فیلم و سریال

معرفی سریال خرس 2022 The Bear: اثری درام از مشکلات اداره یک رستوران!

سریال خرس با امتیاز بالای کاربران یکی از سریال‌های پرطرفدار است‌. معرفی آن را در نیونیوز۱ از دست ندهید!

سریال خرس (The Bear) محصول جدید سال 2022 از ایالات‌متحده است. این سریال درمورد یک آشپز حرفه‌ای است که پس از وقوع یک فاجعه به شیکاگو می‌رود. این اثر یک نمایش بی‌عیب و نقص است. در ادامه این مطلب با معرفی سریال خرس با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید. مطلب معرفی بهترین سریال‌های سال 2022 پیشنهاد جذاب نیونیوز۱ به شما است‌.

معرفی سریال خرس The Bear 2022: اثری جذاب که امتیاز بالایی را در رسانه ها دریافت کرده است!

سریال خرس (The Bear) در ژانر درام محصول سال 2022 است. خالق این اثر کریستوفر استورر (Christopher Storer) است. این کمدی تاریک مورد توجه بسیاری از تماشاگران قرار گرفته است. فصل اول این سریال در هشت قسمت 30 دقیقه‌ای از شبکه Hulu منتشر شد.

خرس فیلم‌برداری خیره‌کننده‌ای دارد و بازیگران هنرنمایی فوق‌العاده‌ای را در آن رقم زده‌اند. استورر در این سریال فرهنگ رستوران‌های مسموم و واقعیت‌های خشن کار در آشپزخانه را به تصویر کشیده است که مورد تحسین مخاطبان قرار گرفته است. استورر و تیم حرفه‌ای نویسندگان این سریال درام توانستند آدرنالین درونی یک آشپزخانه، وضعیت نابسامان کسب و کار و انگیزه ستاره سریال برای ادامه دادن و یا تسلیم شدن را به طور ماهرانه‌ای به تصویر بکشند.

هیچ سریالی چالش‌هایی که در آشپزخانه هستند را به خوبی سریال خرس نشان نمی‌دهد. در این اثر فضای آشپرخانه مدرن است و آشفتگی‌های خانواده به چشم می‌خورد. فشار اداره یک رستوران کوچک که برعهده یکی از افراد خانواده است، محیطی عجیب و دنیایی پر از مشکلات در این درام جذاب به چشم می‌خورند.

آیا سریال خرس The Bear 2022 بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است؟

سریال خرس بر اساس داستان واقعی نیست و یک اثر تخیلی از کریستوفر استورر است‌. درحالی که داستان‌های بی‌شماری از زندگی و محیط‌های آشپزی مانند این سریال وجود دارند، اما این اثر تخیلی است. عوامل و تیم ساخت سخت تلاش کردند تا این اثر تا حد امکان واقعی به نظر برسد. اگر به مینی‌سریال علاقمند هستید، مطلب معرفی مینی‌سریال ایرما وپ 2022 (Irma Vep) و مطلب بررسی مینی‌سریال نفس بکش 2022 (Keep Breathing) را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ بررسی کنید.

جزئیاتی از تولید و امتیازات سریال خرس The Bear 2022

خرس (The Bear) اثری با همکاری کمپانی‌های FX Production و Super Frog است. منتشرکنندگان آن دیزنی پلاس، شبکه Hulu و FX Network هستند. این سریال امتیاز خوب و بالای 8.5 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 100 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند‌. همچنین 96 درصد از کاربران گوگل نیز نظر مثبتی به تماشای آن داشته‌اند. امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ به این سریال را در انتهای مطلب مشاهده نمایید. قسمت نخست این سریال 23 ژوئن 2022 (برابر با 2 تیرماه 1401) از ایالات‌متحده منتشر شد.

خلاصه داستان خرس The Bear 2022: ماجراهای یک آشپز جوان پس از مرگ برادرش!

داستان سریال خرس درمورد یک آشپز جوان به نام کارمن است. با مرگ دل‌خراشی که در خانواده‌اش اتفاق می‌افتد، او مجبور می‌شود به شیکاگو بازگردد. کارمن باید کسب و کار خانوادگی‌اش را اداره کند و در این راه با دنیایی دورتر از آنچه که عادت کرده بود، مواجه می‌شود. او باید با واقعیت‌های بازار کار آشپزخانه‌شان روبرو شود.

تریلر سریال خرس The Bear 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا اتمسفر سریال جذاب خرس تریلر آن را قرار داده‌ایم. معرفی سریال الیزابت شدن 2022 (Becoming Elizabeth) بر اساس واقعیتی از زندگی الیزابت تودور را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

لیست عوامل و بازیگران سریال خرس The Bear

خالق خرس کریستوفر استورر (Christopher Storer) است. استورر کارگردان 5 قسمت و جوانا کالو (Joamma Calo) کارگردان 3 قسمت از این اثر بوده‌اند. از اعضای تیم نویسندگان و ویرایش‌گران فیلم‌نامه کارن جوزف ادکاک (Karen Joseph Adcock)، سوفیا لویتسکی ویتز (Sofya Levitsky-Weitz)، الکس اوکیف (Alex O’Keefe)، جوانا کالو و استورر هستند. موسیقی سریال برعهده چی ای کیو  (J.A.Q.) بوده است.

از بازیگران سریال خرس جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White) در نقش کارمن برزاتو، ایبون ماس-باچرخ (Ebon Moss-Bachrach) در نقش ریچارد، آیو ادبیری (Ayo Edbiri) در نقش سیدنی، لیونل بویس (Lionel Boyce) در نقش مارکوس، لیزا کولون زایاس (Liza Colón-Zayas) در نقش تینا، ادوین لی گیبسون (Edwin Lee Gibson) در نقش ابراهیم، کوری هندریکس (Corey Hendrix) در نقش گری و ریچارد استراس (Richard Esteras) در نقش مانی هستند‌.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز1

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 7.5
ایفای نقش - 8
ریتم و ضرب آهنگ - 8.5
فیلم‌نامه - 7.7
اتمسفر - 8.2
تولید، تدیون و ترکیب - 7.6
جلوه‌های ویژه - 8.6

8

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 2.7 ( 1 رای)

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا