اخبار سینما و هالیوود

دنیل کالویا در فیلم جدید پلنگ سیاه 2 حضور نخواهد داشت!

حضور دنیل کالویا در فیلم جدید جردن پیل!

دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) هنرپیشه مطرح بریتانیایی در فیلم جدید پلنگ سیاه 2  (Black Panther 2) ایفای نقش نخواهد کرد. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید‌‌. فصل دوم بازی مرکب در راه است و نتفلیکس تیزر آن را منتشر کرد. با کلیک بر اینجا این مطلب و توضیحاتی از فصل دوم بازی مرکب را در نیونیوز۱ از دست ندهید‌.

دنیل کالویا بازیگر فیلم پلنگ سیاه Black Panther 2018

دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) هنرپیشه 33 ساله بریتانیایی است. این بازیگر مطرح جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. کالویا در سال 2018 در فیلم اکشن و علمی‌تخیلی پلنگ سیاه (Black Panther) در نقش وکابی هنرنمایی کرده بود. این فیلم به کارگردانی رایان کوگلر (Ryan Coogler) برنده 3 اسکار شد و امتیاز 7.3 را در سایت IMDb دریافت کرد.

طبق اعلام عوامل فیلم پلنگ سیاه، قسمت دوم این فیلم اکشن در سال 2022 منتشر خواهد شد. در این اثر دنباله‌ای از شخصیت‌های قسمت نخست پلنگ سیاه بررسی خواهند شد. نتفلیکس زندگی دیوید بکهام را با یک مستند جنجالی به تصور خواهد کشید. با کلیک بر روی بخش رنگی، این مطلب را در نیونیوز۱ بخوانید‌‌.

دنیل کالویا در بررسی جدید دنیای پلنگ سیاه نقش آفرینی نخواهد کرد!

تولید واکاندا برای همیشه (Wakanda Forever) در ماه مارس به پایان رسید. کمپانی‌ والت‌دیزنی قرار است آن را در 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) منتشر کند. عنوان قسمت جدید این فیلم  پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه (Black Panther: Wakanda Forever) است. عوامل ساخت این پروژه گفته‌اند که از کالویا درخواست کرده بودند در این اثر جدید هنرنمایی کند، اما او به آن‌ها ملحق نشد. کالویا به علت حضور در فیلم جدید نه (Nope) به کارگردانی و قلم جردن پیل (Jordan Peele) نتوانست به پروژه ساخت پلنگ سیاه 2 ملحق شود.

کالویا در سال 2017 با جردن پیل در فیلم برو بیرون (Get Out) همکاری کرده بود. ثمره این همکاری موفق دریافت نامزدی اسکار برای کالویا بود. فیلم جدید ترسناک و علمی‌تخیلی نه (Nope) در 22 ژوئیه 2022 (برابر با 31 تیرماه 1401) منتشر شده است. داستان فیلم ساکنان شهری منزوی را دنبال می‌کند که شاهد رویدادی مرموز هستند. هریسون فورد بازیگر سرشناس هالیوودی هشتاد ساله شد!

منبع: variety.com و مجله اینترنتی نیونیوز۱

گرد آورنده
newnews1
منبع
variety
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا