فیلم و سریال

معرفی سریال مامان این کارو نکن Mom Don’t Do That 2022: اثری کمدی از عشق مادری 60 ساله در نتفلیکس!

معرفی سریال مامان این کارو نکن اثری از تایوان را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ از دست ندهید‌.

سریال مامان این کارو نکن با عنوان انگلیسی Mom Don’t Do That محصول سال 2022 و تولید تایوان است. این سریال زندگی یک مادر بیوه و فرزندانش را به نمایش گذاشته است. اگر به اثری کمدی و طنز نیاز دارید، این سریال خنده‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه با معرفی سریال مامان این کارو نکن (Mom Don’t Do That) مجله اینترنتی نیونیوز۱ را همراهی کنید. مطلب 7 فیلم و سریال جذاب در تابستان 2022 را در اینجا بررسی کنید.

 

معرفی سریال مامان این کارو نکن Mom Don’t Do That 2022: کمدی خونگرم از تایوان و کمپانی نتفلیکس!

سریال مامان این کارو نکن! (Mom Don’t Do That) در ژانرهای کمدی، درام و رمانتیک به کارگردانی وی لینگ چن (Wei-ling Chen) و چونگ هونگ لی (Chun-Hong Lee) می‌باشد. این سریال براساس رویدادهای زندگی واقعی است و سفری از عشق را روایت می‌‌کند. این نمایش عمدتاً به زبان ماندارین است و نتفلیکس آن را با زیرنویس انگلیسی در دسترس کاربران قرار داده است.

مامان این کارو نکن در تمامی قسمت‌ها چاشنی طنز را دارا است و شما را سرگرم خواهد کرد. عناصر این سریال پویایی خانواده، توانمندی زنان و رهبری آن‌ها است. جذاب‌ترین نکته درمورد این سریال این است که هر شخصیت داستان مستقل خود را دارد که به تدریج به یک داستان کامل تبدیل می‌شود. مطلب معرفی و بررسی سریال شی هالک وکیل دادگستری 2022 (She Hulk Attorney at Law) را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ از دست ندهید.

نکته منفی این اثر نیز این است که گاهی اوقات احساس می‌کنید که بعضی از قسمت‌ها بیش از حد طولانی به نظر می‌رسند. اما در کل باید بگوئیم که ماجراهای طنز یک مادر و دختران او شما را سرگرم خواهد کرد. علاوه بر سکانس‌های کمدی و خون‌گرم، سریال مامان این کارو نکن لحظات احساسی خانواده را نیز به نمایش می‌‌گذارد.

جزئیاتی از تولید و امتیازات سریال مامان این کارو نکن Mom Don’t Do That 2022

فیلم‌برداری مجموعه مامان این کارو نکن در شهر تایپه تایوان انجام شده است‌ و سبک خوبی را داشته است. بودجه این نمایش 100 میلیون‌دلار تایوان بوده است. فصل نخست این اثر در 11 قسمت ساخته شده است و مدت زمان هر قسمت حدود 50 دقیقه است. مامان این کارو نکن تقریباً برای همه مناسب است و محدودیت ندارد. مامان این کارو نکن امتیاز 6 را در رسانه IMDb دریافت کرده است و 90 درصد از کاربران گوگل نیز نظر مثبتی به تماشای آن داشته‌اند. تاریخ انتشار نخستین قسمت آن در 15 ژوئیه 2022 (برابر با 24 تیرماه 1401) از کمپانی نتفلیکس بوده است.

خلاصه داستان سریال مامان این کارو نکن Mom Don’t Do That 2022: ماجراهای زنی میخواهد دوباره عشق را تجربه کند!

داستان مجموعه مامان این کارو نکن درمورد زنی شصت ساله است که با مرگ همسرش شریک عاطفی ندارد. او تصمیم می‌گیرد دوباره عاشق شود و موانع سنی خود را نادیده بگیرد. او دو دختر دارد که از تصمیم مادرشان آزرده‌خاطر هستند. این سه زن پس از از دست دادن مرد خانواده‌شان، با عشق، روابط جدید و مردم سر و کار دارند. این مادر سعی می‌کند با برنامه‌های جدید، شانس دومی براش عشق پیدا کند. مطلب معرفی سریال کمدی و خانوادگی تواریخ گوردیتا 2022 (Gordita Chronicles) پیشنهاد ما به شما است.

تریلر سریال مامان این کارو نکن Mom Don’t Do That 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضای این سریال، تریلر آن را قرار داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که آن را مشاهده نمایید.

 

لیست عوامل و بازیگران سریال مامان این کارو نکن Mom Don’t Do That 2022

وی لینگ چن (Wei-ling Chen) و چونگ هونگ لی (Chun-Hong Lee) کارگردانان نمایش مامان این کارو نکن هستند. تدوین فیلم برعهده تزو یینگ وو (Tzu-Ying Wu) بوده است. از بازیگران مامان این کارو نکن بیلی (Billie) در نقش وانگ می‌می، آلیسا چیا (Alyssa Chia) در نقش چن رو رونگ، کو شی سون (Kou Shi Xun) در نقش چنگ گوانگ هوی، آلیس که (Alice Ke) در نقش چن رو مین، کریس وو (Chris Wu) در نقش رو رونگ، آستین لین (Austin Lin) در نقش شائو چا و ویکی تسنگ (Vicky Tseng) در نقش چنگ کیت هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

 

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 5.4
فیلم‌نامه - 5.5
تولید و تدوین - 5.7
شخصیت ها - 5.7
اتمسفر - 6
جذابیت - 6

5.7

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا