فیلم و سریال

معرفی سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ Miss Scarlet and The Duke: فصل جدید در راه است!

شخصیت الیزا در سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ نمایانگر دو زن قهرمان از دو رمان مشهور است!

خلاصه نوشته
  • سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ داستانی جنجالی از حل قتل‌ها و جنایت‌ها در لندنِ قرن نوزدهم است که الیزا نقش اصلی این سریال می‌باشد.

معرفی سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ را صفحه سینمای نیونیوز۱ از دست ندهید! داستان این سریال درباره حل کردن جنایت‌هایی است که در قرن نوزدهم رخ می‌دهد. الیزا اسکارلت برای حل این جنایت‌ها همراه با یک بازرس اسکاتلندی به نیروهای لندن می‌پیوندد. در ادامه همراه با بررسی و تماشای تریلر رسمی سریال همراه نیونیوز۱ باشید.

سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ نیونیوز۱
سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ در نیونیوز۱ Miss Scarlet and The Duke

معرفی سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲: Miss Scarlet and The Duke 

سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ به کارگردانی بی‌نظیر راشل نیو (Rachel New) ساخته شده است. ژانر این سریال جذاب جنایی و درام می‌باشد. از ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰ اکران رسمی این سریال آغاز شده است. اولین قسمت آن توانست امتیاز ۷.۵ را در رسانه IMDB بدست آورد. پس از آن ۵ قسمت دیگر در سال ۲۰۲۱ و ۶ قسمت هم در سال ۲۰۲۲ اکران شد. اینک فصل سوم سریال خانم اسکارلت و آقای دوک در ۸ ژانویه سال ۲۰۲۳ یعنی ۱۸ دی سال ۱۴۰۱ پخش می‌شود. در حدود ۹۴ تا ۹۵ درصد از کاربران گوگل این سریال را دوست داشتند.

سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ نیونیوز۱

نام الیزا شخصیت برجسته این سریال برگرفته از ۲ شخصیت ادبی و داستانی است. اسکارلت اوهارا برگرفته از رمان معروف بر باد رفته (Gone with the wind) و الیزا از شخصیت رمان مشهور غرور و تعصب (Pride and Prejudice) در شکل‌گیری آن تاثیر داشتند.

سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ نیونیوز۱

بازیگر نقش اول سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ کیست؟

کیت فیلیپس (Kate Phillips) بازیگر نقش اول سریال به خوبی توانسته ایفای نقش کند. استوارت مارتین (Stuart Martin) بازیگر مرد اول این سریال در کنار کیت، در نقش دوک بازی کرده است. فیلمنامه و تدوین داستان این مجموعه توسط راشل نیو انجام شده است.

سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ نیونیوز۱

فیلمبرداری سریال خانم اسکارلت و دوک برای فصل در ایرلند بوده است اما بنظر می‌رسد که شهر لندن است. به طور کلی نظر مخاطبین نسبت به سریال خانم اسکارلت و دوک مثبت بوده است. کاربران نظرهای مثبتی برای این سریال نوشتند و نقدهای معقولی داشتند. از جمله آن را جذاب و گیرا دانستند. کتی بلتون (Cathy Belton) در نقش ایوی، آنسو کابیا (Ansu Kabia) در نقش موسز، دنی میدوینتر (Danny Midwinter) در نقش‌ دی اس فرانک جنکینز در کنار سایر بازیگران ایفای نقش کردند. با تماشای تریلر و بررسی داستان همراه ما باشید.

داستان سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ Miss Scarlet and The Duke در فصل گذشته و فصل جدید!

در قسمت ششم از فصل دوم ماجرای الیزا و دوک به چالش کشیده شد. هنگامی که این دو فرد درگیر مسائل روابطشان بودند اتفاق عجیبی افتاد. الیزا تصمیم می‌گیرد که با نَش همکاری کند، اما در همین زمان این بازپرس خصوصی کشته می‌شود! اما ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود. هنگامی که الیزا و موسِز بر روی این پرونده قتل کار می‌کنند تا علت را پیدا کنند متوجه چیزی دیگری می‌شوند! الیزا متوجه می‌شود که هدف گلوله نش نبوده بلکه خودش بوده است.

سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ نیونیوز۱
Miss Scarlet and the Duke 2022 سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ نیونیوز۱

در نتیجه احتمال می‌رود که در فصل سوم قسمت اول الیزا و موسز پیگیر حل این مسئله باشند. هنوز اطلاعات رسمی درباره داستان قسمت جدید نیست اما می‌توان حدس زد که موضوع حول محور کشف این قتل باشد. همچنین در پروسه حل کردن این پرونده رابطه الیزا و دوک هم جریان خودش را می‌رود.

نگاه کلی به داستان سریال خانم اسکارلت و دوک

داستان سریال خانم اسکارلت و دوک با فوت شدن پدر الیزا شروع می‌شود. هنگامی که الیزا پدرش را از دست می‌دهد با انتخاب دشواری روبرو می‌شود. او به عنوان کسی که ازدواج نکرده است با فقر روبرو می شود. الیزا مجبور می شود که حرفه پدرش را که یک اداره کارگاهی است ادامه دهد. در این حین با بازرسی به نام ویلیام ولینگتون معروف به دوک آشنا می‌شود. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به جنایات و پرونده‌های خاص لندن بپردازند. در آینده بیشتر خبرهای مرتبط با این سریال را پوشش می‌دهیم.

تریلر سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲

در این بخش از مطلب تریلر رسمی سریال خانم اسکارلت و دوک ۲۰۲۲ را برای شما قرار داده‌ایم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید معرفی سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ و بهترین فیلم های درام نتفلیکس تا به امروز را بررسی کنید. اگر به انیمیشن علاقه دارید معرفی لایل لایل کروکودیل ۲۰۲۲ را بررسی کنید. همچنین اگر طرفدار سریال تاج و تخت بوده‌اید بررسی سریال جنجالی خاندان اژدها را مطالعه کنید!

 

گرداورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱

منبع: وب سایت خارجی

ممنون از همراهی شما.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا