عمومی

یک سگ توانست صاحبش را از سرطان نجات دهد!

یک زن زندگی خود را مدیون حیوان خانگی خود است. این سگ توانست توده سرطانی را در سینه صاحبش تشخیص دهد!

خلاصه نوشته
  • لوسی گیلز و همسرش به تازگی سگی به نام برودی را به سرپرستی قبول کرده‌اند. او متوجه می‌شود که برادوی سرطان سینه لوسی را تشخیص داده و جان او را نجات داده است.

اگر به مطالبی از سگ‌ها علاقمند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلبی درمورد اشک شوق سگ ها هنگام دیدن صاحبشان را در نیونیوز۱ مطالعه کنید. همچنین در مجله اینترنتی نیونیوز۱ باهوش ترین نژادهای سگ را بررسی کرده‌ایم، با کلیک بر اینجا این مطلب را از دست ندهید. در ادامه این مطلب با این خبر از هوش یک سگ خانگی برای تشخیص سرطان مجله اینترنتی نیونیوز۱ را همراهی کنید.

برودی سگ نجات دهنده جان انسان ها است!

لوسی گیلز 45 ساله است و پس از اینکه همسرش به مدت 6 ماه در بیمارستان بود، تصمیم گرفتند یک سگ را به عنوان عضو جدیدی به خانواده‌شان اضافه کنند. برودی از نژاد نیوفاندلند است که به دلیل توانایی‌‌ها و هوشیاری‌اش در نجات جان انسان‌ها مشهور است. صاحبان پیشین او نمی‌توانستند از او مراقبت کنند و لوسی و همسرش تصمیم گرفتند او را بپذیرند.

برودی چگونه سرطان سینه صاحبش را حس کرد؟

برودی بینی خود را از زیر بغل راست لوسی دور نمی‌کرد و این کار را بیشتر زمانی انجام می‌داد که لوسی نشسته بود. هنگامی که لوسی در حال تماشای تلویزیون و یا استراحت بود، برودی همیشه در همان نقطه بود. او در ابتدا فکر کرد که کارهای برودی برای جلب توجه است اما با دقیق شدن به این مسئله، تصمیم گرفت خود را معاینه کند زیرا برودی فقط سمت راست لوسی را هدف گرفته بود.

لوسی پس از معاینه متوجه شد که یک توده دارد. در زمان خیلی کوتاه پزشکان تشخیص دادند که او به سرطان سینه مبتلا است. مادربزرگ لوسی سال پیش بر اثر سرطان روده جان خود را از دست داد. لوسی شش دور شیمی‌درمانی و درمان‌های دیگری را انجام داد. خانواده لوسی و به خصوص برودی از او حمایت می‌کنند و به او کمک می‌کنند تا سلامت کامل خود را به دست آورد.

منبع: sciencenews.org و مجله اینترنتی نیونیوز۱

گرد آورنده
newnews1
منبع
sciencenews.org
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا