زندگی

10 ترکیب رنگ جذاب برای لباس های زمستانی!

اگر از پوشیدن لباس‌هایی که جذابیت شما را می‌کاهند خسته شده‌اید، با این 10 ترکیب رنگ استایل خود را شیک کنید!

خلاصه نوشته
  • در این مطلب به 10 ترکیب رنگ جذاب برای استایل زمستانه پرداخته‌ایم. رنگ‌های مانند قرمز، صورتی، آبی، نارنجی، لاجوردی و ... که با هماهنگ کردن آن‌ها با یکدیگر می‌توانید جذابیت خود را افزایش دهید. با نیونیوز1 همراه باشید.

در فصل زمستان انتخاب لباس یکی از سخت‌ترین کارها است. فضای بیرون ابری و خاکستری است و مجبور هستیم که لباس‌های گرم بپوشیم. گاهی اوقات اضافه کردن یک رنگ دراماتیک به ظاهرمان و ست کردن رنگ‌ها با یکدیگر می‌تواند تاثیر بسیاری بر زندگی، شادی و روحیه ما داشته باشد. ترکیب رنگ ها می‌تواند تاثیر بسیاری بر زندگی شما داشته باشد و اعتماد به نفس‌تان را افزایش خواهد داد. با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید.

ترکیب رنگ ها میتواند تغییر اساسی در استایل شما ایجاد کند!

بیشتر مردم لباس‌هایی با رنگ‌های متفاوت در کمد لباس‌های خود دارند، اما ترکیب رنگ آن‌ها به روش‌های مختلف و جدید می‌تواند تغییر اساسی در استایل شما ایجاد کند. در ادامه این مطلب 10 ترکیب رنگ فوق‌العاده را که باعث جذابیت شما می‌شوند قرار داده‌ایم. با این ترکیب رنگ‌ها می توانید ظاهری شیک در هوای سرد را حفظ کنید. سبک زندگی سالم را با 9 نکته کلیدی تجربه کنید!

ترکیب رنگ های نارنجی و لاجوردی بهترین گزینه برای پاییز و زمستان!

ترکیب رنگ های نارنجی و لاجوردی یک ترکیب سنتی و دریایی است که شما می‌توانید این رنگ‌ها را با لباس‌ها و اکسسوری‌های مدرن ترکیب کنید و تاثیر زیادی را در ظاهر خود ایجاد نمایید. یکی از راه‌های افزایش تاثیر این رنگ‌ها، استفاده از لباس و اشیائی است که رنگ یک‌دستی دارند.  برای مثال یک بارانی نارنجی رنگ به همراه لباسی لاجوردی که زیر آن می‌پوشید، می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین یک لباس لاجوردی با چکمه‌های نارنجی می‌تواند ظاهری شیک و خوشایند را به وجود آورد.

رنگ صورتی روشن و شرابی ترکیبی خاص و عجیب!

رنگ شرابی به یکی از رنگ‌های خنثی و پرطرفدار در فصل پاییز و زمستان تبدیل شده است. پیشنهاد ما این است که این رنگ را به همراه رنگی غیرمرتبط مانند صورتی بپوشید. صورتی ممکن است استایلی بهاری باشد، اما ترکیب آن با رنگ شرابی حالتی پیچیده و جذاب را ایجاد می کند. اگر از پوشیدن لباس دو رنگ احساس خوشایندی ندارید، می‌توانید با پوشیدن یک بافت از زیر لباس‌تان شدت رنگ‌ها را کاهش دهید. استفاده از گیپور، دکمه‌، پارچه پشمی و سایر لوازم می‌تواند سایه‌ای کمرنگ و پررنگ از چیزی که مدنظر دارید و با آن احساس راحتی می‌کنید را در استایل شما ایجاد کند.

ترکیب رنگ های سبز و زرد ظاهری پویا به شما میبخشد!

اگر می‌خواهید دیده شوید و استایل‌تان جذاب باشد، از رنگ زرد و سبز استفاده کنید. ترکیب رنگ های سبز و زرد یک راه عالی برای جذاب به نظر آمدن است. اگر لباس زرد و سبز در کمدتان ندارید، فراموش نکنید که می‌توانید از اکسسوری‌های این رنگ‌ها استفاده کنید و شادابی آن‌ها را به استایل خودتان بیفزایید. استفاده از اکسسوری های زرد و سبز می‌تواند پویا و چشم‌گیر باشد و استایل شما را شیک و جذاب نشان دهد.

ترکیب آبی و صورتی را نادیده نگیرید!

وقتی سخن از رنگ‌های آبی و صورتی به میان می‌آید ممکن است به یک مهمانی دخترانه و پسرانه فکر کنید. اما در حقیقت این‌طور نیست، ترکیبی از تناژ آبی متوسط تا تیره با سایه‌هایی از صورتی تند می‌تواند ایده جذابی باشد. نکته مهم در رابطه با این رنگ‌ها این است که شما می‌توانید تن‌های خاصی از این رنگ‌ها را بر اساس ترجیح و علایق خود انتخاب کنید.

در واقع ترکیب رنگ آبی و صورتی استایل شیک و جذابی را به شما می‌دهد و انتخاب درستی است. اگر از ترکیب رنگ‌های آبی و صورتی مطمئن نیستید، می‌توانید تصاویری از ترکیب این رنگ‌ها و لباس‌ها را در رسانه‌ها پیدا کنید و سپس استایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. مطلب 22 نکته برای پیشگیری از ریزش مو و حفظ سلامت موهایتان را در نیونیوز1 از دست ندهید.

با ترکیب رنگ قرمز و سرخابی جسورانه به نظر برسید!

هنگام انتخاب رنگ لباس ممکن است آگاهانه و یا ناخودآگاه به سراغ ترکیبی از رنگ‌های گرم، ترکیبی از رنگ‌های سرد و یا تضاد رنگ‌های گرم و سرد بروید. رنگ قرمز و سرخابی یک ترکیب گرم و جذاب است که همیشه ذهن را به خود مشغول می‌کند. انتخاب این رنگ ها برای یک استایل شیک جسورانه است.

کله غازی، سبز و آبی سایه های طبیعت را فراموش نکنید!

اگر به دنبال ترکیبی خنک‌تر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که رنگ‌های کله‌غازی، آبی و سبز را فراموش نکنید. این رنگ‌ها سایه‌های اقیانوس، چمن و آسمان را منعکس می‌کنند و زمانی که شما همه این‌ها را با هم بپوشید، استایل مدرن و حرفه‌ای خواهید داشت. چگونه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم؟

زرد و طوسی استایلی شیک و هوشمندانه!

اگر به دنبال یک ترکیب کاملا هوشمندانه و شیک هستید، ما به شما ترکیب رنگ‌های خاکستری و زرد را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ‌ها با پایه خنثی و روشن جلوه جذاب به استایل شما می‌دهند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که از رنگ خاکستری در استایل خود استفاده کنند‌.

شتری و مشکی دو انتخاب جذاب در زمستان!

ترکیب رنگ‌های شتری و مشکی یک زوج بی‌انتها هستند که همیشه احساس خوبی دارند. شاید این ترکیب به اندازه برخی ترکیبات دیگر فوق‌العاده نباشد، اما اگر به دنبال ظاهری ظریف و درعین‌حال زیرکانه هستید، این گزینه مناسبی است. حتی می‌توانید طرح‌هایی مانند پلنگی را به استایل خود بیافزایید. چگونه به طور ایمن زیر آفتاب برنزه شویم؟

با ترکیب رنگ های زیتونی و سفید حتی در محل کار نیز خوشتیپ باشید!

سفید با تمام رنگ‌ها ترکیب فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. رنگ سفید شدت سایه‌ها را افزایش می‌دهد. این رنگ در تابستان روشنایی را تشدید می‌کند، اما در هوای سرد ترکیب شگفت‌انگیزی با زیتونی ایجاد می‌کند. یک ترکیب هوشمندانه و روشن را می‌توانید با ترکیب زیتونی و سفید داشته باشید که حتی در محل کار نیز استایل‌تان خاص باشد.

با تناژ رنگ خاکستری شیک باشید!

انتخاب لباس‌های تک رنگ می‌تواند استایلی کاملاً شیک، ساده و خسته‌کننده به نظر برسد. اما همه‌چیز به نحوه چیدمان شما بستگی دارد. یک راه‌حل ایده‌آل برای افزایش جذابیت لباس‌های تک رنگ، بازی با سایه‌ها و تن‌های هم‌رنگ است. سایه‌های رنگ خاکستری یکی از این گزینه‌ها می‌باشد. خاکستری کم‌رنگ، رنگ‌های متوسط و ذغالی یکی از راه‌های فوق‌العاده برای داشتن یک استایل با لباس‌های تک رنگ است. با این رنگ‌ها احساس آرامش خواهید داشت و در عین حال فوق‌العاده شیک به نظر خواهید آمد.

اگر به دنبال ظاهری خاکستری هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که پوشیدن بافت را فراموش نکنید. همچنین استفاده از کت پشمی و چکمه‌های طرح مار نیز می‌تواند به جذابیت شما بیفزاید.

منبع: urbsuburbstyle.com و مجله اینترنتی نیونیوز1

گرد آورنده
newnews1
منبع
urbsuburbstyle
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا