اخبار سینما و هالیوود

فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ آیا به مرز ۱ میلیارد دلار فروش جهانی خواهد رسید؟

اوپنهایمر ۲۰۲۳ تبدیل به یکی از شاهکارهای حماسی کریستوفر نولان شد!

در حدود دو ماه است که از اولین اکران فیلم حماسی اوپنهایمر ۲۰۲۳ می‌گذرد. این فیلم به معنای واقعی عملکرد چشمگیری دارد و همگان را شگفت زده می‌کند. درصد فروش میلیون دلاری اوپنهایمر هنوز رو به سربالایی است. اگر از فیلم‌های جشنواره کن می‌خواهید اطلاع داشته باشید، داستان می دسامبر ۲۰۲۳ را از دست ندهید!

فروش فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳

فروش چندین میلیون دلاری فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ همچنان ادامه دارد!

فیلم اوپنهایمر با کسب دوباره ۳.۳ میلیون دلاری از فروش داخلی در ایالات متحده و کانادا، اکنون دارای ۶۱۱ میلیون دلار درآمد می‌باشد. اما دستاوردهای اوپنهایمر تنها در باکس آفیس داخلی محدود نمی‌شود، در خارج از مرزها این فیلم در جایگاه بسیار قابل توجهی قرار دارد. کریستوفر نولان، با شاهکار درام خود ۶۴ بازار سینما را در دستان خود گرفت.

فروش فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳

اوپنهایمر مخاطبان سینما را به شدت تحت تاثیر قرار داد. طرفداران فیلم‌های درام کشورهای بریتانیا، فرانسه و اسپانیا هم در فروش این فیلم تاثیر گذاشتند. اوپنهایمر با وجود حجم زیادی از مخاطبان، به درآمد ۹۳۳ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی رسید. طرفداران کیلین مورفی و کریستوفر نولان انتظار رد کردن مرز یک میلیارد دلار را، از این درام بیوگرافی داشتند. ستاره این فیلم یک نقش حماسی و تاریخی را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن بازی کرد.

نقد و بررسی فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ Oppenheimer: اشتباهی تاریخی یا نجاتی اجباری؟

دشمن پدر بمب اتمی جهان چه کسی است؟

از دیگر مواردی که فیلم اوپنهایمر را در سراسر جهان محبوب کرد، ستاره‌های گلچین شده آن است. رابرت داونی، در نقش دشمن اصلی اوپنهایمر از دیگر شخصیت‌های مهم داستان بود. رابرت داونی نقش برگزیده لوییس استراوس را، در کنار دیگر بازیگران ایفا کرد. یکی از نقاط عطف این فیلم، بازیگران و نقش‌های تاثیرگذار آن‌ها در بطن داستان پدر بمب اتمی جهان است.

فیلم اوپنهایمر در باکس آفیس

در کنار پیچیدگی‌های جنگ جهانی دوم، فیلمنامه به بخش‌های درام عاشقانه، پرهیاهو و سراسر تلاطم زندگی شخصی اوپنهایمر می‌پردازد. امیلی بلانت، در نقش کیتی اوپنهایمر، همراه کیلین مورفی فیلم را به جریان می‌اندازد. اما روابط اوپنهایمر پیچیدگی‌های غیرقابل باور خودش را دارد. این فیلم هنوز در صدر سینماهای منتخب قرار دارد.

منبع: collider

گردآورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱ 

بررسی فیلم خالق ۲۰۲۳ The Creator: بهترین فیلم علمی تخیلی سال!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا