عمومیمطالب داغنجوم و هوافضا
موضوعات داغ

توجه فرازمینی‌ ها به بمب اتمی اوپنهایمر که ممکن بود زمین را نابود کند!

فرازمینی‌ها از ماقبل تاریخ تا آینده ما را رصد می‌کنند؟!

خلاصه نوشته
  • فرازمینی‌ها از ماقبل تاریخ تا آینده ما را رصد می‌کنند؟!

اخیرا اخبار مختلفی با کلید واژه حیات فرازمینی و تمدن پیشرفته فرازمینی ها می‌شنویم! ناسا، اعضای کنگره ایالات متحده و سازمان‌های اطلاعاتی مختلف، هربار نظری متفاوت درمورد فرازمینی‌ها می‌دهند. اخیرا این موضوع بیشتر تکرار شد و بر سر زبان‌ها افتاد! دلیل توجه فرازمینی‌ها به زمین و انسان‌ها در طول تاریخ چه بوده است؟ آن‌ها چه چیزی را می‌خواهند بگویند؟ در ادامه این مطلب اختصاصی، همراه نیونیوز۱ باشید!

توجه فرازمینی ها به زمین و بشر: فرازمینی‌ها از ما چه می‌خواهند؟

توجه فرازمینی ها به زمین و بشر: فرازمینی‌ها از ما چه می‌خواهند؟!

تاریخ همیشه رویدادهایی را ثبت کرده که در دوره‌های مختلف به یک شکل دیگر تکرار شده‌اند. گویا حوادث در طول زمان تکرار می‌شوند! اما این موضوع چه ارتباطی به فرازمینی ها دارد؟ متون تاریخی و کاوش‌های باستانی، گاها دانشی را نشان می‌دهد که بیشتر از دریافت مردم آن دوران بوده است! گاهی حکاکی‌های روی دیوارهای کاخ‌های باستانی و نقش‌های عجیب و معنادار سرنخ‌هایی به کاوشگران می‌دهد. اغلب این بررسی‌ها حضور پررنگ‌تر بیگانگان در گذشته، روی زمین را نشان می‌دهد.

فضایی ها

موضوع حضور فرازمینی‌ها و رصد انسان و اعمالش ترسناک به نظر می‌رسد. چاره‌ای نیست؛ باید جرئت به خرج داد و بررسی کرد! دلیل توجه فرازمینی ها به اعمال انسان چیست؟ رویدادهای مربوط به اشیای پرنده ناشناخته (UFO)، چه زمان‌هایی بیشتر بوده است؟ این آمار در طول تاریخ چه نوسانی را تجربه کرده است؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای مطلب همراه نیونیوز ۱ باشید.

فرازمینی‌ها در انقلاب‌های علمی و ظهور تمدن های پیشرفته به زمین آمده‌اند!

پیش از آن‌که علم بشر مکتوب و مستند شود، در جریان بوده است. دانشی که حضورش در طول تاریخ برای باستان‌شناسان و دانشمندان عجیب است. اما آیا ریشه این دانش و علم ما در سیارات دیگر نیز وجود دارد؟ جواب می‌تواند به سادگی بله باشد! مشاهده یوفوها توسط مردم و اطلاعات درز شده از سازمان‌های امنیتی کشورهای مختلف، پیشرفته بودن دانش و تکنولوژی آن‌ها را نشان می‌دهد. بشقاب پرنده‌هایی که حتی با ساقط کردنشان چیزی از دانش ساختشان متوجه نمی‌شویم، تاییدی برهمین موضوع است. هواپیماها و جت‌ها یا بالگردهای ساخت بشر را تصور کنید. آیا تکنولوژی و پیشرفت اختراعات بشر با تصاویر دیده شده از UFO‌ ها توجیح‌پذیر است؟ به سادگی می‌توان گفت خیر! سرعت حرکت این اشیای پرنده، نوع حرکت، توانایی ثابت ماندن، بدون صدا بودن و نورها و شکل هندسی عجیبشان دلیلی منطقی برای این پاسخ می‌باشد.

هوش فرازمینی

برای شماهم قطعا سوال پیش آمده که چرا با وجود این شواهد و پیشرفت ابزارهای اندازه‌گیری انسان، اخبار مستند درمورد فرازمینی‌ها و یوفوها در دسترس نیست؟ پاسخ ساده است! به دلیل مخفی‌کاری و ترس از عدم آمادگی جامعه برای پذیرش عصر جدید ارتباط با جهان بیرون از سیاره زمین است! سیاست سازمان‌هایی که اطلاعات بیشتری دارند، شاید برای در انحصار داشتن این دانش می‌باشد! دلایل منطقی بسیاری می‌تواند در مخفی‌کاری سازمان‌های مختلف موثر باشد. متون تاریخی نشان دهنده پیشرفت تمدن‌ها، همزمان با افزایش توجه مردم به کیهان و فرازمینی‌ها می‌باشد! شواهد می‌گويند این حضور برای پیشرفت و گاهی برای جلوگیری از پیشرفت یک موضوع است! در ادامه همراه نیونیوز۱ باشید. مطلب بررسی سیارات مشابه زمین را اینجا ببینید.

UFO یا بشقاب پرنده فرازمینی‌ها

دلیل توجه فرازمینی ها به تاسیسات هسته‌ای انسان چیست؟

ثبت‌ تصاویر حضور فرازمینی‌ ها در نزدیکی تأسیسات هسته‌ای کشورهای مختلف، بارها پیش آمده. آیا آن‌ها درحال هشدار دادن جهت عدم استفاده از سلاح هسته‌ای هستند؟ شاید تمدن‌هایی در سیارات دیگر به همین شیوه سیاره خود را نابود کرده‌ باشند! افزایش تعداد مشاهدات در طول جنگ جهانی دوم این داده‌ها را وارد حواشی کرد. گروهی تصور می‌کردند این اشیا تکنولوژی‌های پیشرفته ارتش‌ ایالات متحده و روسیه باشند! با گذشت سال‌های بیشتر و عدم هماهنگی تصاویر و شواهد با اختراعات بشر این فرضیه کم‌رنگ‌تر شد.

پس از برسر زبان‌ها افتادن نام اوپنهایمر در سال ۲۰۲۳، رسانه Mirror شواهدی از حضور UFOها و توجه فرازمینی‌ها به بمب اتمی اوپنهایمر را بررسی کرده که در ادامه مرور خواهیم کرد. پیش‌تر در نیونیوز۱ فیلم سینمایی اوپنهایمر که بسیار پرفروش بوده را بررسی کردیم. برای مشاهده این مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

نقد و بررسی فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ Oppenheimer: اشتباهی تاریخی یا نجاتی اجباری؟

بمب اتمی اوپنهایمر توجه فرازمینی‌ها را جلب کرد!

دکتر استیون گریر (Steven Greer) بنیان‌گذار مرکز دانش آموزان هوش فرازمینی ایالات متحده، طی مصاجه‌ای با VLADTV نکات جالبی را بیان کرده است. گریر گفت: به سادگی می‌توان وجود تمدن‌هایی با تکنولوژی پیشرفته‌تر به اندازه سالیان نوری را تایید کرد. قدمت بیشتر سیارات دارای حیات، دیگر موضوعی است که در آثار هنری تاریخی نیز دیده می‌شود. برخی آثار هنری مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش، نقش‌هایی از یوفوها را ثبت کرده‌اند.

فرازمینی‌ها در کمین!

سال ۱۹۴۵ رابرت اوپنهایمر با بمب اتمی جهان را تکان داد. افزایش تعداد مشاهدات اشیای پرنده در آن سال‌ها، پالس‌‌های الکتریکی عجیب جهان را متعجب کرده بود. سال ۱۹۴۷ زمانی که کنت آرنولد با هواپیمای کوچکش پرواز می‌کرد یک مشاهده عجیب داشت. او ۹ شی پرسرعت را در اطراف کوه رینر را در حال فرار روی سطح آب مشاهده نمود. این نخستین بار بود که این حادثه سندیت داست. ۸۰۰ مورد دیگر مشابه در همان سال تنها در ایالات متحده ثبت شد.

این اتفاق در انگلستان، فرانسه، روسیه و بسیاری از کشورهای دیگر تکرار شد. کشورهایی که‌در آن‌ سال‌ها بیش از هر زمانی، درگیر توسعه انرژی اتمی و تاسیسات هسته‌ای بوده‌اند. حالا شما قضاوت کنید! بنظرتان ما درحال رصد شدن هستیم؟ آیا فرازمینی‌ها درمورد استفاده از سلاح هسته‌ای به ما بارها هشدار داده‌اند؟! راستی، مطلب بررسی علامت سوال عجیب در فضا که تلسکوپ جیمز وب ثبت کرده را از دست ندهید.

تلسکوپ فضایی جیمز وب تصویر یک علامت سوال بزرگ را در کهکشان ثبت کرد!

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز۱

گرد آورنده
نیونیوز۱
مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا