنقلات و اسباب‌بازی‌ها گربه‌ها را جذب کنید. می‌توانید لوازم گربه‌ها را بدون هزینه واقعی خریداری کنید و منتظر بمانید تا بچه‌‌گربه‌های مجازی جذب شوند.

7- اگر عاشق پازل هستید بازی Jigsaw Puzzle را از دست ندهید!

اگر از خانه دور هستید و می‌خواهید بازی کنید، بازی Jigsaw Puzzle پیشنهاد خوبی است. این بازی جایگزین جالب و موثری برای پازل واقعی است که می‌توانید آن را در تلفن‌همراه خود انجام دهید. بازی دارای سطوح مختلف دشواری است و می‌توانید به راحتی آن را بازی کنید. یکی از مزایای بازی‌های پازل مجازی این است که دیگر نیازی نیست نگران گم شدن قطعات پازل‌تان باشید. Jigsaw Puzzle در نسخه iOS موجود است‌‌‌. همچنین می‌توانید در سایت www.jigsawplanet.com این بازی را به صورت رایگان انجام دهید.

8- در بازی Hearthstone مقابل حریفان واقعی بازی کنید!

بازی Hearthstone یک کارت‌بازی رو میزی است که می‌توانید مقابل حریفان واقعی و یا با رایانه بازی کنید. فضای این بازی جذاب است و در ابتدا یک کودک صندوقچه گنجی را پیدا می‌کند که او را به مکانی پر سر و صدا با مجموعه‌ای از شخصیت‌ها می‌برد. محیط بازی مرموز است و در زمان قرون وسطی باقی خواهید ماند. بازی Hearthstone از سایر بازی‌های این لیست پیشرفته‌تر به نظر می‌رسد. این بازی در سه نسخه اندروید، iOS و رایانه در دسترس است. امتیازات آن گوگل پلی 3.6 از 5 و در اپ استور ایفون 3.8 از 5 است‌.

9- در بازی Bejeweled با جابجایی جواهرات آن ها را منفجر کنید!

بازی Bejeweled یک بازی قدیمی است که بیش از یک دهه از عمرش می‌گذرد، اما همچنان پرطرفدار است. این بازی سبک کلاسیک دارد و بازیکنان باید با تعویض و جابجایی جواهرات، مجموعه‌ای حداقل سه‌تایی را تشکیل دهند تا جواهرات منفجر شوند. هنگامی که مجموعه چهار یا پنج‌تایی را تشکیل دهند، جواهرات ویژه‌ای را دریافت می‌کنند که باعث انفجار جواهرات دیگر می‌شوند.

بازی Bejeweled دارای حالت‌های مختلفی از جمله مدت الماس و کلاسیک است. انجام آن ساده است و به شدت چالش‌برانگیز نیست. این باعث می‌شود که گزینه خوبی برای کاهش استرس باشد. این بازی در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس بازیکنان است.

10- بازی Plants vs. Zombies یک بازی قدیمی و پرطرفدار با زامبی ها!

بازی Plants vs. Zombies مانند بازی Bejeweled قدیمی و کلاسیک است، اما سال‌هاست که عرضه می‌شود. در این بازی با استفاده از گیاهان با زامبی‌ها مبارزه می‌کنید. می‌توانید گیاهان جدید را به نبرد خود اضافه کنید و از بازی کردن لذت ببرید. این بازی بسیار سرگرم‌‌کننده، لذت‌بخش و آرامش‌بخش است. جدید ترین نسخه آن Plants vs. Zombies 3 است که جادوی نسخه قبلی را حفظ کرده است. اما نسخه جدید پیچیده‌تر از نسخه پیشین است. این بازی جذاب برای اندروید و iOS در دسترس است‌.

منبع: edenwald.org و مجله اینترنتی نیونیوز۱

گرد آورنده
newnews1
منبع
edenwald.org
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا