زندگی

طرح کاغذ دیواری را چگونه انتخاب کنیم: چند ایده ساده برای هارمونی خانه!

تنها با چند طرح کاغذ دیواری ساده فضای کل دیوارها را تغییر دهید و خانه را بازسازی کنید!

برای تغییر اساسی دکوراسیون منزل آماده‌اید؟ با انتخاب طرح کاغذ دیواری‌‌ شیک، ساده و مینیمال فضای خود را متحول کنید. اگر مکان سرسبزی دارید و به دنبال دیزاین کردن آن هستید، مطلب ما درباره فضاسازی باغ با ایده‌های رایگان و مدرن را حتماً بررسی کنید.

نیونیوز۱ طرح کاغذ دیواری

وقتی زمان گزینش رنگ، الگو، هارمونی و طرح کاغذ دیواری است، دیگر فرقی ندارد کدام قسمت از خانه را تغییر می‌دهید، انتخاب دشوار می‌باشد. اما مطمئناً شما آنقدر خوش شانس هستید که می‌توانید از جدیدترین ایده‌های خلاقانه طراحان استفاده کنید. طی یک زمان طولانی مدت استفاده از کاغذ دیواری رو به افول رفته بود. اما به گفته طراحان در سال ۲۰۲۳ دکوراسیون فضای داخلی و استفاده از کاغذ دیواری افزایش پیدا کرد.

نحوه فروش آنلاین محصولات: 10 مرحله برای یادگیری کسب و کار آنلاین!

طرح کاغذ دیواری را با وسایل چوبی تطبیق دهید

از دو سه پالت رنگی که با وسایل چوبی‌ مطابقت دارند استفاده کنید. نیازی نیست خود را با رنگ سفید محدود کنید. طرح کاغذ دیواری می‌تواند شامل رنگ‌های تونالیته باشد، که با وسایل اطراف ترکیب خیلی خاص و جذابی را شکل دهد. این رنگ‌ها با سفید هم تضادی ندارند و جلوه اتاق را متفاوت می‌کنند. طرح کاغذ دیواری خود را نزدیک به رنگ چوب‌ها انتخاب کنید.

طرح کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را به عنوان اسپلش‌بک استفاده کنید

یکی از گزینه‌های مناسب برای آشپزخانه استفاده از اسپلش بک یا طرح‌های تزئینی است. با انتخاب طرح‌های تزئینی شیک و ساده فضای آشپزخانه خود را تغییر دهید. به طور معمول کاغذ دیواری‌هایی که در آشپزخانه استفاده می‌شوند، در برابر آب و حرارت مقاوم می‌باشند. از طرح‌های برجسته و خلاقانه بهره بگیرید.

طرح کاغذ دیواری

آیا به الگوها و شکلها علاقه دارید؟

طرح‌ها و الگوها در عین ساده بودن به هارمونی محیط کمک می‌کنند. با انتخاب یک الگوی ساده می‌توانید فضای یکپارچه‌ای را درست کنید. جدا از کاغذ دیواری، سعی کنید تمام اشیای اطراف را با هم در نظر بگیرید. برای مثال می‌توانید طرح کاغذ دیواری را با کفپوش هماهنگ کنید.

خانه طرح کاغذ دیواری

آیا به طرح‌ های پارچه‌ ای فکر کردید؟

ریچارد اسمیت، بنیانگذار Madaeux، می‌گوید: از کاغذ دیواری‌هایی که شبیه پارچه هستند استفاده کنید. اگر به طرح‌های گلدوزی قرن هفدهمی مانند لوسیا علاقه دارید، یک سبک کاملاً کلاسیک درست کنید. استفاده از بافت‌های قدیمی و کهنه فضایی متفاوت و تاریخی می‌تواند شکل دهد. ترکیب کاغذ دیواری مدرن با بافت پارچه‌ای، ساختاری سنتی و در عین حال معاصر بوجود می‌آورد.

خانه طرح کاغذ دیواری

اگر سقف کوتاهی داریم از چه کاغذ دیواری استفاده کنیم؟

با انتخاب هوشمندانه و مبتکرانه چشم‌ها را گول بزنید و سقف خود را بلندتر به نظر برسانید. با انتخاب طرح‌های عمودی، دیوارها را کشیده‌تر کنید. خطوط و الگوهای عمودی به صورت ناخودآگاه چشم‌ها را فریب می‌دهد.

طرح کاغذ دیواری

از کاغذ دیواری برای در اتاق استفاده کنید!

این روزها به علت تنوع علایق و سلیقه‌های افراد، دیگر چیزی وجود ندارد که نتوانید آن را کاغذ دیواری کنید. به علت پیشرفت تکنولوژی، افزایش کیفیت و تنوع در طرح‌ها خیلی راحت‌تر می‌توانید برروی وسایل مختلف از آن استفاده کنید. از کاغذ دیواری مشابه دیوار یا رنگی متضاد برای در اتاق استفاده کنید.

طرح کاغذ دیواری

با طرح‌ های ساده کمد و دراورهای خود را بازسازی کنید!

از کاغذ دیواری نه تنها برای دیوار، بلکه برای بازسازی کمد، دراور و میزآرایشی استفاده کنید. برای تزئین کردن آن، کشو‌ها، مهره‌ها و دستگیره‌ها باید جدا شوند. از طرح‌های ساده و ترجیحا مینیمال استفاده کنید.

خانه طرح کاغذ دیواری

۱۰ روش موثر برای بهبود مهارت های ارتباطی را بیاموزید!

منبع: www.idealhome.co

گردآورنده:‌ مجله اینترنتی نیونیوز۱

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا