موبایل

چگونه تلفن همراه سامسونگ گمشده خود را پیدا کنیم؟

در این مطلب به ارائه راه‌کارهایی برای پیدا کردن تلفن‌همراه سامسونگ گمشده پرداخته‌ایم.

گم شدن تلفن همراه هرگز اتفاق خوبی نیست! در این مطلب قصد داریم ابزارهایی را به شما معرفی کنیم که بتوانید گوشی سامسونگ گمشده خود را پیدا کنید. اگر تلفن‌همراه خود را جابه‌جا کرده‌اید و یا آن را در جایی رها کرده‌اید، با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید تا به شما کمک کنیم تلفن خود را بیابید. امیدواریم بتوانید با انجام مراحلی که در ادامه مطلب قرار دارند به سرعت تلفن هوشمند خود را پیدا کنید و مجبور نباشید که تلفن دیگری را خریداری کنید‌.

نکاتی که پیش از گم شدن تلفن همراه باید انجام دهید!

شما هرگز نمی‌دانید که چه زمانی ممکن است تلفن‌همراه خود را گم کنید. سعی کنید پیش از آنکه تلفن‌تان را گم کنید، تنظیمات آن را آماده نگه دارید. پیش از یافتن سامسونگ گمشده، باید تلفنتان را در وضعیتی قرار دهید که بتوانید به سهولت آن را پیدا کنید‌. تلفن همراهی که گم کرده‌اید، فقط در صورتی پیدا می‌شود که به اینترنت متصل باشد‌. موقعیت مکانی نیز باید فعال باشد. تلفن همراه باید به یک حساب سامسونگ و یا حساب گوگل (یا هردو) متصل شود. ابزارها را برای یافتن تلفن همراه خود همیشه در حالت فعال قرار دهید.

نوشتن اطلاعات مهم یکی از کارهایی است که به شما کمک می‌کند تا تلفن‌همراهتان را پیدا کنید. می‌توانید اطلاعات تماس خود مانند شماره تلفن جایگزین و یا ایمیل‌تان را روی صفحه‌قفل قرار دهید. برای انجام این کار به تنظیمات> صفحه‌قفل> اطلاعات تماس بروید و اطلاعاتی که می‌خواهید نمایش داده شود را وارد کنید‌. با این کار اگر شخصی تلفن شما را پیدا کند، به محض اینکه آن را روشن کند، می‌تواند اطلاعات تماس را مشاهده کند. در نهایت او تلفن را به شما باز می‌گرداند و دیگر مجبور نیستید برای پیدا کردن آن تلاش کنید.

 

کمپانی سامسونگ ابزار مفیدی را برای پیدا کردن موبایل گمشده ارائه کرده است!

شرکت سامسونگ ابزار مخصوص تلفن‌های همراه خود را برای پیدا کردن آن‌ها ایجاد کرده است. این ابزار Find My Mobile نام دارد. برای استفاده از آن باید ابتدا آن را فعال کنید. خبر خوب این است که اگر حساب سامسونگ خود را اضافه کنید، این ابزار به طور خودکار فعال خواهد شد. بنابراین به احتمال زیاد این ابزار از قبل در تلفن شما فعال است. اگر این ابزار فعال نشده است و یا می‌خواهید آن را بررسی کنید، به تنظیمات> بیومتریک و امنیت بروید و مطمئن شوید که کلید Find My Mobile روشن است.

همچنین می‌توانید روی تنظیمات کلیک کنید تا تلفن همراه سامسونگ صفحه‌ای از گزینه‌های بیشتر برایتان نمایش دهد. یکی از این گزینه‌ها قابلیت بازکردن قفل گوشی سامسونگ از راه دور است. با فعال کردن بخش Find My Mobile، هرگاه که تلفن خود را گم کردید، می‌توانید به سایت Find My Mobile در رایانه خود بروید، روی ورود به سیستم کلیک کنید و سپس اطلاعات و جزئیات حساب سامسونگ خود را وارد کنید. سپس، سایت صفحه‌ای را به شما نشان می‌دهد که لیست تمام دستگاه‌های متصل سامسونگ شما در سمت چپ قرار دارد. روی نام تلفن گمشده کلیک کنید تا مکان تقریبی آن را روی نقشه ببینید‌.

با استفاده از Ring تلفن خاموش نیز زنگ میخورد!

همچنین سایت Find My Mobile گزینه‌های مختلف دیگری را نیز برای شما نمایش می‌دهد. نقشه تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید. اگر مکانی که نقشه نشان می‌دهد به اندازه کافی واضح نیست، می‌توانید از Ring استفاده کنید. با این گزینه تلفن همراه سامسونگ شما حتی اگر خاموش باشد، زنگ می‌خورد. اگر در مجاورت آن باشید، می‌توانید صدای زنگ را بشنوید‌. همچنین می‌توانید ردیابی مکان را انتخاب کنید تا هر 15 دقیقه یک مکان بروز از موقعیت تلفن‌همراه خود دریافت کنید. این کار باعث می‌شود که اگر تلفن شما در حال حرکت باشد، بتوانید مکان مشخص آن را پیدا کنید‌‌.

یکی دیگر از گزینه‌های مفید، افزایش عمر باطری است‌‌، زیرا شما فقط می‌توانید گوشی سامسونگ خود را زمانی که روشن است ردیابی کنید. این گزینه به شما کمک می‌کند پیش از آنکه آن را ردیابی کنید، مطمئن شوید که شارژ آن تمام نمی‌شود. گزینه‌های دیگر عمدتاً به شما کمک می‌کنند تا داده‌های تلفن‌همراه خود را حتی اگر برای همیشه از دسترس‌تان خارج است، ایمن کنید. این کار تا زمانی است که دوباره به تلفن خود متصل شوید.

حساب گوگل میتواند برای پیدا کردن تلفن گمشده به شما کمک کند!

گوگل سرویس مشابه با ابزار Find My Mobile را دارد. این سرویس به نام Find My Device است که می‌توانید آن را با رفتن به تنظیمات> گوگل> Find My Device فعال کنید. اکنون اگر گوشی سامسونگ خود را گم کردید، می‌توانید از دستگاه دیگری به وب‌سایت Find My Device بروید و وارد حساب گوگل خود شوید. پس از ورود به وب‌سایت، دستگاه‌هایی که به حساب گوگل‌تان مرتبط هستند را در سمت چپ می‌بینید. روی نام تلفن سامسونگ گمشده خود کلیک کنید و مکان آن را روی نقشه مشاهده کنید.

می‌توانید بر Play Sound کلیک کنید تا تلفن‌تان به مدت 5 دقیقه زنگ بخورد. با این کار حتی اگر تلفن در حالت بی‌‌صدا باشد نیز زنگ می‌خورد. همچنین می‌توانید تلفن خود را از راه دور قفل کنید، از حساب گوگل خود خارج شوید و یا در صورت تمایل دستگاه خود را از این صفحه پاک کنید. گوگل کروم به روز رسانی خواهد شد و سیستم امنیتی جدید در راه است. برای مطالعه سیستم امنیت گوگل کروم بر روی بخش رنگی کلیک کنید.

اسمارت واچ میتواند به راحتی تلفن همراه شما را پیدا کند!

زمانی که تلفن همراه شما دور است، راه‌کارهای پیشین گزینه‌های مناسبی برای پیدا کردن تلفن‌همراه گمشده هستند. اگر مطمئن هستید که تلفن‌همراه‌تان در همان مکانی که شما هستید قرار دارد، ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند برای پیدا کردن آن به شما کمک کند. گزینه Find My Phone را در ساعت هوشمند خود که به تلفن‌همراه‌تان متصل است فعال کنید. می‌توانید این گزینه را در بین برنامه‌های خود یا در تنظیمات سریع پیدا کنید. سپس تلفن شما زنگ می‌خورد و می‌توانید آن را بیابید.

به تلفنتان زنگ بزنید تا آن را پیدا کنید!

نخستین قدم برای پیدا کردن گوشی گمشده، تماس است. در بالا توضیحات پیشرفته‌ای را به شما ارائه دادیم، اما تماس گرفتن را هم در اولویت قرار دهید. اگر به تلفن دیگری دسترسی دارید، به تلفن‌همراه خود زنگ بزنید. همچنین اگر هیچ‌یک از خدمات فوق را راه‌اندازی نکرده‌اید، تماس گزینه خوبی است. اگر تلفن‌تان در نزدیکی شما است و از جای دقیق آن اطلاع ندارید، با شنیدن صدای زنگ می‌توانید آن را بیابید. همچنین اگر کسی پاسخ‌تان را بدهد، می‌توانید بفهمید که اکنون تلفن‌همراه‌تان کجاست.

منبع: techradar.com و مجله اینترنتی نیونیوز۱

گرد آورنده
newnews1
منبع
techradar.com
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا