منتخب سردبیرنرم‌افزار و اپلیکیشن
موضوعات داغ

با بهترین برنامه های iOS در سال 2023 آشنا شوید!

نیونیوز1 برخی از بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون های اپل را به شما معرفی می‌کند!

خلاصه نوشته
  • اگر گوشی آیفون جدیدی خریده‌اید و پیدا کردن اپلیکیشن های مناسب برای شما سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! در این مقاله، ما در تیم نیونیوز1 قصد داریم برخی از برنامه‌های iOS را که باید در سال 2023 داشته باشید، به شما معرفی کنیم.

سال‌ها از زمانی که اپل دنیای فناوری را با این شعار متحول کرد، می‌گذرد: «یک برنامه برای آن وجود دارد». امروز اما با افزودن قابلیت‌های فراوان و نو، این برنامه‌ها بهتر و دقیق‌تر نیز می‌شوند. اگر به‌دنبال یک یا چند برنامه‌‌ می‌گردید که در گوشی آیفون شما ارزش دانلود و نصب داشته باشد، این خبر در نیونیوز1 برای شماست.

داشتن یک گوشی هوشمند در دست، این روزها عملاً مانند داشتن یک دستیار شخصی است. اگر بتوانیم بهترین استفاده را از دستیار خود داشته باشیم، مطمئناً مثمر ثمر خواهد بود. ما مدتی پیش از بهترین برنامه‌های اندروید به انتخاب نیونیوز1 در سال 2023 نوشتیم. اما حالا پیشنهادات ما برای بهترین برنامه‌های آیفون در سال 2023 را نیز از دست ندهید!

اپلیکیشن PDFelement

اپلیکیشن PDFelement

ویژگی‌های PDFelement برای سیستم عامل iOS آن‌را به یکی از بهترین برنامه‌های رایگان آیفون در این زمینه تبديل می‌کند. این برنامه یکی از قدرتمندترین ابزارهای PDF موجود در اپ استور اپل است. این برنامه با طراحی مینیمالیستی، تمام ویژگی‌هایی را که برای مدیریت فایل‌های PDF خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. مانند مشاهده اسناد، افزودن نظرات، جستجو در فایل‌ها یا اضافه کردن امضا به صفحات.
چیزی که واقعاً PDFelement را از برنامه‌های مشابه متمایز می‌کند، ارائه قابلیت ویرایش مستقیم متن و تصاویر PDF و تنوعی است که برای مدیریت فایل‌ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از سایر اسناد اسکن شده نیز PDF ایجاد کنید. همچنین می‌توانید صفحات PDF را ادغام و آن‌ها را دوباره از نو ترکیب کنید، یا حتی سبک فونت و اندازه آن‌را تغییر دهید.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Duolingo

چه یک نوجوان، به دنبال یادگیری یک زبان جدید باشید؛ چه یک بزرگسال، اپلیکیشن Duolingo یکی از بهترین برنامه‌های رایگان برای آیفون و آیپد است. این برنامه به شما امکان می‌دهد زبان‌ها را در هر‌حال یاد بگیرید. به‌علاوه زبان‌های مختلفی، شامل آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی و حتی ژاپنی در این برنامه در دسترس است.
اپلیکیشن Duolingo یک روند تعاملی را ارائه می‌دهد که ابتدا درس‌ها و سپس تمرین‌ها و فعالیت‌های مرتبط با آن را به شما نشان می‌دهد. این ویژگی به درک کامل یک زبان کمک می‌کند. همچنین یادگیری دروس، دارای نمودار پیشرفت است که می‌توان آن را به عنوان تسلط شما بر درس‌های مختلف تعبیر کرد.

اپلیکیشن Spotify

اپلیکیشن Spotify

این محبوب‌ترین برنامه پخش موسیقی در جهان، برای افرادی که از دنیای آهنگ‌ها و پادکست‌ها لذت می‌برند ضروری است. Spotify به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای تمام نشدنی از آهنگ، هنرمند یا آلبوم‌های مختلف را به سرعت جستجو و گوش دهید. می‌توانید فهرست‌های پخش نیز ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید تا یک مجموعه موسیقی شخصی بسازید که در هر زمان قابل دسترسی است.
تعداد زیادی لیست پخش از پیش ساخته نیز وجود دارد که همیشه در حال گسترش هستند. بنابراین همیشه چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. البته، برای بازکردن کامل ویژگی‌ها، نیاز به عضویت ممتاز دارید. علاوه بر این، پس از ارتقاء به نسخه پریمیوم برنامه، می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و صدالبته از تجربه بدون آگهی لذت ببرید.

برنامه Google Maps

برنامه Google Maps

هرچقدر که رقابت گوگل و اپل، با سیستم عامل اندروید و iOS جدی باشد، Google Maps یکی از برترین برنامه‌هایی است که برای دانلود در سیستم عامل iOS نیز موجود است. اپلیکیشن Google Maps به طور کلی بسیار بهتر از Apple Maps عمل می‌کند.
این برنامه می‌تواند مکان‌هایی را که اغلب بازدید می‌کنید، مانند خانه و محل کار، ذخیره کند و برچسب‌های اضافی را می‌توان به مکان‌هایی که می‌خواهید علامت‌گذاری کنید، اضافه کرد. با استفاده از الگوریتم‌های تخصصی، گوگل تمام مسیرهای ممکن را نمایش می‌دهد و مسیری را انتخاب می‌کند که کمترین زمان را برای رسیدن به مقصد می‌برد. سپس به شما امکان می‌دهد حالت حرکت خود را انتخاب کنید. این حالت‌ها شامل رانندگی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی یا تردد با وسایل حمل‌ونقل عمومی است.

برنامه MyFitnessPal

برنامه MyFitnessPal

این‌روزها مردم توجه ویژه‌ای به تناسب اندام خود دارند و یکی از عوامل اصلی تناسب اندام به مقدار و نوع غذایی که فرد در روز مصرف می‌کند بستگی دارد. MyFitnessPal به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های رایگان برای آیفون معرفی می‌شود که روزانه میزان کالری مصرفی شما را اندازه گیری می‌کند.
برای شروع استفاده از برنامه، فرد اطلاعات مربوط به وزن، قد، سن و BMI (شاخص توده بدنی) خود را وارد می‌کند. این اطلاعات توسط برنامه برای درک کالری مصرفی روزانه یک فرد و میزان کالری که بدن برای عملکرد مناسب روزمره نیاز دارد، استفاده می‌شود. با استفاده از این اطلاعات و رژیم غذایی که برای خود ثبت می‌کنید، محاسبات ریاضی انجام شده و به شما امکان می‌دهد بدانید که برنامه غذایی فعلی شما منجر به کاهش وزن، افزایش وزن یا ثابت نگه‌داشتن آن می‌شود.

اپلیکیشن PicsArt

اپلیکیشن PicsArt

احتمالاً ویرایش‌گر موجود در برنامه اصلی گالری آیفون، برای بسیاری از کاربران، راضی‌کننده است. اما برنامه PicsArt تولید شده تا ویرایش تصاویر را در آیفون شما به سطح بالاتری برساند. ابزارهای طراحی، افکت‌های جادویی و فیلترهای فراوان، این برنامه را به یکی از بهترین برنامه‌های رایگان آیفون برای ویرایش تصاویر تبدیل کرده است.
اپلیکیشن PicsArt به دلیل فیلترهای هنری مبتنی بر هوش مصنوعی که تصاویر را به گونه‌ای شبیه به نقاشی تبدیل می‌کرد، در بین نوجوانان محبوب شد. این برنامه از سبک هنری هنرمندان قدیمی کپی می‌کرد و با هوش مصنوعی تصویری ساخته‌شده با استفاده از همان سبک هنری تولید می‌کرد. با این حال، این ابزار اکنون قابلیت‌هایی بسیار بیشتر از فیلترهای ساده و قدیمی را ارائه می‌دهد و به یکی از پرطرفدارترین ابزارهای ویرایش عکس در اپ استور تبدیل شده است.

برنامه Onion Browser

برنامه Onion Browser

مرورگر Onion Browser که می‌توان آن را نسخه iOS مرورگر Tor در نظر گرفت، در لیست ما از بهترین برنامه‌های رایگان آیفون است. ما از جهات ویژه، به دلیل کارایی آن در حفاظت از داده‌ها و حفظ حریم خصوصی و دورزدن تحریم‌های اینترنتی، آن را در لیست خود جای داده‌ایم. داده‌ها به کالایی برای غول‌های اینترنتی تبدیل شده‌اند که منجر به افزایش نیاز ما به حفظ امنیت خود و داده‌هایمان در دنیای مجازی شده است.
بنابراین پروژه Tor قصد دارد به کاربران اینترنت ابزاری برای برقراری ارتباط ناشناس ارائه دهد. در این صورت کاربران می‌توانند به طور خصوصی به اینترنت دسترسی داشته باشند. این به محافظت از داده‌های شخصی کمک می‌کند. علاوه بر آن، همان‌طور که گفتیم، Tor دسترسی ایمن به وب‌سایت‌های محدود شده را فراهم می‌کند. Onion Browser تنها برنامه منبع باز مبتنی بر Tor است که توسط The Tor Project تایید شده است.

اپلیکیشن Todoist

اپلیکیشن Todoist

ابزار دیگری که برای اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، برنامه‌ای است که به آن‌ها امکان می‌دهد لیست‌هایی از کارهای روزانه خود تهیه کنند. به طور مثال، لیست خرید مواد غذایی، لیست برنامه‌ریزی‌های روزانه، هدف‌گذاری‌ها یا حتی دستورات غذایی و دارویی از جمله موارد استفاده از این برنامه هستند. برنامه Todoist همانطور که از نامش پیداست یک برنامه لیست کردن کارها با طراحی بسیار زیبا است که کار خود را به طرز عالی انجام می‌دهد. به‌علاوه امکانات بسیاری را نیز به صورت رایگان ارائه می‌کند.
اپلیکیشن Todoist علاوه بر کمک به فهرست کردن مطالب، امکان اضافه کردن تاریخ انجام برای کارهای فهرست شده و افزودن نظرات اضافی به هر عنوان را نیز فراهم می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند پروژه‌هایی در این برنامه بسازند، که شامل چندین کار فرعی است. این پروژه‌ها را می‌توان با رنگ کدگذاری و آن‌ها را در سطح اولویت‌های متفاوت، به دلخواه کاربر تنظیم کرد.

برنامه Pocket

برنامه Pocket

اگر شماهم بارها مقالات وب را ذخیره‌ کرده‌اید تا آن‌‌ها را گم نکنید و بعداً بخوانید اما کمی بعد پیدا نشدند، نگران نباشید. در این‌جا اپلیکیشن Pocket برای شما مفید خواهد بود. برنامه Pocket به‌طور خاص برای افرادی مانند من طراحی شده است که مطالعات اینترنتی خود را به تعویق می‌اندازند. بنابراین این برنامه به ما کمک می‌کند تا به تمام مطالبی که برای آینده ذخیره کرده‌ایم به راحتی دسترسی پیدا کنیم.
اپلیکیشن Pocket قول می‌دهد که از هر برنامه، هر وب‌سایت و هر ناشری محتوا را انتخاب و سپس آن را مدیریت و ذخیره کرده تا بهترین تجربه را برای شما فراهم کند. این برنامه دارای طراحی منحصر به‌ فرد و ویژگی‌های خاص خود است که از چشمان شما در برابر فشار مطالعه طولانی محافظت می‌کند و منجر به یک تجربه خواندن راحت‌تر می‌شود.

برنامه VSCO

برنامه VSCO

اپلیکیشن VSCO یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های دوربین دستی در آیفون‌ها است. رابط کاربری ظریف و گزینه‌های سفارشی‌سازی متعدد، آن را با اختلاف زیادی از رقبا متمایز می‌کند. علاوه بر این، در نسخه رایگان برنامه، می‌توانید به ویرایشگر عکس با 10 پیش تنظیم رایگان دسترسی داشته باشید تا تصویر خود را خاص‌تر کنید.
علاوه بر این، عضویت در برنامه بیش از 200 گزینه برای ویرایش عکس‌های شما و ایجاد تنظیماتی که می‌خواهید ارائه می‌دهد. ابزارهای ویرایش پیشرفته مانند Split Tones عمق بیشتری به پردازش تصویر می‌افزایند.
برای گزینه‌های بیشتر، می‌توانید از پیش تنظیم‌های سفارشی ساخته‌شده توسط سازندگان در انجمن VSCO نیز آپلود یا دانلود کنید. اما تنها مشکل من و احتمالاً شما با برنامه این است که نسخه رایگان آن از نظر ویژگی‌ها بسیار محدود است. بنابراین تهیه نسخه کامل، تنها راه برای تجربه واقعی برنامه VSCO است.

اپلیکیشن MyScreen

اپلیکیشن MyScreen

سیستم‌ عامل iOS 16 دنیای جدیدی از سفارشی سازی را به‌روی کاربران آیفون باز کرده است. اما شما می‌توانید با این برنامه سفارشی‌سازی تصویر زمینه، که تصاویر بسیار زیبایی را ارائه می‌دهد، صفحه اصلی و صفحه قفل خود را خاص‌تر کنید. برنامه MyScreen تصاویر پس‌زمینه جذاب، تم‌های جدید، نمادهای جدید، ابزارک‌های مفید، تم‌های صفحه کلید و ست‌های زیبایی از این امکانات را ارائه می‌دهد.
همچنین، والپیپرهای سه‌بعدی و مجموعه‌های ترکیبی تصاویر زمینه به شما امکان می‌دهند هر روز از گوشی تازه شده‌ی خود لذت ببرید. انیمیشن‌های زیبا و خاصی نیز برای شارژ در هر تم وجود دارد.

برنامه 4K backgrounds

برنامه 4K backgrounds

این برنامه تصویر زمینه زنده نیز می‌تواند ظاهر صفحه نمایش شما را با تصاویر متحرک و زیبا بهتر کند. انیمیشن‌های جدید و تم‌های پویا به صورت هفتگی به آن اضافه می‌شوند تا از تنوع دائمی انتخاب‌های شما اطمینان حاصل شود. امتیاز این برنامه در فراوانی چشم‌گیر انتخاب‌ها و همچنین طبقه‌بندی مناسب آن از تصاویر پس‌زمینه زنده است.
شما می‌توانید از بین موارد بسیار زیادی انتخاب کنید. این موارد از مناظر تایم لپس، حیوانات خانگی زیبا و الگوهای مسحورکننده، تا انفجارهای کیهانی و موارد دیگر را دربر می‌گیرد. علاوه بر این، حتی می‌توانید یک مجموعه شخصی از تصاویر پس‌زمینه مورد علاقه خود را برای دسترسی سریع ایجاد کنید.

اپلیکیشن JustFit

اپلیکیشن JustFit

شاید تنبلی و عدم تحرک در زندگی ماشینی این روزها امری اجتناب‌ناپذیر باشد. اما نمی‌توان به سلامتی و تناسب اندام کم‌توجهی کرد. اپلیکیشن JustFit برنامه‌های تمرینی شخصی‌سازی شده توسط متخصصان را برای تمرینات خانگی ارائه می‌دهد. بنابراین بهترین بخش آن این است که می‌توانید این تمرینات را حتی درون تخت خواب خود بدون هیچ وسیله‌ای انجام دهید! علاوه بر آن، JustFit دارای یک کتابخانه عظیم از تمرینات از سر گرفته تا پا است.
بنابراین، بهتر است پیش از هر کار از خود بپرسید که آیا می‌خواهید مناطق خاصی از بدن خود را هدف تمرینات قرار دهید، یا وزن خود را کاهش دهید و یا وزن عضلانی را زیادتر کنید و… . این اپلیکیشن تناسب اندام پیشرفت روزانه شما را به دقت زیر نظر خواهد داشت. همچنین، ترجیحات سبک زندگی شما را بررسی می‌کند تا به شما در دستیابی سریع‌تر به هدفتان کمک کند. همچنين می‌توانید بخشی از اطلاعات آن را با Apple Health ادغام کنید تا کالری سوزانده شده بین دو برنامه رد و بدل شود.

برنامه Calm

برنامه Calm

آرامش روانی و ذهنی نیز به اندازه سلامت جسمانی حیاتی است و گاهی یک اپلیکیشن مدیتیشن می‌تواند دنیایی از تفاوت را در روز و شب‌های شما ايجاد کند. همچنين وقتی می‌خواهید استرس خود را کاهش دهید، گاهی یک موسیقی خوب می‌تواند ذهن شما را آرام کند. اپلیکیشن Calm بارها و بارها به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های آیفون برای تمرین ذهن آگاهی، کاهش اضطراب و ایجاد حالت شادی شناخته شده است. این برنامه هرروز یک برنامه 10 دقیقه‌ای جدید ارائه می‌دهد تا ذهن شما را آرام کند و انرژی شما را شارژ کند.
انبوهی از مراقبه‌های هدفمند و موسیقی‌های آرامش بخش برای انتخاب وجود دارد. حتی اگر در این تمرینات تازه‌کار هستید، این برنامه می‌تواند کار شما را راحت کند. اپلیکیشن Calm می‌تواند برنامه‌های متنوعی را ارائه دهد که از پیش آماده هستند و می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

برنامه BetterSleep

برنامه BetterSleep

اپلیکیشن BetterSleep که قبلا با نام Relax Melodies شناخته می‌شد، خواب شما را با بیش از 300 صدای آرام‌بخش بهبود می‌بخشد. می‌توانید دسته‌هایی مانند آتش‌سوزی، باد، اقیانوس، باران، آواز پرندگان و… را انتخاب کنید. همچنين می‌توانید صداهای طبیعی و یا صداهای مصنوعی را برای خواب بهتر خود انتخاب کنید.
علاوه بر این، BetterSleep داستان‌های خواب، مدیتیشن‌های هدفمند، تمرین‌های تنفسی و بخشی برای ترکیب‌ ویژگی‌های مورد علاقه ارائه می‌دهد. با امکاناتی مانند یادآورهای زمان خواب، پایش خواب و صداهای آرامش‌ بخش با کیفیت، می‌توانید خواب خود را به سرعت بهبود بخشید. درواقع 91 درصد از کاربران این اپلیکیشن گزارش می‌دهند که خواب آن‌ها بعد از تنها یک هفته بهبود یافته است.

Scanner – PDF Editor

Scanner – PDF Editor

در عصر دیجیتالی، برنامه‌های اسکنر اسناد می‌توانند فوق‌العاده مفید باشند. برنامه Scanner – PDF Editor، یکی از موثرترین اسکنرهای اسناد برای آیفون‌ها است. این برنامه می‌تواند دستگاه شما را به یک اسکنر سریع و قابل حمل با قابلیت تشخیص خودکار متن (OCR) تبدیل کند. علاوه بر آن، به شما این امکان را می‌دهد که چندین فایل PDF را پشت سر هم ادغام کنید.
یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این برنامه امکان اسکن امضای شما در کتاب‌ها، یادداشت‌های کاغذی، فاکتورها و قراردادها است. علاوه بر این، اسکن‌ها را می‌توان به عنوان فایل‌های PDF یا JPG نیز ذخیره کرد. این برنامه اسکنر در درون خود ویرایشگر ساده PDF نیز دارد که به شما امکان می‌دهد اسناد خود را قبل از اشتراک گذاری ویرایش کنید.

اپلیکیشن Dashlane

اپلیکیشن Dashlane

امنیت هميشه ضروری است و برنامه‌های مدیریت رمز عبور آن را آسان‌تر می‌کنند. بنابراین، Dashlane یکی از بهترین برنامه‌های iOS است که می‌توانید روی آیفون خود داشته باشید. این برنامه به شما امکان می‌دهد رمزهای عبور امن را به تعداد نامحدود ایجاد و ذخیره کنید. همچنین تمام داده‌های حساس شما را به‌طور ایمن همگام‌سازی می‌کند تا بتوانید در همه دستگاه‌های خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
اپلیکیشن Dashlane نام کاربری و رمز عبور مناسب را در هر برنامه و وب‌سایتی که استفاده می‌کنید به صورت خودکار تکمیل می‌کند و زحمت شما را به حداقل می‌رساند. علاوه بر آن، می‌توانید به سرعت با استفاده از Face ID یا Touch ID وارد محیط امنیتی برنامه شوید. به‌علاوه این برنامه داده‌های شما را جمع آوری نمی‌کند و از نظر حفظ حریم خصوصی، به شما اطمینان خاطر می‌دهد.

برنامه TapeACall

برنامه TapeACall

اگر آیفون شما قابلیت ضبط تماس را ندارد جای نگرانی نیست! اپلیکیشن TapeACall یک برنامه ضبط تماس عالی است که این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. این برنامه در میان بهترین برنامه‌های پولی آیفون قرار دارد. با TapeACall می‌توانید تماس‌های ورودی و خروجی را بدون محدودیت در مدت یا تعداد آن‌ها ضبط کنید.
علاوه بر آن، می‌توانید فایل‌های ضبط شده را در سرویس‌های ابری مانند DropBox، Evernote و Google Drive آپلود کنید یا حتی آنها را در قالب MP3 برای خود ایمیل کنید. اگر لیست طولانی است، می‌توانید با دادن یک نام منحصر به فرد به موارد ضبط‌شده در زمان خود صرفه‌جویی کنید. این برنامه دارای رابط کاربری زیبا، آسان و قابل اعتماد است.

برنامه Fonts

برنامه Fonts

اپلیکیشن فونت، به شما امکان می‌دهد متن و شکلک‌ها را سفارشی کنید. در نتیجه می‌توانید خود را در اینستاگرام، فیس‌بوک، واتس‌اپ و مکان‌های دیگر بهتر بیان کنید. با بیش از 100 هزار بررسی در اپ استور، Fonts رتبه بالایی دارد.
علاوه بر این، برنامه Fonts به عنوان یکی از بهترین‌ها در رده ابزارهای کاربردی رتبه‌بندی می‌شود. همچنين فونت‌های جدید به طور مکرر به آن اضافه می‌شوند. بنابراین هرگز ویژگی‌ها و امکانات جدید را برای آزمایش تمام نمی‌کنید. خریدهای درون برنامه‌ای نیز برای باز کردن قفل دسترسی به ویژگی‌های بیشتر در این برنامه وجود دارد.

اپلیکیشن TeraBox

اپلیکیشن TeraBox

اگر همیشه با کمبود فضای ذخیره سازی در آیفون خود مشکل دارید، برنامه‌های ذخیره سازی ابری می‌توانند مشکلات شما را حل کنند. TeraBox یک سرویس ذخیره‌سازی ابری و رایگان است که قابلیت پشتیبان‌گیری از اسناد، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و ذخیره ویدیوها را به شما ارائه می‌دهد. بهترین بخش TeraBox این است که شما 1 ترابایت (1024 گیگابایت) فضای ابری رایگان را در تمام دستگاه‌های خود دریافت می‌کنید.
بنابراین، می‌توانید هرنوع فایلی را آپلود کنید. آن‌ها را با دیگران به صورت خصوصی به اشتراک بگذارید و فایل‌های خود را به دستگاه‌های دیگر منتقل کنید. همچنین TeraBox دارای قابلیت پشتیبان گیری خودکار است. علاوه بر این، تصاویر آپلود شده شما به طور خودکار در آلبوم طبقه‌بندی شده هوشمند آن دسته‌بندی می‌شوند. بنابراین می‌توانید به‌سرعت فایل‌های خود را جستجو و پیدا کنید. لایه‌های حریم خصوصی متعدد نیز تضمین می‌کنند که داده‌های شما ایمن هستند.

برنامه Unroll.Me

برنامه Unroll.Me

فکر می‌کنم بیشتر ما از ایمیل‌های هرزنامه و اشتراکی که صندوق ورودی‌ ایمیل‌هایمان را پر می‌کنند، اذیت می‌شویم. Unroll.Me به پاک کردن صندوق ورودی و لغو اشتراک از ایمیل‌های ناخواسته کمک می‌کند. تمام ایمیل‌های شما را در صندوق ورودی ایمیل شما نمایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های ناخواسته را حذف کرده و ایمیل‌هایی را که دوست دارید ذخیره کنید.
علاوه بر این، Unroll.Me ایمیل‌هایی را که می‌خواهید در دستگاه خود دریافت کنید، اما نمی‌خواهید هر روز در صندوق ورودی خود ببینید، بایگانی می‌کند. شما یک لیست ایمیل خلاصه روزانه دریافت خواهید کرد که متناسب با خواسته‌های شما تنظیم شده است. علاوه بر آن، می‌توانید حساب‌های ایمیل متعددی را در برنامه اضافه کنید و اشتراک‌های خود را در همه حساب‌ها مدیریت کنید. این برنامه از چندین برنامه ایمیل مانند Gmail ،iCloud ،Yahoo! ،Outlook و… پشتیبانی می‌کند.
برای اینکه فضای ایمیلی آیفون خود را شلوغ نکنید و فقط ایمیل‌های مفید به شما نشان داده شوند، همین حالا Unroll.Me را دانلود و نصب کنید.

برنامه Waze

برنامه Waze

اپلیکیشن Waze نیز یکی از بهترین برنامه‌های ناوبری برای آیفون است که بیشترین اطلاعات ترافیکی در هرلحظه را دارد. در این برنامه، خود رانندگان نیز هر از گاهی اطلاعات ترافیکی و مسیر را در مورد ساخت و ساز، خطرات جاده، تله‌های سرعت و… به‌روزرسانی می‌کنند. بنابراین، می‌توانید مسیر خود را مطابق با جدیدترین اطلاعات برای صرفه‌جویی در زمان برنامه‌ریزی کنید.
اما برای دسترسی به نقشه زنده و تعامل با سایر رانندگان باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. سازگاری Waze با پخش موسیقی و پادکست، برای شما تجربه استفاده را لذت‌بخش‌تر می‌کند. می‌توانید هنگام رانندگی با Apple CarPlay از آن بر روی صفحه نمایش خودرو خود استفاده کنید.

برنامه BeReal

برنامه BeReal

احتمالاً نام شبکه اجتماعی BeReal را تاکنون شنیده‌اید. این شبکه اجتماعی به‌راستی درحال تغییر تعریف برنامه‌های رسانه اجتماعی است. جایی‌که ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین عکس‌هایمان را با فیلترهای فراوان قرار دهیم. اما BeReal به شما امکان می‌دهد چهره واقعی زندگی خود را به دیگران نشان دهید. این برنامه هر روز به شما پیام داده و فرصت می‌دهد تا در عرض 2 دقیقه از زندگی واقعی خود عکس بگیرید. البته اگر در وضعیت خوبی نیستید، برای آن، در زمان‌های مختلف اعلان دریافت خواهید کرد.
پس از عکسبرداری، تصویر خود را به صورت عمومی در همان زمان به اشتراک می‌گذارید و خواهید دانست که دوستانتان در همین زمان در موقعیت مکانی خود چه کار می‌کنند. همچنین می‌توانید مانند دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی درباره BeReal دوستتان نظر بدهید و به آن واکنش نشان دهید. با دوربین BeReal می‌توانید همزمان سلفی و بک‌شات بگیرید. علاوه بر آن در مواردی، BeReal یک چالش منحصر به فرد را نیز ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن Canva

برنامه Canva

اپلیکیشن Canva بهترین دوست شما برای طراحی هر عکسی است که می‌خواهید. این برنامه طراح گرافیک، به شما قالب‌های بی‌شماری می‌دهد تا همه‌چیز از پست‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا پوسترها، والپیپرها، رزومه‌ها، کارت‌ها، و حتی انیمیشن‌ها و موارد دیگر را ایجاد کنید. بنابراین قابلیت ویرایش فیلم، ساخت اسلاید پاورپوینت و موارد دیگر را نیز دارد. Canva می‌تواند به شما کمک کند که تصویری به‌ یاد ماندنی تولید کنید. شما می‌توانید از ابتدا شروع به ساختن قالب خلاقانه و خاص خود کنید یا از یکی از قالب‌های رایگان Canva استفاده کنید.

برنامه InShot

برنامه InShot

یک برنامه ویرایش ویدیو که ایجاد داستان‌های ویدیویی جذاب را تنها در چند دقیقه آسان‌تر می‌کند. اپلیکیشن InShot نه تنها به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را ویرایش کنید، بلکه تصاویر را نیز می‌توانید با آن ویرایش کنید و به شما امکان می‌دهد از آن‌ها کلاژ ایجاد کنید. همچنين این برنامه به شما امکان می‌دهد چندین ویدیو را در یک زمان ترکیب کنید. اگرچه سرعت ادغام گاهی می‌تواند آهسته باشد.
ویرایشگر ویدیوی آن ویژگی‌های بسیاری را به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال، می‌توانید به راحتی ویدیوها را برش دهید، کوتاه کنید یا تقسیم کنید. افزودن موسیقی یا صداگذاری با میکروفون به ویدیوی شما آسان است. همچنین به شما امکان می‌دهد استیکرهای مختلفی را به ویدیوها اضافه کنید.

نظر شما در مورد بهترین برنامه‌های آیفون به انتخاب نیونیوز1 چیست؟ جای کدام برنامه‌ را در این لیست خالی می‌بینید؟ برنامه‌های مورد علاقه شما کدام‌ها هستند؟ به ما در بخش نظرات بگویید!

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و iGeeksblog

گرد آورنده
نیونیوز1
منبع
iGeeksblog
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا