فیلم و سریالنقد و بررسی فیلم و سریال
موضوعات داغ

معرفی و بررسی سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری که هالک زن میشود!

این بار جنیفر والترز که وکیل دادگستری است شی هالک می‌شود!

خلاصه نوشته
  • شی هالک یک زن وکیل دادگستری: ابرقهرمان جدید مارول!

سریال شی هالک: وکیل دادگستری (She-Hulk: Attorney at Law) با ژانر ماجراجویی، کمدی، اکشن و علمی تخیلی اثر جدید جهان سینمایی مارول و دیزنی پلاس می‌باشد. در این سریال نخستین بار است که یک ابرقهرمان زن عظیم الجثه و پرقدرت در قالب یک هالک ظاهر شده است. از دیگر مطالب جذاب سینمایی نیونیوز1 می‌توانید مطلب بهترین سریال‌های 2022 را به انتخاب کارشناسان این مجله مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید مطلب فیلم مرد خاکستری و اسپین‌آف آن را مشاهده نمایید. از دیگر سریال‌های درام و کمدی مطلب سریال خرس را از دست ندهید. با کلیک روی نام زنگی مطلب به صفحه مربوطه منتقل خواهید شد. در ادامه با معرفی، نقد و بررسی مختصر، مرور خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل تولید و ستارگان سریال شی هالک همراه مجله اینترنتی نیونیوز1 باشید.

معرفی سریال شی هالک 2022 She Hulk: بار دیگر دیزنی و مارول با یک قهرمان زن جدید!

سریال شی هالک: وکیل دادگستری (She-Hulk: Attorney at Law) از کمپانی مارول و دیزنی منتشر شده از پلتفرم دیزنی پلاس می‌باشد. این سریال در ژانر علمی تخیلی، اکشن، ابرقهرمانی و ماجراجویی و کمدی می‌باشد. تاتیانا ماسلانی در نقش جنیفر والترز و شی هالک بسیار خوش درخشیده است. او در کنار مارک روفالو (هالک) و چارلی کاکس (دردویل) چهره جذابی به این سریال بخشیده‌اند. فصل اول این سریال در 9 قسمت منتشر خواهد شد. قسمت اول این سریال در تاریخ 18 اوت (27 مرداد 1401) منتشر شده و هر هفته در روزهای پنج‌شنبه قسمت جدید آن انتشار می‌یابد.

داستان این سریال برگرفته از کتاب‌های کمیک استن لی شکل گرفته است. میانگین امتیاز کاربران IMDB به سریال شی هالک در قسمت اول تا این لحظه 5.6 بوده است. واضح است که این امتیاز با انتشار قسمت‌های بعدی این سریال تغییر خواهد کرد. آرای داوران در رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای سریال شی هالک 86 درصد مثبت بوده است. در انتهای مطلب می‌توانید امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز1 به این سریال را مشاهده نمایید. در ادامه با نقد و بررسی، مرور خلاصه داستان، تریلر و لیست سازندگان و بازیگران سریال شی هالک همراه نیونیوز1 باشید.

معرفی و بررسی سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری که هالک زن میشود!

نقد و بررسی مختصر سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری ابرقهرمان و با شیطنت های خاص!

تاتیانا ماسلانی به عنوان بازیگر اصلی جلوه خاصی با ایفای نقش خود به این سریال بخشیده است. او با شیطنت‌های خاص خود و چهره کاریزماتیکش برای نقش شی هالک بسیار مناسب بوده است. چهره او شاید یکی از طبیعی‌ترین چهره‌ها در میان ابرقهرمانان مارول است. نکته دیگر در ایفای نقش او گیرایی آن می‌باشد. کارگردانی سریال شی هالک کیفیت متوسطی دارد. ریتم و ضرب آهنگ پیشرفت داستان این سریال نسبتا سریع است. سرعت سریال به صورتی است که بیننده از دیدن آن اصلا خسته نخواهد شد.

معرفی و بررسی سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری که هالک زن میشود!

بررسی سریال شی هالک 2022 She Hulk: کیفیت کاملا متوسط از همه نظر!

با این وجود برخی از ایده‌های در فیلم‌نامه و تولید فیلم بسیار ساده و سطحی بوده‌اند. برخی از منتقدان بعصی از نکات موجود در تولید این سریال را کودکانه دانسته‌اند. به طور کلی این سریال نه بسیار عالی است نه بسیار بی کیفیت. کیفیت تولید، فیلم‌نامه، کارگردانی و ایفای نقش کلی بازیگران این سریال همگی در سطح متوسط است. دیالوگ‌های طنز و سکانس‌های کمدی در این سریال مورد توجه ویژه‌ای از سوی سازندگان بوده است. از خصوصیات جالب توجه و گیرای این سریال چاشنی کمدی تلفیق شده با داستان آن است. بسیاری ازن سریال را یک تولید ضعیف از نمایش یک شخصیت زن قدرت‌مند دانسته‌اند. برخی نیز به ایده کلیشه‌ای مقایسه قدرت ابرقهرمانان زن و مرد انتقاد کرده‌اند. در این مورد مقایسه شی هالک و هالک را شاهد بودیم.

سریال شی هالک با جلوه‌های ویژه با کیفیت متوسط و طراحی خاص و جذاب چهره جنیفر والترز در حالت هالک شدن ظاهر شده است. تاتیانا ماسلانی به عنوان نخستین ابرقهرمان زن عظیم الجثه و بسیار قدرت‌مند دنیای قدرت را از زاویه دید یک زن به خوبی نشان داده است. موضوعات درام تا این لحظه با توجه به تنها قسمت منتشر شده از این سریال چندان مورد توجه سازندگان نبوده است. هیجان قسمت اول نیز چندان زیاد نیست و در سطح متوسطی قرار دارد. مارک روفالو نیز درخشان در نقش خود ظاهر شده و مجددا خاطرات هالک را برای مخاطب زنده خواهد کرد. در ادامه با مرور خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل تولید این سریال همراه ما باشید.

معرفی و بررسی سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری که هالک زن میشود!

خلاصه داستان سریال شی هالک: وکیل دادگستری She-Hulk: Attorney at Law

در ابتدای سریال جنیفر والترز را می‌بینیم که به عنوان یک وکیل دادگستری در حال آماده شدن برای شرکت در یک پرونده مربوط به ابرقهرمان‌ها است. در ادامه متوجه می‌شویم که او مانند هالک شده است اما این که چه‌طور، با پرش داستان به گذشته مشخص می‌شود. چند ماه قبل، جنیفر والترز به همراه پسر خاله‌اش بروس بنر راهی یک سفر جاده‌ای بودند که با یک سفینه تصادف می‌کنند. بروس بنر که هالک نام آشنا و ملقب با هالک باهوش است دچار خونریزی شده و خونش وارد زخم باز جنیفر می‌شود.

همین موضوع باعث جهش در جنیفر می‌شود و او را به هالک تبدیل می‌کند. اما جنیفر در ابتدا کنترل خود را از دست داده و گیج می‌شود. پس از بی‌هوش شدن و به هوش آمدنش خود را در آزمایشگاه بروس می‌یابد. بروس برای او توضیح می‌دهد که چه اتفاقی افتاده است. جنیفر باید مدتی نزد بروس بماند و آموزش‌های لازم جهت کنترل کردن قدرتش را فرا گیرد. جنیفر برای مدتی با آموزش برای به دست آوردن آرامش و نحوه استفاده از قدرت‌هایش در کنار بروس می‌ماند. آن‌ها حتی با یک‌دیگر به یک مبارزه دوستانه می‌پردازند.

معرفی و بررسی سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری که هالک زن میشود!

جنیفر باز می‌گردد تا به شغل وکالت خود مشغول شود. او که پس از ترک خانه و آزمایشگاه بروس دیگر به هالک تبدیل نشده است؛ در دادگاه مجبور به مبارزه با یک فرد شرور می‌شود. او در عموم در قالب شی هالک برای نخستین بار ظاهر می‌شود و این نقطه پایان قسمت اول خواهد بود. خبر خوب درمورد قسمت‌های آینده این سریال حضور دردویل با بازی چارلی کاکس در کنار جنیفر والترز است. خوب می‌دانیم که هر دوی آن‌ها وکیل هستند و احتمالا در موضوعاتی مجبور به همکاری با یک‌دیگر خواهند شد. در ادامه با بررسی تریلر و لیست عوامل تولید و ستارگان این سریال همراه نیونیوز1 باشید.

تریلر سریال شی هالک 2022 She Hulk

در این بخش از مطلب جهت آشنایی شما با فضا و اتمسفر سریال شی هالک تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست سازندگان و بازیگران سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری!

کت کویرو (Kat Coiro) و آنو ولیا (Anu Valia) کارگردانی سریال شی هالک را برعهده داشته‌اند. جسیکا گائو (Jessica Gao) نویسنده اصلی فیلم‌نامه در کنار دانا شوارتز (Dana Schwartz)، کودی زیگلار (Cody Ziglar) بر اساس کتاب‌های کمیک استن لی (Stan Lee) نویسندگی این سریال را انجام داده‌اند. کوین فایگی (Kevin Feige)، کت کویرو و جسیکا گائو تهیه‌کنندگان اصلی این سریال بوده‌اند. موسیقی متن سریال شی هالک اثر امی دوهرتی (Amie Doherty) و مدیریت فیلم‌برداری آن برعهده فلوریان بالهاوس (Florian Ballhaus) و داگ چمبرلین (Doug Chamberlain) بوده است.

معرفی و بررسی سریال شی هالک 2022 She Hulk: وکیل دادگستری که هالک زن میشود!

تاتیانا ماسلانی (Tatiana Maslany) در نقش جنیفر والترز یا شی هالک، مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش بروس بنر یا هالک، چارلی کاکس (Charlie Cox) در نقش دردویل، جینجر گونزاگا (Ginger Gonzaga) در نقش نیکی راموس، جمیلا جمیل (Jameela Jamil) در نقش تیتانیا، استیو کولتر (Steve Coulter) در نقش هولدن هالیوی، تیم راث (Tim Roth) و بندیکت وونگ (Benedict Wong) در نقش ونگ بازیگران اصلی سریال شی هالک هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDB

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 7.1
ایفای نقش - 7.4
فیلم‌نامه - 5.7
تولید، تدوین و ترکیب - 6.2
جلوه‌های ویژه - 6.6
ریتم و ضرب آهنگ - 7.5
نوآوری، جذابیت و هیجان - 6.8
اتمسفر - 5.7
بودجه - 6.7

6.6

میانگین امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 3.25 ( 1 رای)

گرد آورنده
نیونیوز1
منبع
imdb
مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا